F1 Αυστρία: Αρκετή ένταση μετά το τέλος των δοκιμών χτες με τους οδηγούς της Red Bull να πρωταγωνιστούν για διαφορετικούς λόγους.
Ο Φερστάπεν πήρε την pole position χτες για 29 χιλιοστά του δευτερολέπτου, βελτιώνοντας την επίδοσή του στον καθοριστικό τελευταίο γύρο. Μια βελτίωση που ήρθε ως αντίδραση στον καλύτερο χρόνο της Ferrari του Λεκλέρκ που μόλις είχε επιτευχθεί. Είναι ξεκάθαρο πως οι δυο τους θα δώσουν μια σπουδαία μάχη σήμερα για τη νίκη στο sprint race.
Ο γιός του αείμνηστου Αυστριακού οδηγού Νίκι Λάουντα, Ματίας, έδωσε το τρόπαιο στον ταχύτερο οδηγό, το Μαξ Φερστάπεν.
Η ανάλυση του γύρου δείχνει πως η Ferrari είναι ταχύτερη στις γρήγορες στροφές ενώ η Red Bull στην έξοδο των αργών στροφών. Οι διαφορές είναι πολύ μικρές και αρκετά κοντά βρίσκεται και η Mercedes. Ο Πέρεζ θα εκκινήσει 13ος σήμερα γιατί οι χρόνοι του στο Q3 σβήστηκαν γιατί στο Q2 πάτησε εκτός ορίων πίστας στο γρήγορο γύρο του.
Οι τρεις πρώτοι οδηγοί στις κατατακτήριες δοκιμές βρίσκονται στο ίδιο δέκατο.
Οι οδηγοί της Ferrari ήταν ικανοποιημένοι από την απόδοση του μονοθεσίου τους. O Σάινθ που εκκινεί 3ος βλέπει μια σημαντική ευκαιρία από την καθαρή πλευρά. Το θέμα είναι ότι από την ακάθαρτη πλευρά εκκινεί ο Λεκλέρκ και εδώ πολλά μπορεί αν συμβούν. Ο Μονεγάσκος οδηγός τόνισε ότι οι διαφορές ανάμεσα στους τρεις είναι πολύ μικρές και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι μετά από 5 αγώνες με προβλήματα θα καταφέρει σήμερα και αύριο να πάρει σημαντικούς βαθμούς.
Καθώς η Pirelli έχει δώσει στο συγκεκριμένο αγώνα τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της, το πιο πιθανό είναι οι οδηγοί να χρησιμοποιήσουν τη μεσαία γόμα για το sprint race σήμερα (απευθείας στις 17:30 ΕΡΤ, Cosmote). Θυμίζουμε ότι το sprint race διαρκεί 100km, ήτοι περίπου 30min ή 24 γύρους. Αν κάποιος οδηγός ρισκάρει με τη μαλακή γόμα, πιθανόν θα έχει πρόβλημα στο τελείωμα του αγώνα, αλλά μπορεί να κερδίσει θέσεις στην αρχή. Σίγουρα θα τον ωφελήσει η οριοθέτηση του ρυθμού από αυτοκίνητο ασφαλείας.
Προβληματισμός στη Mercedes με τις απανωτές εξόδους των δυο οδηγών της στο Q3. Πρώτα έχασε τον έλεγχο ο Χάμιλτον, μετά ο Ράσελ. Ο πρωταθλητής έχασε το εμπρός μέρος, ο νεαρός ταλαντούχος teammate του το πίσω μέρος της Mercedes. Πριν συμβεί αυτό η W13 έδειχνε ανταγωνιστική με το Χάμιλτον να φιγουράρει στιγμιαία και στην κορυφή των χρόνων: «Είμαι πολύ απογοητευμένος από τον εαυτό μου, ζητώ συγνώμη από την ομάδα. Νομίζω ότι σήμερα παλεύαμε για μια θέση στην πρώτη τριάδα». Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Ράσελ ζήτησε συγνώμη από τους μηχανικούς και απέδωσε το λάθος του σε πίεση καθώς προσπαθούσε να σημειώσει καλύτερο χρόνο.
Οι McLaren είχαν μια δύσκολη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών με προβλήματα στο σύστημα πέδησης. Ο Ρικιάρντο τόνισε την ανάγκη να δουλέψουν περισσότερο για να βελτιωθούν. Η McLaren προηγείται 6 βαθμούς από την Alpine στη μάχη της 4ης θέσης στους κατασκευαστές. Οι Αλόνσο και Οκόν μπήκαν στη 10αδα μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η συγκομιδή βαθμών για τις δυο ομάδες.
Η σημερινή σειρά εκκίνησης του sprint race (17:30) είναι:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Galaxy Cosmos Mezz: Με ποσοστό 10,4% η Hellenic Prosperity Master Fund
- Εφετείο Αθηνών: Από σήμερα διαθέτει το δικό του ιατρείο
- Χρηματιστήριο: Τι ακούγεται για το πακέτο των 25,8 εκατ. τμχ. της Eurobank, ΕΤΕ και Πειραιώς, πρωταγωνιστές, νέα υψηλά για Αλουμύλ και ΑΔΜΗΕ
- Πειραιώς: €1,5 δισ. Δανειακών Συμβάσεων του Ταμείου Ανάκαμψης – Αίτημα για 7η δόση κεφαλαίων