Ο Ολλανδός πρωταθλητής ξεκίνησε με το δεξί, το νέο μονοθέσιο της Red Bull έχει εντυπωσιακή σχεδίαση και απόδοση.

To 2024 ξεκινά με τον ίδιο τρόπο που τελείωσε το 2023 με άλλα λόγια, με τον Verstappen να πρωταγωνιστεί. Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτερος την πρώτη από τις τρεις ημέρες δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Σακχί που θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα της σεζόν την επόμενη εβδομάδα. Ο καλύτερος γύρος του Verstappen με 1:31.344 ήταν σχεδόν ενάμιση δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον καλύτερο χρόνο του (1:32.837) πέρυσι την πρώτη ημέρα δοκιμών στην ίδια πίστα. Αν και είναι αλήθεια ότι οι χρόνοι δοκιμών πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ενδεικτικά, είναι ωστόσο ένα ισχυρό σημάδι.

1

Όπως συνέβη και πέρυσι την πρώτη μέρα στο Μπαχρέιν, ο Verstappen ήταν πίσω από το τιμόνι της Red Bull όλη την ημέρα και ήταν επίσης ο οδηγός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους (143). Ο Russell ήταν ο μόνος οδηγός που οδήγησε για λογαριασμό της Mercedes, ολοκληρώνοντας 122 γύρους, ενώ όλες οι άλλες ομάδες έδωσαν χρόνο και στους δύο οδηγούς άλλοι το πρωί, άλλοι το απόγευμα. Πίσω από τον Verstappen στους χρόνους βρέθηκε ο Lando Norris (McLaren) με καλύτερο χρόνο 1:32.484, ο Carlos Sainz της Ferrari (1:32.584) και ο οδηγός των Racing Bulls Daniel Ricciardo (1:32.599).

Οι εννέα από τις δέκα ομάδες κατάφεραν να κάνουν πάνω από 100 γύρους, με τη Williams να είναι η μόνη ομάδα που δεν έφτασε σε  τριψήφιο αριθμό καθώς έμεινε στους 61 γύρους αντιμετωπίζοντας προβλήματα νεότητας στο μονοθέσιο της. Η ομάδα που κατάφερε να συγκεντρώσει τα περισσότερα δεδομένα ήταν η Haas, καθώς συμπλήρωσε 800 χιλιόμετρα. Το σύνολο σε όλους τους οδηγούς σήμερα ήταν 1236 γύροι, που ισοδυναμούν με 6.689 χιλιόμετρα. Από αυτά τα 4.400 χιλιόμετρα διανύθηκαν με τη μεσαία γόμα C3 που ήταν η πιο δημοφιλή επιλογή της ημέρας. Την επόμενη εβδομάδα για το Grand Prix του Μπαχρέιν, θα είναι η πιο μαλακή από τις τρεις διαθέσιμες γόμες, μια λογική κίνηση δεδομένου ότι αυτή η γόμα θα βρίσκεται και στους 24 αγώνες διαθέσιμη.

Ο Mario Isola, Διευθυντής Motorsport Pirelli σχολίασε: «Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη μέρα συλλέξαμε δεδομένα που θα είναι χρήσιμα για την αξιολόγηση. Η πρόοδος που σημείωσαν όλες οι ομάδες με τα νέα τους μονοθέσια όσον αφορά στην αεροδυναμική απόδοση θα επηρεάσει τη συμπεριφορά των ελαστικών. Επιπλέον, έχουμε δει ομάδες να υιοθετούν διαφορετικές προσεγγίσεις, ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλες αποστάσεις: για παράδειγμα, ορισμένες, ομάδες όπως η Ferrari και η Williams, επικεντρώθηκαν σε μια γόμα με στόχο το σετάρισμα ενώ άλλοι όπως η Mercedes και η Red Bull, δούλεψαν με διαφορετικές γόμες».

Ιδού οι χρόνοι του κάθε οδηγού και η γόμα που χρησιμοποίησε:

Μετά το τέλος της ημέρας ο Verstappen τόνισε:

“Αισθάνομαι ωραία που οδήγησα ξανά μονοθέσιο F1. Διασκέδασα στην πίστα σήμερα. Καλύψαμε πολλούς γύρους και δοκιμάσαμε αρκετά πράγματα με το μονοθέσιο, κάτι που ήταν σημαντικό, είμαστε ευχαριστημένοι συνολικά με το πώς πήγε. Μετά το χειμερινό διάλειμμα, οι πρώτοι γύροι πάντα σε εκπλήσσουν λίγο, αλλά μετά συνηθίζεις την εξέλιξη των πραγμάτων αρκετά γρήγορα. Γενικά, το μονοθέσιο ανταποκρινόταν καλά και λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτό ήταν απλώς δοκιμή, είχαμε μια ωραία μέρα. Κοιτάζοντας το αύριο, θα συνεργαστώ με τους μηχανικούς μας για το ποια θα είναι τα σχέδια, αλλά ανυπομονώ να μπω στο μονοθέσιο ξανά αύριο το απόγευμα».

Διαβάστε επίσης

Peugeot: Τεχνητή νοημοσύνη!