Ένα βραδινό περίπατο στην έρημο έκανε ο Φερστάπεν, παρέα με τον Πέρεζ. Πίσω τους ένας Αλόνσο από τα παλιά επέστρεψε στο βάθρο.
H Red Bull ήταν η απόλυτη κυρίαρχη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς όπου οι οδηγοί της έκαναν το 1-2 χωρίς να δώσουν καμία μάχη για θέση στην πίστα. Ή για να είμαι απόλυτα ακριβής ο Πέρεζ έδωσε μια μάχη για να πάρει πίσω τη 2η θέση από το Λεκλέρκ. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Μονεγάσκο οδηγό να εκκινεί καλύτερα από το Μεξικάνο.
Ο Φερστάπεν έστριψε πρώτος απροβλημάτιστα αλλά πίσω του κόλλησε ο Λεκλέρκ αφήνοντας τον Πέρεζ στην 3η θέση. Ο οδηγός της Ferrari που εκμεταλλεύτηκε το φρέσκο σετ μαλακής γόμας που είχε στη διάθεσή του, κράτησε το Μεξικάνο μέχρι την πρώτη αλλαγή. Εκεί η Ferrari πέρασε σε σκληρή γόμα ενώ οι Red Bull έβαλαν ξανά χρησιμοποιημένη μαλακή. Εδώ φάνηκε περίτρανα η διαφορά στη διαχείριση ελαστικών.
Στη Ferrari υπέφεραν με τη σκληρή γόμα, οι Red Bull διατηρούσαν άνετα τη μαλακή περισσότερους γύρους. Ο Πέρεζ εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της μαλακής γόμας και πέρασε το Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος της Ferrari έδειχνε ικανός να κρατήσει την 3η θέση αλλά τον πρόδωσε η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της SF23 παρότι είχε αλλαχθεί ακριβώς πριν τον αγώνα προληπτικά.
Ο Σάινθ ανέβηκε 3ος αλλά δεν μπόρεσε να κρατήσει πίσω του, τον αφηνιασμένο Αλόνσο. Ο Ισπανός που στην εκκίνηση χτυπήθηκε από πίσω από το Στρολ και έχασε θέσεις κατάφερε να ανακάμψει, πέρασε το Ράσελ, έδωσε μια εκπληκτική μονομαχία με το Χάμιλτον και εν τέλει έφτασε πίσω από το Σάινθ. Με αλλαγή γραμμών και επιθετική οδήγηση, εκβίασε και πέτυχε το προσπέρασμα που τον έφερε στο βάθρο για πρώτη φορά από το Κατάρ το 2021.
Ο Αλόνσο δικαίως ανακηρύχτηκε οδηγός της ημέρας από τους φιλάθλους της Formula 1. Εύσημα όμως αξίζουν και στο Στρολ που παρά τον τραυματισμό του, κατάφερε να πάρει τους βαθμούς της 6ης θέσης μπροστά από το Ράσελ. Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ο Χάμιλτον ήταν απογοητευμένος και τόνισε πως η Mercedes έκανε ένα ακόμη βήμα πίσω και πλέον είναι η 4η ταχύτερη ομάδα.
Στην Ferrari επίσης το κλίμα ήταν βαρύ με το Λεκλέρκ να ζητά από την ομάδα να διασφαλίσει πως δε θα συμβεί κάτι ανάλογο στους επόμενους αγώνες. Ο Βασέρ θεωρεί πως θα ήταν καλό το αποτέλεσμα αν ο Σάινθ ανέβαινε στο βάθρο

Στον αντίποδα ενθουσιασμός στην Red Bull αλλά και στην Aston Martin για την εμφάνιση στον πρώτο αγώνα. Αν μάλιστα υπολογίσει κανείς πως η Aston Martin έχει 37% παραπάνω χρόνο από τη Red Bull φέτος στην αεροσήραγγα τα πράγματα έχουν ενδιαφέρον.
Πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς πως η βρετανική ομάδα που αγωνίζεται με υβριδική μηχανή Mercedes βρίσκεται μπροστά από την εργοστασιακή. Δεν ξέρω πόσο εύκολα θα μπορέσει να το εξηγήσει αυτό ο Τότο Βολφ στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Η τελική κατάταξη ήταν:
Η βαθμολογία οδηγών διαμορφώθηκε ως εξής:
Η βαθμολογία κατασκευαστών διαμορφώθηκε ως εξής:
Επόμενος αγώνας στις 19/3 το GP της Σαουδικής Αραβίας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ: Ποιοι επίσημοι τρέχουν για χάρη της
- FaCad’oro: Η χρυσή αυτοκρατορία και το όνειρο των 56 εκατ. ευρώ που κατέρρευσε
- Τι ώρα ψώνισαν μετοχές οι τολμηροί, πόσο αγόρασε την ΑΧΙΑ ο Ψάλτης, το τηλεφώνημα Παπασταύρου, οι γκρίνιες για τον Κωνσταντακόπουλο, η επιτυχία της Νίκης και το menu των 7 βουλευτών στο prive του Kiku
- Η σιωπή των αμνών: Σε άνοδο η εκτελεστική εξουσία σε πτώση η δημοκρατία

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Δεύτε λάβετε… Phos Βank: Το παρασκήνιο με την νέα ψηφιακή τράπεζα της Εκκλησίας – Τι λέει ο Γιάννης Στουρνάρας
Ο υποκριτής Κικίλιας, τα βαριά πορτοφόλια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το Helikon και ο ΑΔΜΗΕ, το παρασκήνιο με την Phos Bank και την Εκκλησία, τι συμβαίνει με τον manager Μπρουμίδη, το νέο χάος στις Σπέτσες και ένα εφοπλιστικό quiz
