Σε πρώτη ανάγνωση σ’ ένα πρόγραμμα μεγαλύτερο από ποτέ με 24 αγώνες το 2023 δεν είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό η ακύρωση ενός αγώνα. Σε δεύτερη ανάγνωση όμως τα προβλήματα είναι πολλά και το κόστος δυσανάλογο. Πρώτα απ’ όλα η αδυναμία των Κινέζων να διοργανώσουν GP στη Σαγκάη το 2023 λόγω της πανδημίας αποδεικνύει ότι αντιμετωπίζουν πολλά, σύνθετα προβλήματα λόγω του Covid 19 πιθανόν άγνωστα στον υπόλοιπο κόσμο. Μέχρι σήμερα τουλάχιστον!
Η Formula 1 έχει να πάει στην Κίνα από το 2019, τι ειρωνεία εκείνο ήταν το 1000στό GP του θεσμού στη σύγχρονη ιστορία όπως αυτή μετρά από το 1950.
Τα GP του 2020, 2021, 2022 αναβλήθηκαν λόγω πανδημίας. Η F1 προφανώς επιμένει για την Κίνα, καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο. Οι χορηγοί του πρωταθλήματος, οι κατασκευαστές, αλλά και το ίδιο το άθλημα ενδιαφέρονται να έχουν παρουσία και απήχηση στους Κινέζους. Αυτό είναι και ο λόγος που ο Γουάνγκ Ζου διατηρεί τη θέση του στην Alfa Romeo παρότι υπάρχουν σαφώς πιο ταλαντούχοι οδηγοί όπως ο Ρικιάρντο χωρίς θέση στη F1.
Αποτελεί λοιπόν σημαντική απώλεια για το θεσμό το Κινέζικο GP που οι οργανωτές του δήλωσαν αδυναμία να το διοργανώσουν και το 2023 λόγω πανδημίας. To Κινέζικο GP ήταν προγραμματισμένο για το Πάσχα του 2023 (16/4). Καθότι πριν απ’ αυτό είναι ο αγώνας στην Αυστραλία δεν είναι εύκολο ν’ αντικατασταθεί. Στις 30/4 είναι προγραμματισμένο το GP στο Μπακού, το οποίο συνδυάζεται εύκολα με αγώνα στην Κωνσταντινούπολη, ακόμη και αν αυτός γίνει στις 23/4.
Διαβάστε επίσης
Αυτονομία πάνω από 400km για το νέο Mercedes eSprinter