Η Audi αγοράζει μερίδιο μετοχών στην ελβετική ομάδα και το 2026 θα μπει ως κατασκευαστής.
Η Audi θα αποκτήσει μερίδιο μετοχών στον Όμιλο Sauber. Η συνεργασία προβλέπει ότι η παραδοσιακή ελβετική ομάδα θα μετατραπεί σε εργοστασιακή ομάδα της Audi από το 2026 και μετά, χρησιμοποιώντας την υβριδική μηχανή που αναπτύχθηκε από την Audi για τον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το σασί επίσης θα θεωρείται Audi και αντίστοιχα θα προσμετρά στους κατασκευαστές.
Με περίπου 30 χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, η Sauber είναι μια από τις πιο γνωστές και παραδοσιακές ομάδες στη Formula 1. Η υβριδική μηχανή θα αναπτυχθεί στο Motorsport Competence Center της Audi στο Neuburg an der Donau, ενώ η Sauber θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει το σασί στις εγκαταστάσεις της στο Hinwil (Ελβετία). Η Sauber θα είναι επίσης υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση των λειτουργιών του αγώνα.
Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Τεχνική Ανάπτυξη της AUDI AG τόνισε: «Είμαστε χαρούμενοι που αποκτήσαμε έναν τόσο έμπειρο και ικανό συνεργάτη για το φιλόδοξο έργο μας στη Formula 1. Γνωρίζουμε ήδη τον Όμιλο Sauber με τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του και την έμπειρη ομάδα από προηγούμενες συνεργασίες του και είμαστε πεπεισμένοι ότι μαζί θα σχηματίσουμε μια ισχυρή ομάδα».
Για παράδειγμα, η Audi Sport έχει ήδη χρησιμοποιήσει τακτικά την αεροδυναμική σήραγγα υψηλής τεχνολογίας του Ομίλου Sauber στο Χίνβιλ. Η απόσταση μεταξύ των εργοστασίων είναι λίγο λιγότερο από τέσσερις ώρες με το αυτοκίνητο. Εκεί κατά τη διάρκεια της επιτυχημένης εποχής του Le Mans γίνονταν η ανάπτυξη του αγωνιστικού μοντέλου Class 1 για το DTM.
Ο Finn Rausing, Πρόεδρος της Sauber Holding συμπλήρωσε: «Η Audi είναι ο καλύτερος συνεργάτης για τον Όμιλο Sauber. Είναι σαφές ότι και οι δύο εταιρείες μοιράζονται τις ίδιες αξίες και όραμα. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε τους κοινούς μας στόχους με μια ισχυρή και επιτυχημένη συνεργασία».
Η ανάπτυξη της υβριδικής μηχανής που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, συστήματα ελέγχου και κινητήρα εσωτερικής καύσης, βρίσκεται ήδη σε πλήρη εξέλιξη στο Neuburg an der Donau. Περισσότεροι από 120 εργαζόμενοι εργάζονται ήδη πάνω σ’ αυτό. Το χρονοδιάγραμμα μέχρι τον πρώτο αγώνα με τη συμμετοχή της Audi τη σεζόν 2026 είναι φιλόδοξο: Η επέκταση των εγκαταστάσεων του Neuburg από άποψη προσωπικού, κτιρίων και τεχνικής υποδομής θα πρέπει να είναι σε μεγάλο βαθμό έτοιμο το 2023.
Οι πρώτες δοκιμές της υβριδικής μηχανής που πληροί τις προδιαγραφές κανονισμών του 2026 θα γίνουν ένα χρόνο νωρίτερα. Η Formula 1 κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τη βιωσιμότητα με τους νέους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026. Αυτό ήταν μια σημαντική προϋπόθεση για να αποφασίσει η Audi να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα. Οι υβριδικές θα είναι πιο αποδοτικές από ότι είναι σήμερα, καθώς το ποσοστό της ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθεί σημαντικά.
Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης θα έχει σχεδόν ίδια ισχύ με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που φτάνει τα 400 kW (544 hp). Οι εξαιρετικά αποδοτικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1,6lt θα χρησιμοποιούν βιώσιμο συνθετικό καύσιμο που είναι ουδέτερο σε CO2 (σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕ). Η Formula 1 έχει επίσης θέσει ως στόχο να είναι ουδέτερη σε CO2 σε αγωνιστικό επίπεδο μέχρι το 2030.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike