Μάχη με τα όρια της έδωσαν οι οδηγοί, δεκάδες φορές μηδενίστηκε ο χρόνος, ο Ολλανδός όμως τα κατάφερε παρά την πίεση του Λεκλέρκ.
Το λέγαμε ότι οι Ferrari έχουν βελτιωθεί, φάνηκε στον Καναδά και ήταν ξεκάθαρο εδώ σήμερα στο Red Bull Ring όπου οι Λεκλέρκ και Σάινθ βρέθηκαν πίσω από την Red Bull του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός είδε αρκετές φορές το χρόνο του να μηδενίζεται καθώς τόσο αυτός όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί πατούσαν εκτός πίστας. Εκεί πιάστηκε εξ απήνης ο Πέρεζ και έμεινε εκτός Q3 για 4η συνεχή φορά. Ο Μεξικάνος έχει ένα σερί κακής απόδοσης που προβληματίζει.
Η πίστα είναι κατάμεστη με θεατές, ως επί το πλείστο οπαδούς του Φερστάπεν. Το πρωί είχε αρκετή ζέστη, το απόγευμα έβγαλε συννεφιά που έριξε και τη θερμοκρασία οδοστρώματος κάτω από τους 40 βαθμούς Κελσίου. Το ξεκίνημα των δοκιμών βρήκε αρκετούς οδηγούς χωρίς ιδανικές ρυθμίσεις πράγμα ορατό από τα λάθη, τα μπλοκαρίσματα και τα τετακέ όπως αυτό του Βάλτερι Μπότας στην έξοδο της 1ης στροφής. Ο Φινλανδός οδηγός έχασε τον έλεγχο της Alfa Romeo και πολύτιμο χρόνο στο Q1. Κατάφερε όμως έστω και οριακά να προκριθεί αντίθετα με το Ζου που έμεινε εκτός. Όπως και οι δυο Alpha Tauri, ο Σάρτζαντ με τη Williams και ο Μάγκνουσεν με τη Haas.
Στο Q2 συνεχίστηκε το παιχνίδι με τα όρια και την διαγραφή των χρόνων. Πιάστηκε σ’ αυτό τόσο ο Πέρεζ όσο και ο Ράσελ αλλά και ο Πιάστρι. Αν δει κανείς οι πρώτες Red Bull, Mclaren, Mercedes είναι στις θέσεις 1,4,5 ενώ αυτοί έμεινα αντίστοιχα στις θέσεις 15, 11, 13. Από τη συνέχεια αποκλείστηκε και ο Οκόν ο οποίος δυσκολεύτηκε να περάσει και το Q2. Φυσιολογικά ο Μπότας με την Alfa Romeo δεν κατάφερε να συνεχίσει. Ήταν μια απρόβλεπτη μάχη καθώς 8 από τις 10 ομάδες κατάφεραν να έχουν μονοθέσιο στο Q3. Στις θετικές εκπλήξεις η παρουσία των Άλμπον και Χούλκενμπεργκ για δεύτερο συνεχή αγώνα χωρίς μεικτές συνθήκες αυτή τη φορά.
Στο Q3 ο Φερστάπεν έκανε αμέσως χρόνο στο 1:04.5 που φάνταζε αδύνατον. Κι όμως έσπασε αυτή η επίδοση από τον ίδιο που βελτίωσε κατά 1 δέκατο. Ο Λεκλέρκ με τη Ferrari την ύστατη στιγμή με οριακή προσπάθεια έκανε εφάμιλλη επίδοση υστερώντας μόλις 48 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στις δηλώσεις του μετέπειτα τόνισε πως η Ferrari έχει βελτιωθεί, αλλά δεν έκρυψε την βεβαιότητά του ότι η Red Bull παραμένει ταχύτερη σε ρυθμό αγώνα. Αυτό βέβαια μένει να αποδειχτεί μεθαύριο στον αγώνα (απευθείας ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+ στις 16:00).
Αύριο είναι μια άλλη μέρα. Το μεσημέρι στις 13:00 ώρα Ελλάδος θα έχουμε τις κατατακτήριες δοκιμές του Sprint (Sprint Shootout, ANT1+) και στις 17:30 τον αγώνα Sprint (ANT1, ANT1+). Η σημερινή σειρά κατάταξης είναι:
Διαβάστε επίσης
Dacia Spring: Ηλεκτρικό, οικονομικό, αποδοτικό!
F1 Αυστρία: Φτάσαμε στο Red Bull Ring!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών