F1 Αυστραλία: Η βροχή που έπεφτε καθόλη τη διάρκεια της ημέρας στη Μελβούρνη με αυξομειούμενη ένταση δημιούργησε ένα πολύ δύσκολο σκηνικό για ομάδες και οδηγούς στο Άλμπερτ Παρκ.
Το μοτίβο «ρούκι στον τοίχο» που ξεκίνησε από την Παρασκευή ο Μπέαρμαν ολοκλήρωσαν οι υπόλοιποι πρωτάρηδες. Ο Χάντζαρ έχασε το μονοθέσιο στο γύρο σχηματισμού. Ο Ντούχαν στον πρώτο γύρο, αργότερα και οι Λώσον, Μπορτολέτο. Ο Αντονέλι παρότι έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός πίστας κάνοντας σβούρες στάθηκε τυχερός γιατί εκεί δεν είχε τοίχο. Συνέχισε και με τη βοήθεια της στρατηγικής – του έβαλαν την κατάλληλη στιγμή ενδιάμεσα ελαστικά – εκ νέου κατάφερε να τερματίσει 5ος.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η βροχή δημιούργησε προβλήματα εξ’ ου και είχαμε 6 εγκαταλείψεις και 4 φορές την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Στην εκκίνηση όπου όλοι πλην του Στρολ φορούσαν ενδιάμεσα ελαστικά ο Νόρις κρατήθηκε μπροστά αλλά ο Φερστάπεν πέρασε τον Πιάστρι. Ο Αυστραλός είχε την ταχύτητα να μείνει κοντά στον Ολλανδό και μόλις ενεργοποιήθηκε το DRS να τον πιέσει να τον οδηγήσει σε λάθος και να περάσει 2ος. Ο Πιάστρι είχε ρυθμό, έφτασε το Νόρις με τα σλικ ελαστικά και άρχισε να τον πιέζει μέχρι που ήρθε η εντολή από τη McLaren να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Σχεδόν ταυτόχρονα όμως ήρθε και η βροχή, με τα δυο McLaren να γλιστρούν πηγαίνοντας προς τα πιτ για ενδιάμεσα λάστιχα ξανά. Ο Νόρις τη γλύτωσε φθηνά ο Πιάστρι κόλλησε προς ώρας στο γρασίδι αλλά κατάφερε να βγει, με τους Αυστραλούς φιλάθλους να ξεσπούν σε πανηγύρια. Βέβαια έχασε έδαφος και έπεσε τελευταίος. Ένα λάθος του Λώσον έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας για τελευταία φορά και ο αγώνας οριοθετήθηκε με τις απογοητευτικές Ferrari να βρίσκονται ξαφνικά στις θέσεις 2 και 3 αλλά με τα λάθος ελαστικά. Αν η βροχή κόπαζε βέβαια εκεί οι Λεκλέρκ και Χάμιλτον θα μπορούσαν να γίνουν ήρωες. Φευ όμως προς μεγάλη απογοήτευση των τιφόζι μπήκαν τελευταίοι για ενδιάμεσα και βρέθηκαν εκτός δεκάδας.

Στους τελευταίους γύρους ο Νόρις δέχτηκε ασφυκτική πίεση από το Φερστάπεν αλλά κατάφερε να αντέξει μπροστά και να πάρει μια πολύτιμη νίκη. Πιο πίσω οι Mercedes έκαναν το 3-5 έχοντας ανάμεσά τους τον Άλμπον με την ταχύτατη Williams. O Ταϊλανδός οδηγός στους πρώτους γύρους του αγώνα έδωσε μια φοβερή μάχη με το Χάμιλτον κρατώντας τον οδηγό της Ferrari πίσω του για μεγάλο διάστημα. Για τις Aston Martin μετά το λάθος και την εγκατάλειψη του Αλόνσο, το ότι πήρε βαθμούς ο Στρολ ήταν επίτευγμα όπως και για την Sauber οι 6 βαθμοί του Χούλκενμπεργκ. Οι Λεκλέρκ Χάμιλτον είχαν δυο επαφές στην εκκίνηση και στο φινάλε με το Λεκλέρκ να περνάει δυο φορές με «τσαμπουκά». Ο Χάμιλτον στον τελευταίο γύρο έχασε και από τον Πιάστρι μια θέση συναινώντας στο προσπέρασμα. Ο Αυστραλός τερμάτισε εν τέλει 9ος και διατηρήθηκε η παράδοση που θέλει τους Αυστραλούς να μην έχουν δει οδηγό τους στο βάθρο μέχρι σήμερα σε 39GP. Γενικά ο Βρετανός ήταν χωρίς ρυθμό και μακριά από τις κλασσικές του εμφανίσεις σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Μετά το τέλος του αγώνα περιχαρής ο Νόρις τόνισε: «Καταπληκτικό! Ένας δύσκολος αγώνας, ειδικά με τον Mαξ πίσω μου. Πίεζα, ειδικά οι δύο τελευταίοι γύροι ήταν λίγο αγχωτικοί, αλλά ένας καταπληκτικός τρόπος να ξεκινήσει η χρονιά. Βγήκα εκτός πίστας, έκανα κάποια μεγάλα λάθη, πέρασα μέσα από τα χαλίκια και προκάλεσα πολλές ζημιές. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, αλλά αυτές είναι οι στιγμές που είναι απολαυστικές, διασκεδαστικές και απρόβλεπτες. Αυτή τη φορά τα κάναμε σωστά και καταλήξαμε στην κορυφή, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος. Κάναμε πολλά λάθη πέρυσι, σε αντίστοιχες στιγμές οπότε υποθέτω ότι μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Χάσαμε στο Σίλβερστον και στον Καναδά σε παρόμοιους αγώνες, οπότε μάθαμε από τα λάθη μας. Είναι μόνο ο πρώτος από τους 24 αγώνες, αλλά για να αντιμετωπίσω την πίεση, με τον Μαξ, και τον Όσκαρ πίσω μου, πίεζα σε όλη τη διάρκεια. Μπορούσα να χαλαρώσω μέσα μου, αλλά δεν χαλάρωνα δρώντας. Ένας δύσκολος αγώνας. Το να μην κάνω πάρα πολλά λάθη, να μην κάνω ένα λάθος που να μου κοστίσει κάτι, υποθέτω ότι μπορώ να το πιστωθώ. Ένας δύσκολος, απαιτητικός αγώνας, για τη McLaren, πρέπει να τους ευχαριστήσω γιατί μου έδωσαν ένα καταπληκτικό μονοθέσιο».

Από την πλευρά του ο Φερστάπεν ήταν επίσης ικανοποιημένος: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά στο τέλος ήταν διασκεδαστικός. Ο Λάντο έκανε ένα μικρό λάθος στην είσοδο της στροφής 6, οπότε έχασε πολλή ορμή εκεί και γι’ αυτό πλησίασα και πήρα το DRS. Πλησίασα, αλλά είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσεις εδώ. Αλλά ήταν διασκεδαστικοί αυτοί οι τελευταίοι γύροι, τουλάχιστον όταν παλεύεις για τη νίκη. Είμαι πολύ χαρούμενος που τερμάτισα, πήραμε καλούς βαθμούς, και αυτή είναι μια αξιοπρεπής αφετηρία για εμάς. Μπορούσατε να δείτε στο πρώτο μέρος μας έλειπε λίγος ρυθμός σε σύγκριση με τη McLaren, αλλά είναι ακόμα 18 βαθμοί περισσότεροι από όσους πήρα εδώ πέρυσι, οπότε το δέχομαι». Ο Ράσελ που ανέλπιστα βρέθηκε στο βάθρο χάρη στην εξέλιξη του αγώνα, τόνισε: «Δεν είχαμε το ρυθμό για να κυνηγήσουμε τις McLaren αλλά η εξέλιξη του αγώνα μας βοήθησε να βρεθούμε στο βάθρο ενώ και ο Κίμι τερμάτισε 5ος. Καλή συγκομιδή βαθμών για το ξεκίνημα». Ο Πιάστρι τόνισε ότι κατηγορεί τον εαυτό του και μόνο.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Η βαθμολογία των οδηγών διαμορφώθηκε ως εξής
Μετά από ένσταση της Mercedes οι αγωνοδίκες επανεξέτασαν την ποινή των 5 δευτερολέπτων στον Αντονέλι και την ακύρωσαν. ‘Ετσι ο Αντονέλι παίρνει τους 12 βαθμούς της 4ης θέσης και ο Άλμπον τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης.
Η βαθμολογία των κατασκευαστών διαμορφώθηκε ως εξής:
Επόμενος αγώνας την επόμενη Κυριακή 23/3 το Kινέζικο GP από την πίστα της Σαγκάη.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αίτημα της Βόρειας Μακεδονίας για την μεταφορά τραυματιών στην Ελλάδα
- Εμανουέλ Μακρόν: Η Ουκρανία και όχι η Ρωσία θα αποφασίσει εάν θέλει ανάπτυξη ειρηνευτικών δυνάμεων στο έδαφός της
- Νέος Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας ο Μητροπολίτης Κορυτσάς Ιωάννης
- Θανατηφόρο τροχαίο στο Περιστέρι: Συνελήφθη η 22χρονη οδηγός του αυτοκινήτου
