«Κομμάτι της ιστορίας των ράλι, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA και του μηχανοκίνητου αθλητισμού» χαρακτήρισε προ ημερών ο πρόεδρος τη FIA, Ζαν Τοντ, το EKO ACROPOLIS RALLY. Αγωνιζόμενοι και οι θεατές έβαλαν τα δυνατά τους για να τον επιβεβαιώσουν, πιστοποιώντας τη μοναδικότητα του ελληνικού αγώνα. Οι επικές μάχες των πρωταγωνιστών υπό το βλέμμα δεκάδων χιλιάδων θεατών συνέθεσαν ένα εκρηκτικό μίγμα πάθους, ενθουσιασμού και έντονων συγκινήσεων.
Τα ίδια συναισθήματα κυρίευσαν κάθε λάτρη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όταν στη ράμπα του τερματισμού ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ανακοίνωσε πως η FIA και ο Promoter του θεσμού, αναγνωρίζοντας την αρτιότητα διεξαγωγής του EKO ACROPOLIS RALLY, προχώρησαν στην επέκταση της συμφωνίας για διεξαγωγή του στο WRC και το 2023! Υπενθυμίζεται πως η αρχική συμφωνία ήταν διετής και αφορούσε στις χρονιές 2021-2022.
Σε απόλυτη σύμπνοια με τη φήμη ενός απρόβλεπτου και γεμάτου εκπλήξεις αγώνα, ο 20χρονος Κάλε Ροβάνπερα (Toyota Yaris WRC) πρόσθεσε το όνομά του στο πάνθεον της ιστορίας του «Ράλλυ των Θεών», ως ο νεότερος νικητής. Ήταν μάλιστα η πρώτη του παρουσία επί ελληνικού εδάφους. Πρόκειται για τη δεύτερη νίκη του σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μετά από αυτήν που πέτυχε πριν από δύο μήνες στην Εσθονία. Ωριμότητα, ψυχραιμία και κυρίως συνέπεια στις επιδόσεις χαρακτήρισαν την οδήγησή του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ακόμα και σήμερα, σε ειδικές διαδρομές αρκετά διαφορετικές εξαιτίας των πρόσφατων βροχοπτώσεων, ο Φινλανδός οδηγός κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμά του, σημειώνοντας, μάλιστα, και τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage, αποκομίζοντας το μέγιστο, των 30 βαθμών.
Μετά από έναν εξίσου συναρπαστικό αγώνα ο Τάνακ (Hyundai i20 Coupe WRC) εξασφάλισε τη δεύτερη θέση, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε. Αποφασιστικής σημασίας, στην περίπτωσή του, αποδείχθηκε η σωστή επιλογή ελαστικών, που του προσέφερε πλεονέκτημα έναντι των υπόλοιπων διεκδικητών της νίκης. Πίσω του βρέθηκε ο Οζιέ (Toyota Yaris WRC), ο οποίος αξιοποιώντας τη μεγάλη του εμπειρία δεν έκανε το λάθος να ακολουθήσει το φρενήρη ρυθμό των Ροβάνπερα, Τάνακ. Αντίθετα, προτίμησε να διασφαλίσει τους βαθμούς της τρίτης θέσης, που του έδωσαν τη δυνατότητα να εδραιωθεί στην κορυφή της κατάταξης του Παγκόσμιου Πραταθλήματος Ράλι, με διαφορά 44 βαθμών από τον δεύτερο Έβανς (Toyota Yaris WRC).
Παρότι όχι απόλυτα ικανοποιημένος από την επίδοση και το ρυθμό του στον αγώνα, ο Σόρντο (Hyundai i20 Coupe WRC) περιορίστηκε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, με διαφορά μεγαλύτερη των τριών λεπτών από την κορυφή.
Τη νίκη στην κατηγορία WRC2 κατέκτησε ο Μίκελσεν με το Skoda Fabia evo Rally 2 της Toksport. Ο Νορβηγός έδωσε σπουδαία μάχη με τον Μπουλασία και πέτυχε ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία. Κάτι που ισχύει και την περίπτωση του Ρόσελ (Citroen C3 Rallye2), ο οποίος με την 4η φετινή του νίκη βρίσκεται αγκαλιά με το Πρωτάθλημα στην κατηγορία WRC3.
Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda Fabia evo Rally2 τερμάτισε ψηλότερα από όλους, όντας 20ος γενικής και 5ος στην κατηγορία WRC3. Μάλιστα, ένα κλαταρισμένο ελαστικό σήμερα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, κάτι που προσπάθησε να εκμεταλλευθεί ο Παναγιώτης Ρουστέμης με ένα Citroen DS3 Rally2, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στη 2η θέση. Στην άτυπη ελληνική κατάταξη την τριάδα συμπληρώνει ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που συμμετείχε στον αγώνα με ένα Ford Fiesta WRC ’19, της M-Sport.
Το EKO ACROPOLIS RALLY 2021 περνάει στην ιστορία τα φώτα στην ΠΕΛ θα «σβήσουν», όμως το ραντεβού με το WRC για τα επόμενα χρόνια έχει πλέον εξασφαλιστεί. Ακριβώς όπως αρμόζει στο Ράλι Ακρόπολις.
Διαβάστε επίσης:
F1 Ιταλία: Απίστευτο 1-2 για τη McLaren!
EKO ACROPOLIS RALLY: Ραντεβού με την ιστορία για Ροβάνπερα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Alpha Finance: Στρατηγική συνεργασία με την Kepler Cheuvreux στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική αγορά μετοχών
- ΑΔΜΗΕ: Διαγωνισμός για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
- Γεύμα με McDonald’s εν πτήσει για Τραμπ, Μασκ και Κένεντι – «Ξαναδίνουμε στην Αμερική την υγεία της από αύριο»
- Νικήτας Κακλαμάνης: Δεν υπάρχουν φυγόκεντρες τάσεις στη ΝΔ – Λάθος κίνηση ένα κόμμα Σαμαρά