Όλα προοιωνίζουν μια ακόμη μεγάλη μάχη τρίτη κατά σειρά φέτος με το Φερστάπεν. Ο Πέρεζ καιροφυλακτεί όπως και ο Λατίφι…

Τα στοιχήματα δίνουν και παίρνουν αν θα τρακάρει πρώτος o Λατίφι ή ο Τσουνότα στον αγώνα. Εκτός αν τρακάρουν μεταξύ τους. Είναι απίθανο να αποφευχθεί η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας πάντως λόγω της φύσης της διαδρομής. Η διαδρομή έχει γίνει πολύ πιο γρήγορη μετά τις αλλαγές είναι χαρακτηριστικό ότι η μ.ω.τ της pole ήταν 244km/h και ο ρυθμός 2.7sec ταχύτερος απ’ αυτόν της pole του 2019.

Μόνο ο Λεκλέρκ ήταν ευχαριστημένος από το μονοθέσιό του καθώς έκανε χρόνο για pole, ήταν η 11η της καριέρας του. Ο Φερστάπεν δεν αισθάνονταν καλά με το μονοθέσιο, ο Πέρεζ δεν επέλεξε σωστά ελαστικά στο Q3, ο Σάινθ στάθηκε άτυχος με την κόκκινη σημαία και μετά δεν έπαιρνε εμπρός το μονοθέσιό του, οπότε δεν προλάβαινε να κάνει δυο γύρους με αποτέλεσμα τα ελαστικά του να μην έχουν ιδανική θερμοκρασία. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο θα χρειαστεί ο Ισπανός για να ανέβει από την 9η θέση.

Μιλώντας σχετικά ο Σάινθ είπε: «Στον τελευταίο γύρο, είχαμε πρόβλημα με τη μίζα, δεν μπορούσαμε να ξεκινήσουμε το μονοθέσιο – έπρεπε να βγούμε τρία λεπτά νωρίτερα. Δεν μπορούσα να ζεστάνω τα ελαστικά. Όλα ήταν βιαστικά και έπρεπε να κάνω τον γύρο με ελαστικά εκτός βέλτιστης θερμοκρασίας και ήταν ένας φρικτός γύρος. Ήμουν απίστευτα άτυχος, όλα όσα θα μπορούσαν να είχαν πάει στραβά στο Q3 πήγαν. Δεν είμαι καθόλου χαρούμενος, ακόμα κι αν κάποιος μου πει να είμαι χαρούμενος, αλλά αύριο είναι μια άλλη μέρα και θα προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε. Μέχρι να κοιμηθώ, θα είμαι θυμωμένος. Θα προσπαθήσουμε να ανακάμψουμε όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς χωρίς την τέταρτη ζώνη DRS, η πίστα δεν έχει αλλάξει τόσο πολύ, και θα είναι δύσκολο να προσπεράσουμε».

Διακρίνονται από αριστερά: Φερστάπεν, Λεκλέρκ, Πέρεζ οι οποίοι αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα.

Δίπλα του εκκινεί ο συμπατριώτης του Φερνάντο Αλόνσο η δική του έξοδος έβγαλε την κόκκινη σημαία που επηρέασε την προσπάθεια του Σάινθ. Αν δεν έχουν θέματα στην εκκίνηση λογικά θα ανέβουν θέσεις στην κατάταξη οι Ισπανοί. Επίσης θα έχει ενδιαφέρον αν θα μπορέσουν να κρατήσουν ρυθμό σε όλους τους γύρους του αγώνα οι McLaren.

Οι πιθανές στρατηγικές σύμφωνα με την Pirelli.

Όσον αφορά στη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι οδηγοί είναι πιθανό να δούμε να εκκινούν με τη μέση γόμα και μετά να βάζουν τη σκληρή γόμα. Η μαλακή γόμα C5 δύσκολα θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα, καθώς δεν αντέχει πολλούς γύρους. Ο καιρός την ώρα του αγώνα αναμένεται ήπιος με θερμοκρασίες από 25 – 30 βαθμούς Κελσίου.

Τα σετ που έχουν διαθέσιμα οι οδηγοί στον αγώνα. Πλέον οι δέκα πρώτοι δεν είναι υποχρεωμένοι να εκκινήσουν με το σετ που κατετάγησαν στο Q2, μπορούν ελεύθερα να επιλέξουν όποιο ελαστικό θέλουν.

Αξίζει να τονιστεί πως οι Red Bull έχουν μόνο ένα σετ μέσης γόμας το οποίο λογικά θα βάλουν στην εκκίνηση. Από κει και πέρα έχουν δυο σετ σκληρής γόμας, οι μόνοι που δεν την δοκίμασαν καθόλου και την έχουν απάτητη.

Οπότε αν το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανιστεί σε μια στιγμή μετά το μέσο του αγώνα είναι πιθανό οι Ferrari να αλλάξουν σε μέση γόμα και οι Red Bull να πάνε υποχρεωτικά σε σκληρή. Αυτό μπορεί να αποδειχτεί καθοριστικής σημασίας, εάν και εφόσον. Σε φυσιολογικό αγώνα όπως προβλέπει και η Pirelli θα έχουμε μια αλλαγή από μέση σε σκληρή γόμα.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις τρεις γόμες

Προφανώς οι δυο Red Bull έχουν την δυνατότητα να ακολουθήσουν διαφορετικές στρατηγικές για να προβληματίσουν το Λεκλέρκ. Π.χ. αν ο Πέρεζ μπει νωρίς και πάει για δυο μπορεί να βρεθεί μπροστά από το Λεκλέρκ πριν το 2ο. Αν ο Φερστάπεν αργήσει μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση το Μονεγάσκο ένα αυτοκίνητο ασφαλείας. Ένα άλλο στοιχείο που αξίζει να σταθεί κανείς είναι οι τελικές ταχύτητες.

Όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό πίνακα οι Red Bull υπερέχουν σαφώς με το Λεκλέρκ να είναι από τους πιο αργούς στην ευθεία. Αν ο Μονεγάσκος βρεθεί να κυνηγά οι Ταύροι θα έχουν πλεονέκτημα. Οι κόκκινοι όπως όλα δείχνουν έβαλαν περισσότερο φτερό πίσω, αυτό τους βοηθά στις γρήγορες καμπές για να αντιμετωπίσουν τις έντονες αναπηδήσεις.

Η Ferrari του Λεκλέρκ υστερεί σε τελική ταχύτητα.

Η Ferrari είχε να πάρει pole στην Αυστραλία από το 2007, τότε ήταν ο Κίμι Ράικονεν που πήρε και τον τίτλο στους οδηγούς, τον τελευταίο έως σήμερα για την Ιταλική ομάδα. Το 2019 είχαμε δει μόνο 10 προσπεράσματα στην Αυστραλία ας δούμε τι θα γίνει φέτος. Ένα ακόμη ερωτηματικό αφορά στις Mercedes και στο ρυθμό που θα ακολουθήσουν οι Χάμιλτον, Ράσελ οι οποίοι εκκινούν από την 3η σειρά της εκκίνησης.

Ο Βρετανός παρομοίασε τη συμπεριφορά της W13 με αυτή του κροταλία και τόνισε ότι δεν ξέρεις αν θα έχεις υποστροφή ή υπερστροφή, αυτό εξαρτάται από τη φάση της αναπήδησης που βρίσκεται το μονοθέσιο προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Στη Mercedes στοχεύουν να εκμεταλλευτούν πιθανά λάθη των πρωτοπόρων και τονίζουν ότι δεν έχουν το ρυθμό να τους ακολουθήσουν.

Η σχάρα εκκίνησης του Αυστραλιανού Grand Prix.

Ο αγώνας εκκινεί αύριο στις 08:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote.

Διαβάστε επίσης:

F1 Αυστραλία: Ο Λεκλέρκ στην pole!

Opel: Όλα ξεκίνησαν από μια ραπτομηχανή!

F1 Αυστραλία: Ταχύτερες οι Ferrari στα ελεύθερα!