Το πρώτο στην ιστορία Ranger Plug-in Hybrid ενισχύει περαιτέρω τις ικανότητες εκτός ηλεκτρικού δικτύου για εργασία και διασκέδαση.

Η Ford προσφέρει στους πελάτες της μια plug-in υβριδική έκδοση του Ranger, η οποία συνδυάζει τη δυνατότητα ηλεκτρικής οδήγησης με την ευελιξία για απαιτητικές συνθήκες χρήσης και την αξιοπιστία που προσδοκούν οι πελάτες από το πιο δημοφιλές pick-up της Ευρώπης. Η παραγωγή του πρώτου στην ιστορία Ranger Plug-in Hybrid ξεκινά στα τέλη του 2024 και οι παραδόσεις στους πελάτες στις αρχές του 2025. Το νέο μοντέλο θα σηματοδοτήσει ένα σημαντικό βήμα προόδου στα σχέδια της Ford να προσφέρει μια πλήρη γκάμα επιλογών όσον αφορά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης στους αγοραστές της κατηγορίας των μεσαίων pick-up.

1

Οι πελάτες του Ranger Plug-in Hybrid θα επωφεληθούν επίσης από το οικοσύστημα λύσεων της Ford Pro που απλοποιούν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα με επιλογές φόρτισης, λογισμικού και υπηρεσιών που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να ευδοκιμήσουν. Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα Ford EcoBoost 2,3 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα σύστημα επαναφορτιζόμενης μπαταρίας, ενώ θα μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά με στόχο να προσφέρει αυτονομία πάνω από 45 χιλιόμετρα.1 Η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης ανοίγει νέες δυνατότητες για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε όλο και περισσότερες πόλεις με ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Η στοχευμένη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης με φρένα του Ranger Plug-In Hybrid είναι 3.500 kg – ίδια με της υπόλοιπης σειράς. Το Ranger Plug-in Hybrid θα προσφέρει επίσης το Pro Power Onboard, επιτρέποντας στους πελάτες να τροφοδοτούν με ρεύμα ηλεκτρικά εργαλεία και συσκευές υψηλής κατανάλωσης σε ένα εργοτάξιο ή σε ένα απομακρυσμένο κάμπινγκ, συνδέοντάς τα σε πρίζες οι οποίες είναι ενσωματωμένες τόσο στην καρότσα φόρτωσης όσο και στην καμπίνα. Αυτό σημαίνει ότι οι θορυβώδεις, ογκώδεις και βαριές γεννήτριες μπορούν να μείνουν στο σπίτι τους, αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο φόρτωσης για άλλα εργαλεία και εξοπλισμό. Εκτός από την on-demand παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, τα προφίλ οδήγησης στο ηλεκτρικό πρόγραμμα λειτουργίας του Ranger Plug-in Hybrid 4 θα παρέχουν στους πελάτες μεγαλύτερη ευελιξία στο να αποφασίζουν πώς και πότε θα χρησιμοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας. Το Ranger Plug-In Hybrid διαθέτει επίσης το αποδεδειγμένα αποδοτικό κατά την κίνηση εκτός δρόμο σύστημα τετρακίνησης του Ranger, 5 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, καθώς και προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.

Διαβάστε επίσης

Volvo: Τέλος στα diesel