ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δυναμική παρουσία της Peugeot GALLO με Σάββα Λευκαδίτη – Βαγγέλη Ακράτο να μοιράζονται το ανανεωμένο Peugeot 208 Rally4.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) το 2021, αποτελώντας τη σημαντικότερη είδηση των τελευταίων ετών για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μετά την περσινή απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση, ο Εθνικός μας αγώνας επιστρέφει και η παρουσία των πληρωμάτων από τη χώρα μας στον 10ο γύρο του φετινού WRC είναι εντυπωσιακή!
Πιστή στο ραντεβού με το ΕΚΟ Acropolis Rally, η Peugeot GALLO ετοιμάζεται, με πλήρωμα τους Σάββα Λευκαδίτη-Βαγγέλη Ακράτο, για την δεύτερη συνεχόμενη συμμετοχή με το ανανεωμένο Peugeot 208 Rally4 που θα έχει το Νο.73 στις πόρτες. Ο λόγος για ένα αυτοκίνητο το οποίο διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και έχει εξελιχθεί από την Peugeot Sport.
Στόχος του έμπειρου πληρώματος, είναι ο τερματισμός στην καλύτερη δυνατή θέση και η επικράτηση στην κατάταξη των δικίνητων αυτοκινήτων, στο πλαίσιο της κλάσης RC4. Χορηγοί αυτής της προσπάθειας είναι οι εταιρείες, Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Αναγνώστου Φυτοχώματα, SKAG Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ, Lotos Oil ΑΦΟΙ Ν. Αθηναίου και STEFANAKIS parts και χορηγός επικοινωνίας οι 4ΤΡΟΧΟΙ. Το ΕΚΟ Acropolis Rally θα έχει και φέτος ως επίκεντρο την πόλη της Λαμίας.
Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου στο Ο.Α.Κ.Α, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει η «EKO Super Special Stage Olympic Stadium», εντός του σταδίου. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου στη Λαμία, έπειτα από 16 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 303,3 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ομάδα: Peugeot GALLO S.A
Πλήρωμα: Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος
Αυτοκίνητο: Peugeot 208 Rally4
Team Manager: Βαγγέλης Γκάλλο
Συντονισμός Ομάδος: Νίκος Λευκαδίτης
Τεχνική υποστήριξη: LEFKADITIS Motorsport
Επικεφαλής Μηχανικός: Δημήτρης Λευκαδίτης
Μηχανικοί: Σάκης Λέφας, Στέλιος Παντελάκης, Χρήστος Φραγκούλης
Χορηγοί: Landmacon Α.Ε. Κατασκευές Πρασίνου, Κιτάντζης Φυτά και Εφόδια, Αναγνώστου Φυτοχώματα, SKAG Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΒΕΕ, Lotos Oil ΑΦΟΙ Ν. Αθηναίου και Stefanakis parts.
Χορηγός επικοινωνίας: 4ΤΡΟΧΟΙ
Αυτοκίνητο
Peugeot 208 Rally4 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 3κύλινδρος 1,2 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος (τούρμπο)
Μέγιστη ισχύς: 212 ίπποι στις 5.450 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 290 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό 5 σχέσεων της Sadev
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενη τριών δρόμων
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 283 χιλιοστών εμπρός, δίσκοι 290 χιλιοστών πίσω
Ελάχιστο βάρος: 1.080 κιλά (ελάχιστο) – 1.250 κιλά (με το πλήρωμα)
Αναλυτικές πληροφορίες, μεταξύ των οποίων και τον πίνακα συμμετεχόντων του ΕΚΟ Acropolis Rally, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (www.acropolisrally.gr).
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας