Αυτή τη βδομάδα θα δούμε το πρώτο δείγμα γραφής των νέων μονοθεσίων του 2022.

 Φέτος επιχειρούνται οι μεγαλύτερες αλλαγές στη F1, από το 2014 όταν και περάσαμε στην υβριδική εποχή. Οι βασικότερες αλλαγές είναι οι εξής:

  1. Διαφορετικό αεροδυναμικό σχήμα
  2. Ελαστικά 18 ιντσών
  3. Πάγωμα της εξέλιξης των υβριδικών μηχανών

Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τι αλλάζει. Ταυτόχρονα η F1 έχει μπει για πρώτη φορά στην ιστορία της σε φάση οριοθετημένων προϋπολογισμών που σίγουρα έχουν επηρεάσει την εξέλιξη των νέων μονοθεσίων. Φέτος οι ομάδες έχουν στην διάθεσή τους 140 εκ. δολάρια. Επιπλέον ετοιμαζόμαστε για την μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία του θεσμού που περιλαμβάνει 23 αγώνες.

Για να αντιληφθείτε πόσο οριακά είναι τα πράγματα στον οικονομικό τομέα, αυτή τη στιγμή υπάρχει παζάρι ανάμεσα στις ομάδες και στη Liberty Media για τα sprint races που θα γίνουν το 2023. Αρχικά υπήρχε επιθυμία για 6 sprint races αλλά οι ομάδες ζητούν αύξηση του προϋπολογισμού κατά 5 εκ δολάρια για να ανταποκριθούν στα έξοδα. Δε θα με εξέπληττε αν δεν γίνονταν καθόλου αγώνες sprint το 2022. Ίσως όμως βρεθεί μια χρυσή τομή και γίνουν λιγότεροι από έξι. Οι ομάδες έχουν ήδη ανακοινώσει τα δίδυμά τους για τη σεζόν:

H Haas έδωσε το πρώτο δείγμα γραφής. Αυτά είναι τα χρώματα του φετινού της μονοθεσίου. Το σχήμα του θα διαφέρει απ’ αυτό που είναι το βασικό σχέδιο που παρουσίασε η F1 πέρυσι τον Ιούλιο.

Ομάδες                       Οδηγοί

Mercedes         Χάμιλτον         Ράσελ

Red Bull          Φερστάπεν      Πέρεζ

Ferrari              Λεκλέρκ          Σάινθ

McLaren          Νόρις               Ρικιάρντο

Alpine             Οκόν               Αλόνσο

Alpha Tauri     Γκασλί             Τσουνόντα

Aston Martin   Στρολ              Φέτελ

Williams          Άλμπον           Λατίφι

Alfa Romeo    Μπότας            Ζου

Haas                Σουμάχερ        Μαζέπιν

Από τους οδηγούς ο μόνος που θα αγωνιστεί για πρώτη φορά είναι ο Κινέζος Γουάνγκ Ζου. Είναι ο πρώτος Κινέζος που θα τρέξει F1, πέρυσι ήταν 2ος στο πρωτάθλημα F1 πίσω από τον Όσκαρ Πιάστρι. Προφανώς πέρα από το οδηγικό του ταλέντο πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε η απήχηση που αναμένεται να έχει το σπορ στους Κινέζους. Πιθανόν πολύ σύντομα θα ξεκαθαρίσει και το θέμα του Χάμιλτον, ο οποίος μετά από καιρό ανέβασε ξανά φωτογραφία στο Instagram.  Εδώ μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με το παζάρι που γίνεται για τη θέση του αλυτάρχη.

Η Mercedes θα παρουσιάσει το μονοθέσιό της στις 18/2 τότε πιθανόν θα ξεκαθαριστεί και η θέση του Χάμιλτον.

Παρουσιάσεις μονοθεσίων

Haas                4/2 (εμφάνιση)

Red Bull          9/2

Aston Martin   10/2

McLaren          11/2

AlphaTauri      14/2

Ferrari              17/2

Mercedes         18/2

Alpine             21/2

Alfa Romeo    27/2

Williams          Δεν έχει ανακοινωθεί

Η σεζόν είναι η μεγαλύτερη που έχει ποτέ ανακοινωθεί από τη F1. Υπάρχει ένας νέος αγώνας στο Μαϊάμι, δεύτερος στις ΗΠΑ, πράγμα λογικό καθώς είναι μεγάλη αγορά και έδρα της Liberty Media που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα της F1. Ο Ιούλιος και ο Οκτώβριος έχουν από 4 αγώνες ενώ το Πάσχα έχει GP στην Ίμολα.

Πρόγραμμα αγώνων

20/3     Μπαχρέιν

27/3     Σ. Αραβία

10/4     Αυστραλία

24/4     Εμίλια Ρομάνα

8/5       ΗΠΑ(Μαϊάμι)

22/5     Ισπανία

29/5     Μονακό

12/6     Αζερμπαϊτζάν

19/6     Καναδά

3/7       Μ. Βρετανία

10/7     Αυστρία

24/7     Γαλλία

31/7     Ουγγαρία

28/8     Βέλγιο

4/9       Ολλανδία

11/9     Ιταλία

25/9     Ρωσία

2/10     Σιγκαπούρη

9/10     Ιαπωνία

23/10   ΗΠΑ (Ώστιν)

30/10   Μεξικό

13/11   Βραζιλία

20/11   ΗΑΕ (Άμπου Ντάμπι)

Αυτό θα είναι το όνομα της νέας Ferrari καθώς η εταιρεία συμπληρώνει 75 χρόνια λειτουργίας από το 1947.

 Υπάρχουν προγραμματισμένες δυο περίοδοι δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη 23 – 25/2 και στο Μπαχρέιν 10 – 12/3 λίγο πριν την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Διαβάστε επίσης: