Ομάδες και οδηγοί είχαν τρεις γεμάτες ημέρες στην πίστα, για να δοκιμάσουν τα νέα τους μονοθέσια περισσότερο ή λιγότερο. Συνολικά η πίστα λειτούργησε για 25 ώρες ολοκληρώθηκαν 3.896 γύροι που ισοδυναμούν με 21.090,564 χιλιόμετρα. Ο ταχύτερος σήμερα, τελευταία μέρα στο Μπαχρέιν ήταν ο Τζόρτζ Ράσελ, ο Άγγλος σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1’29”545. Ακολούθησε ο Φερστάπεν, ο οποίος, με την ίδια γόμα (C3) με τον οδηγό της Mercedes, ήταν μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός. Ο Άλεξ Άλμπον ήταν τρίτος στους χρόνους αλλά σημείωσε έκανε το γρήγορό του γύρο (1’29”650) με τη γόμα C4.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οκτώ πρώτοι οδηγοί σήμερα οδηγούσαν για διαφορετικές ομάδες. Πίσω από τους τρεις πρώτους ήταν ο Όσκαρ Πιάστρι με τη McLaren (1’29”940), ο Πιέρ Γκασλί με την Alpine (1’30”040), ο Λιούις Χάμιλτον με τη Ferrari (1’30”345), ο Γιούκι Τσουνόντα με την Racing Bulls (1’30”497) και ο Εστεμπάν Οκόν με την Haas (1’30”728).

Ο χρόνος του Ράσελ σήμερα δεν ήταν αρκετός για να του δώσει την κορυφαία θέση στους χρόνους δοκιμών του τριημέρου. Σε αυτή βρίσκεται από χτες ο Κάρλος Σάινθ (1’29”348) με την Williams. Μια επίδοση δυο δέκατα καλύτερη από το χρόνο του στις κατατακτήριες δοκιμές πέρυσι με Ferrari (είχε καταταγεί 4ος). Ένα χαρακτηριστικό δείγμα του πόσο κοντά έδειξαν οι κορυφαίες ομάδες σε αυτές τις δοκιμές: Τρεις διαφορετικοί οδηγοί από τρεις διαφορετικές ομάδες βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων κάθε μέρα. Πρώτος την 1η μέρα ήταν ο Νόρις με τη McLaren.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής της Pirelli, Μάριο Ίσολα, τόνισε: «Είχαμε τρεις μάλλον ασυνήθιστες ημέρες δοκιμών εδώ στο Μπαχρέιν. Εδώ και χρόνια, η Formula 1 επιλέγει αυτή την πίστα για τις μοναδικές δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν, επειδή ο καιρός είναι συνήθως πολύ ευνοϊκός, αλλά αυτό δεν συνέβη αυτή την εβδομάδα, ειδικά τις δύο πρώτες ημέρες. Οι χαμηλές θερμοκρασίες, σημαντικά χαμηλότερες, από ότι προηγούμενα χρόνια αυτή την εποχή και οι ισχυροί άνεμοι επηρέασαν την εργασία των ομάδων και έκαναν ακόμα πιο δύσκολο να διαβάσει κανείς τις ισορροπίες δυνάμεων χωρίς προηγούμενα σημεία αναφοράς σε αυτή την πίστα με τόσο χαμηλές θερμοκρασίες. Πήραμε περισσότερα δεδομένα από την γόμα C3 και την γόμα C2.
Λίγο λιγότερα δεδομένα από την γόμα C1: Αναμενόμενο, καθώς είναι οι γόμες που συνήθως επιλέγονται για το Grand Prix του Μπαχρέιν. Μόνο λίγοι γύροι ολοκληρώθηκαν με την C4, ενώ οι πολύ μαλακές γόμες C5 και C6 δεν εμφανίστηκαν στην πίστα, κάτι που ήταν αναμενόμενο καθώς μόνο η Ferrari και η Williams τις είχαν επιλέξει αρχικά. Από ό,τι είδαμε, η C2 συμπεριφέρθηκε όπως αναμενόταν, επιβεβαιώνοντας ότι είναι πιο μακριά από την C1 από πέρυσι και επομένως πιο κοντά στην C3. Η πιο σκληρή γόμα C1 δυσκολεύτηκε λίγο σε αυτές τις θερμοκρασίες, ενώ η C3 αποδείχθηκε η πιο ευέλικτη της γκάμας.
Δεν είδαμε πραγματικές προσπάθειες γρήγορων επιδόσεων, οι οποίες θα μας επέτρεπαν να αξιολογήσουμε πλήρως τη διαφορά απόδοσης μεταξύ των γομών. Όσον αφορά την φθορά των τριών πιο σκληρών γομών, είναι σαφές ότι λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, ήταν ελάχιστη, ακόμα κι αν αυξήθηκε ελαφρώς σήμερα που ήταν λίγο πιο ζεστά. Τώρα επιστρέφουμε στο εργοστάσιο με πολλά δεδομένα για να μελετήσουμε καθώς προετοιμαζόμαστε για τον εναρκτήριο γύρο της σεζόν, το Grand Prix της Αυστραλίας. Στη Μελβούρνη, θα φέρουμε τις ίδιες γόμες όπως πέρυσι: δηλαδή την C3 ως σκληρή, την C4 ως μεσαία και την C5 ως μαλακή, οπότε θα έχουμε μια πρώτη ουσιαστική εικόνα για τις πιο μαλακές γόμες».

Οι δοκιμές θα συνεχιστούν στην πίστα του Σακχίρ για δύο επιπλέον ημέρες την Κυριακή 2/3 και τη Δευτέρα 3/3. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δοκιμές εξέλιξης για λογαριασμό της Pirelli που αφορούν τα ελαστικά του 2026. Οι ομάδες που θα συμμετέχουν θα είναι οι Alpine και η Williams. Η γαλλική ομάδα θα χρησιμοποιήσει τους δύο δοκιμαστές της Πωλ Άρον και Ρϊο Χουρικάβα ενώ η βρετανική ομάδα θα συμμετέχει με τους Σάινθ και Άλμπον.

Διαβάστε επίσης:
Πώς επηρεάζεται η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος από τη θερμοκρασία;
F1 Μπαχρέιν, δοκιμές εξέλιξης, 2η μέρα: Ταχύτερος ο Σάινθ!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο: Τα deals σε ΕΤΕ, Πειραιώς και Alpha αλλάζουν το σκηνικό
- Νέο επίδομα ανεργίας: Ξεκινάει η εφαρμογή του – Ποιοι θα είναι οι πρώτοι 15.000 άνεργοι
- Επενδύσεις 115 εκατομμυρίων ολοκληρώνει φέτος η Noval Property
- Το σχέδιο της κυβέρνησης μετά τα συλλαλητήρια – Η μάχη στη Βουλή, το πλάνο για τον σιδηρόδρομο και ο ανασχηματισμός

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Ελβετία: Πρόστιμο 1 εκατ. δολαρίων στη θυγατρική της Morgan Stanley για την υπόθεση του Άκη Τσοχατζόπουλου
Αντ. Ψαρόπουλος (πατέρας της Μάρθης): Δεν μπορώ να να πω με κατηγορηματικό τρόπο ότι υπήρξαν σκοπιμότητες

Τι συμβαίνει με Εθνική και Τρ. Κύπρου, οι νέες εξαγορές Ψάλτη και Καραβία, η TÜV NORD, η TÜV AUSTRIA και τα παράξενα ενός διαγωνισμού, τι βρήκε ο Καρώνης στη Σέριφο, η αλήθεια για το Ελληνικό και η νέα εταιρεία του εφοπλιστή Προκοπίου
