Ο πόλεμος ανάμεσα σε Ρωσία και Ουκρανία θα φέρει πολλές ανακατατάξεις σε πολλούς τομείς και οικονομικές δραστηριότητες ανάμεσά τους και ο αθλητισμός. Η F1 είχε ανακοινώσει πρόγραμμα στο οποίο υπήρχε φέτος Ρώσικο GP στο Σότσι στις 25/9. Χτες βράδυ έγινε ευρεία σύσκεψη στην πίστα του Μοντμελό στη Βαρκελώνη όπου γίνονται οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης για την στάση που θα κρατήσει η F1 απέναντι στην πολεμική σύρραξη.
Άμεση συνέπεια της σύσκεψης ήταν η ανακοίνωση της Haas ότι το μονοθέσιό της σήμερα θα τρέξει στην πίστα χωρίς τα χρώματα του βασικού χορηγού της ομάδας που δεν είναι άλλος από την ρώσικη εταιρεία παραγωγής λιπασμάτων Urakali. Πράγματι σήμερα το μονοθέσιο της Haas ήταν λευκό χωρίς το βασικό χορηγό της ομάδας. Το όνομα του χορηγού αφαιρέθηκε και από όλα τα μέσα επικοινωνίας της ομάδας. Ο Ρώσος οδηγός Νικίτα Μαζέπιν συνεχίζει κανονικά τις δοκιμές σήμερα. O πατέρας του Ντιμίτρι έχει το 20% των μετοχών της Urakali.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε θέση χτες όσον αφορά στο Ρώσικο GP λέγοντας ξεκάθαρα πως ο ίδιος δεν πρόκειται να αγωνιστεί αν γίνει φέτος ο αγώνας στο Σότσι. Τόνισε δε ότι δε θεωρεί σωστό να πάει η F1 φέτος στη Ρωσία. Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι εχτές συζητήθηκαν οι εναλλακτικές λύσεις μετά την αποβολή του Ρωσικού GP, αν και με ποιον αγώνα θα αντικατασταθεί. Η ανακοίνωση της F1 αναφέρει πως με τις παρούσες συνθήκες δεν μπορεί να γίνει αγώνας στην Ρωσία. Είναι ξεκάθαρο πως θα υπάρξει ένα σημαντικό κόστος για τη F1 όσον αφορά στα δικαιώματα διεξαγωγής του αγώνα. Θυμίζουμε πως το 2020 η Liberty Media είχε ζημιές 470εκ.
Διαβάστε επίσης:
Είναι το υδρογόνο το μέλλον για τα φορτηγά;
Lancia: Από την Rally 037 στην S4
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!