Η Pirelli παρουσίασε το νέο Cinturato All Season SF2, ένα all-season ελαστικό που πληροί τις προδιαγραφές για χειμερινά ελαστικά και προσφέρει μία ασφαλή εμπειρία ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Το νέο Cinturato all-season υιοθετεί την τελευταία τεχνολογία ελαστικών, που για πρώτη φορά περιλαμβάνει ‘προσαρμοζόμενο σχέδιο πέλματος’: ένα σύστημα που χρησιμοποιεί τη γόμα και το πέλμα με σκοπό τη μεγιστοποίηση της οδηγικής ασφάλειας και της ευελιξίας. Επίσης διατίθεται με τεχνολογίες Pirelli Seal Inside και Run Flat – που επιτρέπουν τη συνέχιση του ταξιδιού ακόμα και μετά από κλατάρισμα (διάτρηση) – καθώς και στην έκδοση Elect για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.
Το Cinturato All Season SF2 διατίθεται σε 65 διαστάσεις, από 15 – 20 ίντσες, για σύγχρονα αυτοκίνητα πόλης, από τα τελευταία μοντέλα crossover μέχρι τα μεσαία sedan. Στον ώμο του ελαστικού, διακρίνεται το σήμα M+S μαζί με το σύμβολο 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake – το βουνό με τις τρεις κορυφές και τη χιονονιφάδα). Αυτό υποδηλώνει τις ιδανικές επιδόσεις του ελαστικού ακόμα και σε χειμερινές συνθήκες και πιστοποιεί τη συμμόρφωση με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία μέσω ειδικών δοκιμών. Το τελευταίο μέλος της οικογένειας Cinturato είναι ιδανικό για οδηγούς που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους κυρίως σε πόλεις, δεν ζουν σε ορεινές περιοχές, γενικά οδηγούν σε εύκρατα κλίματα, και καλύπτουν περίπου 25.000 χλμ. το χρόνο.
Η σχεδίαση και η γόμα ενός all-season ελαστικού πετυχαίνει μία άριστη ισορροπία που λειτουργεί αποτελεσματικά σε χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες και σε βρεγμένη ή στεγνή άσφαλτο, προσφέροντας καλές συνολικές επιδόσεις και μεγάλο βαθμό ευελιξίας. Όσοι αναζητούν μέγιστες επιδόσεις ίσως θα πρέπει να εξετάσουν τη χρήση θερινών και χειμερινών ελαστικών, αλλά για πολλούς άλλους, τα all-season ελαστικά είναι μία επιλογή που δεν θα τους απογοητεύσει σε όλη τα διάρκεια της ζωής του ελαστικού.
Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το Cinturato All Season Plus, το φρενάρισμα στο στεγνό έχει βελτιωθεί κατά 3,5 m και το φρενάρισμα στο βρεγμένο αντίστοιχα κατά 2 m (3). Οι επιδόσεις συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση ελαστικού έχουν βελτιωθεί και στο χιόνι, σε ό,τι αφορά το κράτημα και το φρενάρισμα (με πλεονέκτημα περίπου 1 m(3)). Το προφίλ, η δομή και το νέο σχέδιο πέλματος του Cinturato All Season SF2 επιτρέπουν βέλτιστη οδηγησιμότητα σε συνδυασμό με ομοιόμορφη επιφάνεια επαφής, βελτιώνοντας τη ζωή του ελαστικού μέχρι 50% συγκριτικά με το προηγούμενο Cinturato All Season Plus. Αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα οφείλεται στη χρήση νέων υλικών στις γόμες και στη βελτιωμένη τοπική ακαμψία του πέλματος. Η εξαιρετική απόδοση φρεναρίσματος σε διαφορετικές οδικές και καιρικές συνθήκες οφείλεται στη γόμα και τη σχεδίαση του πέλματος, που προσαρμόζονται αυτόματα στις διαφορετικές θερμοκρασίες του καλοκαιριού και του χειμώνα προς όφελος της οδικής ασφάλειας. Σε χειμερινές συνθήκες με χαμηλές θερμοκρασίες, οι αυλακώσεις στο σχέδιο του πέλματος παραμένουν ανοιχτές, για καλύτερο φρενάρισμα στο χιόνι, ενώ κλείνουν στο φρενάρισμα σε βρεγμένες και στεγνές συνθήκες, σταθεροποιώντας τα τακούνια και παράγοντας καλύτερη πρόσφυση στο οδόστρωμα.
Το προσαρμοζόμενο σύστημα βασίζεται στην 3D τεχνολογία των αυλακώσεων του πέλματος, που κλείνουν όταν δεν χιονίζει, μεταμορφώνοντας ένα χειμερινό πέλμα σε θερινό – και επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο του οχήματος σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες. Επιπλέον, η προοδευτική σχεδίαση των εγκάρσιων αυλακώσεων, μαζί με τη φαρδιά κεντρική περιφερειακή αυλάκωση εγγυώνται την αποδοτική αποβολή του νερού υπό βροχή, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την αντίσταση στην υδρολίσθηση.
Η γόμα έχει επίσης έναν διπλό χαρακτήρα: Παραμένει μαλακή και εύκαμπτη στο κρύο και τη βροχή, αλλά σκληρή και άκαμπτη σε στεγνές συνθήκες. Αυτό οφείλεται στην καινοτόμα σύνθεση της γόμας, που περιλαμβάνει διφασικά πολυμερή υλικά που ενώνονται χημικά με σωματίδια πυριτίου (silica): μία φιλοσοφία που εξασφαλίζει επίσης χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, για μικρότερη κατανάλωση ή μεγαλύτερη αυτονομία της μπαταρίας.
Για τα ηλεκτρικά και plug–in υβριδικά οχήματα διατίθεται το ελαστικό Cinturato All Season SF2 με σήμανση Elect, που βασίζεται σε έναν συνδυασμό τεχνολογιών γόμας, δομής και πέλματος και εγγυάται χαμηλότερη αντίσταση κύλισης για μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Την ίδια στιγμή, παράγει λιγότερο θόρυβο βελτιώνοντας την αίσθηση άνεσης στο εσωτερικό και προσφέρει άμεση πρόσφυση, αξιοποιώντας την άφθονη ισχύ και ροπή από τις χαμηλές στροφές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!