Η Scuderia βρίσκεται επί του παρόντος στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας των ομάδων, αφού δυσκολεύτηκε να ανταποκριθεί στον ρυθμό που έδειξαν ομάδες όπως η McLaren, η Red Bull και η Mercedes στους τρεις πρώτους γύρους του πρωταθλήματος, ενώ ένας διπλός αποκλεισμός στην Κίνα μείωσε περαιτέρω τη συγκομιδή βαθμών τους. Ωστόσο, η SF-25 φέρει νέα εξαρτήματα αυτό το Σαββατοκύριακο στο Μπαχρέιν.
Όπως προκύπτει από τις πληροφορίες που δημοσιοποίησε χτες η FIA μετά τον τεχνικό έλεγχο η SF25 έχει ανασχεδιασμένο πάτωμα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, νέα απόληξη διαχύτη και ένα νέο μικρό φτερό κάτω από την πίσω αεροτομή. Στόχος η σταθεροποίηση του πίσω μέρος που έχει αποδειχτεί αχίλλειος πτέρνα στους 3 πρώτους αγώνες.
Ο Λεκλέρ είναι αισιόδοξος ότι η ομάδα μπορεί να αρχίσει να μειώνει τη διαφορά, από αυτό το Σαββατοκύριακο αν και ο 27χρονος εκτιμά πως πρόκειται για ένα πρώτο βήμα που δεν θα είναι αρκετό από μόνο του: «Έχουμε κάποια νέα κομμάτια στο μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο, τα οποία ελπίζω να μας βοηθήσουν να μειώσουμε λίγο αυτή τη διαφορά. Δεν νομίζω ότι θα είναι αρκετό για να καλύψουμε όλη τη διαφορά, δεν νομίζω ότι υπάρχει τόση δυναμική σε αυτά που φέρνουμε εδώ.
Ελπίζω να μας βοηθήσει να πλησιάσουμε, αλλά εξακολουθεί να απομένει ένα αρκετά σημαντικό κενό. Στη Σουζούκα νομίζω ότι αυτή ήταν η διαφορά μας από τη McLaren ήταν τρία δέκατα, πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά για να την καλύψουμε. Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να μειώσουμε αυτή τη διαφορά
Αυτός είναι προφανώς ο στόχος, αλλά είμαστε τρίτη ή τέταρτη καλύτερη ομάδα αυτή τη στιγμή».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον συμπλήρωσε: Έχουμε μια αναβάθμιση αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε είμαι ενθουσιασμένος, ελπίζουμε να έχουμε λίγη περισσότερη κάθετη δύναμη. Δεν έχω πολλά προβλήματα. Μας λείπει συνολική απόδοση αυτή τη στιγμή όσον αφορά στον ρυθμό, κάτι που ελπίζουμε να βελτιώσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Έχω οδηγήσει αρκετά από την πρώτη του μου επαφή με την SF25 εδώ στις δοκιμές εξέλιξης οπότε θα είμαι πολύ πιο άνετος στο μονοθέσιο από ό,τι ήμουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών εδώ. Έχουμε μια αναβάθμιση και έχουμε καλύτερη κατανόηση των ρυθμίσεων, οπότε ελπίζουμε ότι θα είναι ένα καλύτερο Σαββατοκύριακο».
Οι αλλαγές της SF25 όπως τις δημοσιοποίησε η FIA είναι: Ανασχεδιασμένο πάτωμα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος, νέα απόληξη διαχύτη και ένα νέο μικρό φτερό κάτω από την πίσω αεροτομή. Στόχος η σταθεροποίηση του πίσω μέρος που έχει αποδειχτεί αχίλλειος πτέρνα στους 3 πρώτους αγώνες.
Διαβάστε επίσης:
F1 χωρίς προσπεράσματα: Φταίει η Σουζούκα ή τα λάστιχα;
F1 Μπαχρέιν: Θα κερδίσει ο poleman;
F1 Ιαπωνία: Ο Φερστάπεν έγραψε ιστορία στη Σουζούκα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σαλαμίνα: Συνελήφθησαν 13 άτομα για διαρρήξεις και ληστείες
- CNN: Τα πρώτα θύματα του εμπορικού πολέμου του Τραμπ με την Κίνα… οι αγρότες
- Hellenic Train: Η οργάνωση Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα ανέλαβε την ευθύνη για την βομβιστική επίθεση
- Φιντάν: Εργαζόμαστε για να ορίσουμε τον χρόνο και τον τόπο της συνάντησης Ερντογάν – Τραμπ
