Ο Sergio Perez, Oracle Red Bull Racing
Οι δοκιμές εξέλιξης ολοκληρώθηκαν σε επτά μέρες έχουμε αγώνα στην πίστα του Σακχίρ.
Δεν χωρά καμία αμφιβολία ότι η Red Bull ξεκινά όπως τελείωσε πέρυσι: Ταχύτατη και πρωταγωνίστρια. Δύσκολα θα μπορούσε να είναι διαφορετικά τα πράγματα καθώς το προβάδισμα που είχε η Αυστριακή ομάδα ήταν πάνω από μισό δευτερόλεπτο στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Το νέο μονοθέσιο των «Ταύρων» είναι αξιόπιστο, γρήγορο και σταθερό.
Το ερώτημα είναι αν έχει πλησιάσει και πόσο η Ferrari. Ο Λεκλέρκ λέει ότι το μονοθέσιο των κόκκινων είναι πιο γρήγορο στην ευθεία, παράγει λιγότερους στροβιλισμούς, αλλά δεν είναι όσο σταθερό ήταν το περσινό στις στροφές. Με δεδομένο ότι δεν πρέπει κανείς να παίρνει στα σοβαρά τους χρόνους των δοκιμών εξέλιξης αξίζει να τονίσουμε πως οι Πέρεζ, Λεκλέρκ και Σάινθ πέτυχαν τους ταχύτερους χρόνους τους σήμερα με τη γόμα C4. Η διαφορά ανάμεσά τους ήταν στα 7 δέκατα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι ότι ο Πέρεζ κινήθηκε 2 δέκατα πιο γρήγορα από τον περσινό χρόνο της pole, ενδεικτικό της βελτίωσης που έχει συντελεστεί. Ο Λεκλέρκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο το πρωί με 1:31.2 και ο Πέρεζ βελτίωσε το απόγευμα, όπου η πίστα ήταν ταχύτερη λόγω θερμοκρασιών.
Το μονοθέσιο για το οποίο συζητούν όλοι είναι αυτό της Aston Martin. Ο Ντρούγκοβιτς σήμερα οδήγησε το πρωί και ο Αλόνσο το απόγευμα. Υπήρξε ένα πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση που κόστισε χρονικά στην ομάδα. Είναι όμως κοινή αίσθηση στα πιτ στο Σακχίρ ότι η Βρετανική ομάδα έχει σημειώσει ένα εντυπωσιακό βήμα προόδου. Μένει να δούμε που βρίσκεται σε σχέση με τη Mercedes με την οποία μοιράζεται την ίδια υβριδική μηχανή.
Πιο πίσω είναι σαφές και από τους χρόνους και από τις τελικές ταχύτητες (δυνατή η Alfa Romeo) ότι Alpine και Alfa Romeo θα δώσουν τη μάχη της 5ης θέσης μαζί με τη Haas. Στις τελευταίες θέσεις θα βρεθούν οι Alpha Tauri, Williams και McLaren στο ξεκίνημα της χρονιάς. Η ιστορική βρετανική ομάδα δείχνει να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το μονοθέσιό της, δεν πήγε καλά στις δοκιμές και είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα αντιμετώπισαν και πρόβλημα με την ασφάλιση του τιμονιού στον άξονά του. Οι Haas έκαναν 172 γύρους σήμερα, τρεις αγώνες (57 γύρους ο αγώνας) συν ένα γύρο δηλαδή.
Οι σημερινοί χρόνοι και τα ελαστικά που χρησιμοποίησαν οι οδηγοί ήταν:
Οι δοκιμές εξέλιξης ολοκληρώθηκαν σε επτά μέρες έχουμε αγώνα (απευθείας ΑΝΤ1 17:00).