Το ολοκαίνουριο i20 N Rally2 θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο του στο χώμα, επί ελληνικού εδάφους στα χέρια του Λάμπρου Αθανασούλα.
Μια ακόμη ελληνική συμμετοχή στο EKO ACROPOLIS RALLY 2021, αυτή των Λάμπρου Αθανασούλα – Νίκου Ζακχαίου που θα αγωνιστούν στον Εθνικό μας αγώνα από 9-12/9/21. Η συμμετοχή είναι με την στήριξη της Hyundai Ελλάς και το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσουν οι Αθανασούλας/Ζακχαίος είναι το ολοκαίνουριο Hyundai i20 Ν Rally2 που θα αγωνιστεί για πρώτη φορά στο χώμα.
Πρόσφατα η Hyundai Motorsport Customer Racing παρουσίασε το i20 N Rally2, ένα ολοκαίνουριο αγωνιστικό αυτοκίνητο που προορίζεται για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς – ένα ακόμη δείγμα της στενής συνεργασίας των Hyundai Motorsport και Hyundai N για να βελτιώσουν τις επιδόσεις των οχημάτων τους. Το i20 N Rally2 μοιράζεται το ίδιο DNA με το Hyundai i20 N, τη συμβατική έκδοση που θα παρουσιαστεί στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο. Το Hyundai i20 N διαθέτει τη νέα ταυτότητα της Hyundai «Sensuous Sportiness» και περιλαμβάνει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η Hyundai Motorsport (HMSG), ιδρύθηκε το 2012 και είναι υπεύθυνη για τις παγκόσμιες δραστηριότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Hyundai, συμπεριλαμβανομένων των WRC και Customer Racing. Έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA για τα δύο συνεχόμενα τελευταία έτη (2019 και 2020) και θα βρεθεί στο EKO ACROPOLIS RALLY με σκοπό την κατάκτηση της 1ης θέσης του βάθρου. H έναρξη είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου, με ένα εντυπωσιακό εγχείρημα, την «Cosmote 5G Athens Stage», μια διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας με μήκος 1km που θα φέρει τον παλμό του αγώνα στην Πλατεία Συντάγματος. Η εν λόγω διαδρομή θα διεξαχθεί αμέσως μετά την τελετή εκκίνησης, που θα πραγματοποιηθεί κάτω από την Ακρόπολη.
Ο Λάμπρος Αθανασούλας έχει σημαντικές διακρίσεις στην καριέρα του που ξεκίνησε το 2001. Το 2003 κατέκτησε το πρωτάθλημα της κατηγορίας Α5 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη. Tο 2006 συμμετείχε σε έξι αγώνες του Fiesta Sporting Trophy WRC, με τον Νίκο Μουζάκη ως επίσημη ελληνική συμμετοχή (Team Greece), κατακτώντας την πρώτη θέση του θεσμού στον αγώνα WRC της Γερμανίας. Στο Ράλι Ακρόπολις αγωνίστηκε το 2007 και το 2008, ωστόσο η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2009. Εκείνη τη χρονιά, με τον Νίκο Ζακχαίο, τερμάτισαν στην 8η θέση της γενικής κατάταξης και στην 1η της κατηγορίας PWRC – μια από τις πλέον σημαντικές επιδόσεις Ελλήνων στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις.
Στον αγώνα του 2011, το καταξιωμένο πλέον πλήρωμα συμμετείχε με αυτοκίνητο κατηγορίας WRC, σημειώνοντας κατά περίπτωση και όπου δεν αντιμετώπισε προβλήματα, χρόνους ψηλά στη γενική κατάταξη, ανάμεσα στους επαγγελματίες οδηγούς θρύλους της εποχής. Το 2015, πάντα με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο, ο Λάμπρος Αθανασούλας συμμετείχε στο Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC), τερματίζοντας στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Το 2016 συμμετείχαν στον εναρκτήριο αγώνα του WRC, το Ράλι Μόντε Κάρλο, κατακτώντας την 22η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ την ίδια χρονιά, με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη, ο Έλληνας οδηγός τερματίζει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης στο Ράλι Ακρόπολις, στο πλαίσιο του ERC. Έκτοτε, ο Έλληνας Μηχανολόγος Μηχανικός, που ζει και εργάζεται στο Λουτράκι και μεταξύ άλλων διδάσκει την τέχνη της αγωνιστικής οδήγησης σε νέους αθλητές, συμμετέχει επιλεκτικά σε ελληνικούς αγώνες, κυρίως για την ευχαρίστησή του. Από την πλευρά του, ο Νίκος Ζακχαίος πέρασε και στη θέση του οδηγού, συμμετέχοντας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι ασφάλτου πετυχαίνοντας εξαιρετικές επιδόσεις.
Αν αυτές τις μέρες δείτε ένα Hyundai i20N γαλάζιου χρώματος στο δρόμο, τότε είναι πιθανόν να το οδηγεί ο Λάμπρος Αθανασούλας, μιας και η Hyundai Hellas παραχώρησε στον Έλληνα οδηγό ένα ολοκαίνουργιο i20N 204PS για τις μετακινήσεις του.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πλήγμα κατά της τηλεοπτικής πειρατείας στην Ελλάδα
- Ζελένσκι: Δεν αρκούν οι ευρωπαϊκές εγγυήσεις ασφάλειας – Αληθινή εγγύηση είναι το ΝΑΤΟ
- Helleniq Energy: Πώς υλοποιήθηκε το «Vision 2025» μέσα σε 3 χρόνια
- Πούτιν: Ελπίζει ότι η κεντρική τράπεζα θα λάβει μια «ισορροπημένη» απόφαση σε σχέση με τα επιτόκια