Αύριο και μεθαύριο θα αγωνιστούν 42.000 άνθρωποι στο πλαίσιο των 5km, 10km και 42km στην Αττική.
Ο πρώτος Μαραθώνιος δρόμος έγινε στις 10 Μαρτίου 1896, κατά τη διάρκεια των Α’ Πανελληνίων Αγώνων Στίβου και ήταν αγώνας πρόκρισης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας. Ο Μαραθώνιος της Αθήνας ξεκίνησε με την σημερινή του μορφή το 1983 με την ονομασία «Διεθνής Αγωνιστικός Μαραθώνιος Ειρήνης Αθηνών Γρ. Λαμπράκης». Συνέχισε με την ίδια ονομασία μέχρι το 2001, όποτε μετονομάστηκε σε «Κλασσικός Μαραθώνιος Αθηνών Γρ. Λαμπράκης», ενώ το 2014 πήρε την σημερινή του ονομασία «Μαραθώνιος Αθήνας. Ο Αυθεντικός» αφιερωμένος στον ειρηνιστή Γρ. Λαμπράκη.
Εφέτος θα αγωνιστούν περισσότεροι από 42.000 δρομείς, οι οποίοι θα συμμετέχουν στη μεγάλη διαδρομή του κλασσικού Μαραθωνίου (42.195m), με εκκίνηση από τον Τύμβο, αλλά και στους αγώνες των 10km και 5km που θα γίνουν το βράδυ του Σαββάτου 12 και το πρωί της Κυριακής 13 Νοεμβρίου 2022. Μάλιστα εφέτος, μετά από δύο χρόνια απουσίας, επιστρέφει και ο παιδικός αγώνας των 1.200 μ. στον οποίο συμμετέχουν παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2011, 2012 και 2013. Παράλληλά, διεξάγεται για πρώτη φορά ο Νυχτερινός Αγώνας Πανεπιστημίων ΟΠΑΠ των 10 χιλιομέτρων, στον οποίο έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι φοιτητές Πανεπιστημίων από όλον τον κόσμο, στους οποίους και παρέχονται ειδικά προνόμια.
Η Renault, στα πλαίσια της επίσημης χορηγίας του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών, διαθέτει έναν πολυπληθή στόλο οχημάτων, που εκπροσωπούν όλη τη σύγχρονη γκάμα της. Μια γκάμα που χαρακτηρίζεται για την υψηλή εμπλεκόμενη τεχνολογία, είτε πρόκειται για μοντέλα που εξοπλίζονται με κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG), είτε πρόκειται για υβριδικά συστήματα κίνησης.
Από το best seller Clio και το απόλυτο crossover Captur, το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021 για την Ελλάδα, μέχρι το υπέρ-σύγχρονο κουπέ SUV Renault Arkana, αλλά και το ελαφρύ επαγγελματικό με το κορυφαίο value for money, Express Van, όλα τους πλαισιώνουν τη διοργάνωση, μεταφέροντας στελέχη και αθλητές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εντυπωσιακό Renault Arkana, που διακρίνεται για την αποκλειστικά υβριδική τεχνολογία κίνησης, είναι το μοντέλο που θα ηγείται του Μαραθωνίου δρόμου, «οδηγώντας» τους χιλιάδες δρομείς, από τον Τύμβο του Μαραθώνα, μέχρι τον τερματισμό του νικητή στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο.
Την παράδοση του στόλου των αυτοκινήτων Renault έκανε η Αντιπρόεδρος και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της Teoren Motors Α.Ε. κα Ντένη Θεοχαράκη και ο κ. Δημήτρης Παπαδόπουλος Θεοχαράκης, στον Αντιπρόεδρο του ΣΕΓΑΣ κ. Κώστα Κεντέρη.
Διαβάστε επίσης
F1 Βραζιλία: Ανάμεσα στις λίμνες!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ διατηρεί προβάδισμα ασφαλείας από το ΠΑΣΟΚ – Τρίτο κόμμα το ΚΚΕ – Οκτακομματική Βουλή
- Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές προοπτικές για την οικονομία το 2025 – Σημαντικές εξωτερικές προκλήσεις
- Public: Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής στο 99,98% των Προϊόντων – Ρεκόρ Ικανοποίησης Πελατών
- Jefferies για Εθνική Τράπεζα: Κορυφαία επιλογή από τις ευρωπαϊκές μετοχές το 2025