Η τέταρτη γενιά Leon ενισχύει την αποδοτικότητα της με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο (e-HYBRID) που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.4 λίτρων TSI 110kW, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 85kW, για παραγωγή συνδυαστικής ισχύος 150kW/204PS και 350Nm ροπής.
Το νέο SEAT Leon e-HYBRID είναι το πιο ισχυρό και αποτελεσματικό SEAT Leon. Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13kWh, το SEAT Leon μπορεί να ταξιδέψει έως και 64km (72km σε NEDC) σε λειτουργία all-electric, ενώ όταν χρησιμοποιείται και ο βενζινοκινητήρας, το SEAT Leon e-HYBRID μπορεί να φτάσει τα 800 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Το SEAT Leon φέρνει μαζί του μια ισχυρή σχεδιαστική εξέλιξη: η ανακαινισμένη γλώσσα του εξωτερικού και του εσωτερικού σχεδιασμού του δίνει ισχυρότερο χαρακτήρα, βοηθούμενο από τις βελτιωμένες συνολικές αναλογίες και τις πιο αποφασιστικές όψεις και ομαλότερες γραμμές. Το ολοκαίνουργιο Leon φωτίζει τον δρόμο στην κατηγορία με μια σειρά καινοτόμων τεχνολογιών φωτισμού, όπως φωτισμό εσωτερικού περιβάλλοντος, πίσω φως coast to coast, με δυναμικά φλας, προβολείς Full LED και φώτα καλωσορίσματος.
Το Leon είναι το πρώτο πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο της SEAT: η συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο (Full Link συμπεριλαμβανομένου του ασύρματου Android Auto και CarPlay, λειτουργίες και υπηρεσίες που βασίζονται στο διαδίκτυο) σας κρατά συνδεδεμένους με τον έξω κόσμο. Ο συνδυασμός του SEAT CONNECT και του συστήματος e-HYBRID παρέχει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στο όχημα, με ένα ευρύτερο φάσμα λειτουργιών που ελέγχονται από την εφαρμογή – συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών διαχείρισης της μπαταρίας – είτε εντός είτε εκτός του οχήματος.
Το SEAT Leon συνεχίζει να ενισχύει τη φήμη του ως το ασφαλέστερο όχημα της μάρκας. Με προσαρμοστικό cruise control, βοήθεια έκτακτης ανάγκης, βοήθεια ταξιδιού, side & exit assist, το SEAT Leon συνδυάζει επίσης μερικά από τα πιο προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού για να προσφέρει τη βέλτιστη προστασία σε οποιοδήποτε σενάριο οδήγησης. Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της SEAT γίνεται ακόμα πιο πρακτικό στην υβριδική παραλλαγή του plug-in. Οι αυξημένες διαστάσεις του 5θυρου και του Sportstourer, τα καθιστούν από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας, ειδικά στα πίσω καθίσματα. Στην έκδοση e-HYBRID, το 5-θυρο SEAT Leon και το Sportstourer προσφέρουν χωρητικότητα χώρου αποσκευών 270l και 470l αντίστοιχα.
Το SEAT Leon e-HYBRID είναι το πρώτο plug-in υβριδικό όχημα που σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε στη Βαρκελώνη (Martorell).
Το SEAT Leon συγκεντρώνει μια σειρά νέων συστημάτων ADAS, όπως Predictive Adaptive Cruise Control (ACC), Emergency Assist, Travel Assist και Side & Exit assist, τα οποία, μαζί, μπορούν να προστατεύσουν το όχημα και τους επιβάτες του κάτω από όλες τις συνθήκες.
Το SEAT Leon e-HYBRID συνδυάζει μια αφθονία τεχνολογίας και επιλογών και προσφέρεται αποκλειστικά στα δύο κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού – Xcellence και FR – για να δώσει ό,τι χρειάζεται ο οδηγός, εξατομικευμένο στο υψηλότερο επίπεδο. Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τις 33.490 ενώ για την περίοδο του λανσαρίσματος θα ισχύσει ειδικό προωθητικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της «πράσινης» κινητικότητας, με όφελος -2.500€ για όλες τις εκδόσεις.
TΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας 1.4 TSI
Κυβισμός: 1,395cc
Ηλεκτροκινητήρας: 85kW/115PS
Χωρητικότητα μπαταρίας: 13kWh
Χρόνος φόρτισης: 3hrs42 σε φορτιστή 3.6kW/h ή 5hrs48 σε οικιακή πρίζα 2.3kW/h
Μέγιστη συνδυαστική δύναμη: 150kW/204PS
Μέγιστη συνδυαστική ροπή: 350Nm
Μέγιστη ταχύτητα: 220km/h
Ηλεκτρική αυτονομία WLTP: 58-64km
Εκπομπές CO2 WLTP: 25-30g/km
Κατανάλωση WLTP: 1.1 – 1.3 lt/100km
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συνάντηση Μητσοτάκη με ανώτατα στελέχη ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών – Στο επίκεντρο το κόστος της ενέργειας
- ΤΖΟΚΕΡ Extra: Επιπλέον κέρδη 350.000 ευρώ στους νικητές της κατηγορίας 4+1 – Απόψε στις 22:00 η κλήρωση
- Γερμανία: Ο πρώην επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών, υποψήφιος βουλευτής με το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα
- Βitcoin: Ξεπέρασε για λίγο τα 93.000 δολ. με οδηγό την ατζέντα του Τραμπ και την Fed