Το EKO ACROPOLIS RALLY του 2021 κατεγράφη ως το καλύτερο στη σύγχρονη ιστορία του αγώνα.
- Η πρώτη μου επαφή με το Ράλι Ακρόπολις έγινε πριν περίπου 45 χρόνια, ήμουν παιδί ακόμη.
- Έβλεπα τα αυτοκίνητα να ανεβαίνουν στους Βωξίτες από το μπαλκόνι του παππού μου, στην Αγ. Ευθυμία.
- Πιο μετά αντρωθήκαμε λίγο και περπατάγαμε μέχρι το πρώτο «S» μεγάλη γιορτή
- Τα έφερε έτσι η ζωή και φέτος η Toyota (car partner του αγώνα) έστησε μια τέντα φιλοξενίας για τους συνεργάτες της λίγα μέτρα απ’ αυτό το σημείο.
- Πήγα λοιπόν εκεί μαζί με τον εκτελεστικό διευθυντή της Motorsport Greece, Νίκο Κερερέ εκπροσωπώντας την Οργάνωση για να τιμήσω το χορηγό του αγώνα.
- Όλες τις μέρες του EKO ACROPOLIS RALLY, χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες της οργάνωσης της FIA και του WRC Promoter, 48 οχήματα της Toyota.
- Hilux, RAV4, CHR, Corolla, Yaris. Στα χέρια μου θα μείνει ως εταιρικό ένα Yaris Hybrid, σκέφτομαι να το αγοράσω κάποια στιγμή. Έχει παραγγείλει ένα ίδιο η αδερφή μου.
- Ναι το θεωρώ το πιο οικονομικό, πρακτικό, άνετο αυτοκίνητο για αστικές μετακινήσεις.
- Προφανώς τα υβριδικά οχήματα έπαιξαν ρόλο στο προσεγμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα του αγώνα.
- Καμαρώνω που πήραμε περιβαλλοντική πιστοποίηση 2 αστέρων για τον αγώνα, ο μηχανικός περιβάλλοντος του EKO Acropolis Rally, Γιώργος Καζαντζόπουλος έκανε άριστη δουλειά.
- Αφού κάθισα λίγο με τους ανθρώπους της Toyota περπάτησα μέχρι το παιδικό μου μετερίζι: Το λιοτρίβι στη θέση του, τα πουρνάρια μεγάλωσαν, το μόνο που πραγματικά είχε αλλάξει ήταν ο κόσμος.
- Δεν πίστευα στα μάτια μου βλέποντας τόσο κόσμο, είχε πάνω από 3000 θεατές μόνο σε ένα «Σ».
- Δύσκολο να τους οριοθετήσεις, πάλευε ο κριτής, έσπευσα να τον βοηθήσω κατέβηκε και ο Λώρης Μελετόπουλος από το ελικόπτερο.
- Ο Νίκος Σοφιανός έχει το θαυμασμό μου γι’ αυτή την προσγείωση, ο Λώρης ως υπεύθυνος ασφαλείας ελικοπτέρου έδωσε τον καλύτερο εαυτό του για να κατευθύνουμε τον κόσμο στα σωστά σημεία για να ξεκινήσει η ειδική.
- Έχω την αίσθηση ότι ο Σ.Χ. με το «0» πέρασε πιο γρήγορα από τα Skoda και DS της κατηγορίας Rally
- Πήρε φόρα από τη συνέντευξη του πρωθυπουργού την Πέμπτη και έκανε άψογα τη δουλειά του πλοηγού με το Δημήτρη Βαζάκα δίπλα του.
- Στεκόμουν στην πλαγιά με τον τεχνικό διευθυντή της Toyota, Ηλία Καραΐσκο και τον Άγγελο Πάρχα υπεύθυνο στόλου της Motorsport Greece.
- O Λάμπρος Αθανασούλας πήρε το περισσότερο χειροκρότημα, ο Έβανς πέρασε ταχύτερα μπροστά μας, βέβαια το μάτι ξεγελά.
- Έχω χάσει λίγο την αίσθηση του χρόνου.
- Πότε ήμασταν στο Ζάππειο (θα ανοίξει ο γάντζος Αντώνη;) για την προσομοίωση σύγκρουσης, πότε φτάσαμε στον τερματισμό σα να ήταν μια ώρα όχι μια βδομάδα.
- Στο Ζάππειο παραβρέθηκε ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ. Ήταν μια μεγάλη εκδήλωση για την οδική ασφάλεια όπου δημοσιοποιήθηκαν δυο σημαντικά μηνύματα.
- Στο πρώτο, ο χρυσός Ολυμπιονίκης στην κωπηλασία, Στέφανος Ντούσκος, τονίζει: «Φοράμε πάντα ζώνη στο αυτοκίνητο, όπου κι αν καθόμαστε».
- Στο δεύτερο ο αρχηγός της Εθνικής Πόλο και αργυρός Ολυμπιονίκης, Γιάννης Φουντούλης, υπενθυμίζει: «Φοράμε πάντα κράνος και προστατευτικά στη μηχανή».
- Την ίδια ώρα διεξάγονταν στο ΟΑΚΑ ο μεγάλος τελικός του e Sports WRC the Game.
- Μια πολύ σημαντική διοργάνωση που δίνει τη δυνατότητα στους νέους να έρθουν σε επαφή με τα Ράλι.
- Απτή απόδειξη η νίκη ενός 20χρονου στον φετινό αγώνα.
- Από κει πότε φτάσαμε στην Ακρόπολη για την εκκίνηση παρουσία του πρωθυπουργού, ούτε που θυμάμαι.
- Ο Κυριακός Μητσοτάκης έδωσε σημαία στον Σεμπαστιάν Οζιέ που ανέβηκε στο βάθρο και διεύρυνε το βαθμολογικό του προβάδισμα στην κούρσα του πρωταθλήματος.
- Ο πρόεδρος της FIA Ζαν Τοντ, ο τεχνικός διευθυντής της FIA Νικόλας Τομπάζης, υπουργοί, δήμαρχοι ακολούθησαν.
- Ο επικεφαλής της οργάνωσης, υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης έδωσε σημαία στον Τιερί Νεβίλ.
- Κατά γενική ομολογία χωρίς το δικό του πάθος και όραμα, δεν θα είχαμε φτάσει μέχρι εδώ.
- Η φετινή επιτυχία του EKO ACROPOLIS RALLY είναι κυβερνητική υπόθεση και οφείλεται στις ενέργειες του υφυπουργείου Αθλητισμού.
- Η πρώτη ειδική διαδρομή η Cosmote 5G, Athens Stage αποτέλεσε το καλύτερο έναυσμα για τον αγώνα, πήρε δε παγκόσμια προβολή.
- Η συνέχεια ήταν ανάλογη με τον κόσμο να κατακλύζει τις ειδικές διαδρομές αλλά και το EKO Service Park στη Λαμία.
- Μέναμε όλοι σε τροχόσπιτα μέσα στο Service Park: Ο Νίκος (Κερερές) ο Παύλος (Αθανασούλας), ο Γιώργος Παπαζαφειρόπουλος.
- Για να μην χάνουμε χρόνο από και προς το ξενοδοχείο.
- Για την Ανίτα Πασαλή (αλυτάρχης), δεν ξέρω, υποθέτω ότι δεν κοιμόταν!
- Το Σάββατο ο κόσμος ήταν τόσο πολύς αλλά πειθαρχημένος. Ελάχιστες εξαιρέσεις δημιούργησαν πρόβλημα με αποτέλεσμα να διακοπεί μια ειδική (το πρώτο Ελευθεροχώρι) αφού πέρασαν τα αυτοκίνητα WRC
- Ήταν μεγάλη επιτυχία της οργάνωσης και της αστυνομίας ότι δεν είχαμε άλλη διακοπή.
- Επέστρεψα την Κυριακή το βράδυ παρέα με τον υπεύθυνο media του ERC.
- Μου μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για τον αγώνα, αλλά και την υπεύθυνη γραφείου Τύπου την Ελένη Ξενάκη.
- Καμάρωνα μέσα μου, για τους συναδέλφους μου. Μαζί τους δούλευα όλες τις μέρες, δίπλα τους, το αίμα νερό δεν γίνεται.
- Παναγιώτης Tριανταφυλλίδης, Νίκος Κουνίτης, Νώντας Δουζινας, Γιάννης Τσινάβος, Νίκος Κατίκης, Γιάννης Κουσκούτης, Γιώργος Καραγιωργάκης, Μαρία Μαργαρίτη, Εύη Παλαπάνογλου, Ελένη Λυκίσα. Εύα Παλαιοκώστα, Τάσος Σαραφίδης.
- Πολύτιμη η αρωγή και του πολύπειρου, τελειομανή Βαγγέλη Μπραουδάκη.
- Εξαιρετική δουλειά και στο τοπικό ραδιόφωνο του αγώνα από τους Γιάννη Σταυρόπουλο, Νίκο Τσάδαρη.
- Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον FM1 της Λαμίας.
- Πάμε λοιπόν για την αποτίμηση και για το επόμενο το Σεπτέμβριο του 2022. Όπως ίσως γνωρίζετε ήδη, ανακοινώθηκε από τον υφυπουργό Αθλητισμού, πήραμε και το 2023 ως επιβράβευση της άρτιας φετινής διοργάνωσης.
- Όχι δεν προβλέπετε ξεκούραση …
Διαβάστε επίσης:
EKO ACROPOLIS RALLY: Να οι πρώτοι Έλληνες!
Ford: Δοκιμές για το ηλεκτρικό Transit
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- LAMDA Development: Μετά από 60 χρόνια, ένα μνημείο του Ελληνικού επιστρέφει στην αρχική του θέση
- Revolut: Θα υποβάλει νέα προσφορά τραπεζικής άδειας στις ΗΠΑ
- Φωταγώγηση του φρουρίου Κούλες με την υποστήριξη του ΟΛΗ για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη
- Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας “Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης”