Κορυφαίο πλήρωμα της M-Sport Ford ήταν οι Pierre-Louis Loubet- Vincent Landais, οι οποίοι κατέκτησαν την 4η θέση.
Το EKO Acropolis Rally άφησε θετική γεύση στην M-Sport Ford, με αποκορύφωμα το πρόσκαιρο 1-2 των Puma Rally1 που οδηγούσαν οι Sebastien Loeb και Pierre-Louis Loubet στο τέλος της πρώτης ημέρας, ενώ σε επίπεδο Ελλήνων συμμετεχόντων οι Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς τερμάτισαν στην 3η θέση τόσο του WRC3 Open, όσο και μεταξύ των εγχώριων πληρωμάτων. Το EKO Acropolis Rally 10ος γύρος του φετινού WRC ξεκίνησε φαντασμαγορικά με την υπερειδική διαδρομή του Ολυμπιακού Σταδίου, που συγκέντρωσε 64.500 θεατές.
Κατά γενική ομολογία, η υπερειδική στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, ενώ η εμφάνιση του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή και 3 φορές νικητή στο Ράλι Ακρόπολις, Sebastien Loeb, υπήρξε το highlight της βραδιάς, αφού οι Έλληνες θεατές αποθέωσαν τον πολυνίκη του WRC.Μετά από την έναρξη στο ΟΑΚΑ την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, το EKO Acropolis Rally συνεχίστηκε την Παρασκευή με κυριαρχία των πληρωμάτων της M-Sport Ford, τα οποία πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο και στις 6 ειδικές διαδρομές χάρη και στη θέση από την οποία εκκινούσαν. Οι Sebastien Loeb και Isabelle Galmiche, έφτασαν στο νυχτερινό σέρβις της Λαμίας έχοντας προβάδισμα μετά από επικράτηση σε 4 ειδικές. Κυριότεροι αντίπαλοι των Γάλλων, ήταν οι νεαροί συμπατριώτες τους Pierre-Louis Loubet και Vincent Landais, οι οποίοι κέρδισαν δυο ειδικές ολοκληρώνοντας την ημέρα μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
H M-Sport Ford εντυπωσίαζε, διατηρώντας το 1-2 μετά από την πρώτη ημέρα του EKO Acropolis Rally. Αν για την απόδοση του Sebastien Loeb δεν υπήρχαν αμφιβολίες, οι επιδόσεις του 24χρονου Loubet, που έκανε την καλύτερή του εμφάνιση στο WRC κερδίζοντας τις πρώτες ειδικές της καριέρας του, ήρθαν να πιστοποιήσουν με τον πλέον εμφατικό τρόπο, την ταχύτητα του υβριδικού Ford Puma Rally1. Η δεύτερη ημέρα, ήταν η μεγαλύτερη και όπως αποδείχθηκε, πιο δύσκολη του EKO Acropolis Rally. Μετά από την πρώτη ειδική διαδρομή (Πύργος) που είχε μήκος 33,2 χιλιομέτρων, οι Loeb-Galmiche αύξησαν το προβάδισμά τους στα 19 δευτερόλεπτα. Σε εκείνο το σημείο όμως, η ατυχία χτύπησε την M-Sport Ford. Οι πρωτοπόροι αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον εναλλάκτη του αυτοκινήτου και παρά την τιτάνια προσπάθειά τους στην απλή διαδρομή, εγκατέλειψαν τον αγώνα από την πρώτη θέση. Παράλληλα, οι Loubet-Landais έχασαν περισσότερο από ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος, όμως μέχρι το τέλος της ημέρας είχαν ανακάμψει στην 5η θέση. Ακόμη ένα άτυχο πλήρωμα της M-Sport Ford ήταν οι Gus Greensmith και Jonas Andersson, που τέθηκαν προσωρινά εκτός αγώνα, λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Puma Rally1, ωστόσο επέστρεψαν την επόμενη ημέρα.
Φτάνοντας στον τερματισμό της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου στην Λαμία, κορυφαίο πλήρωμα της M-Sport Ford ήταν οι Pierre-Louis Loubet-Vincent Landais, οι οποίοι με την 4η θέση που κατέκτησαν, ισοφάρισαν το καλύτερό τους αποτέλεσμα στο WRC. Οι Craig Breen-Paul Nagle, που είχαν χάσει χρόνο κατά την πρώτη ημέρα, από κλατάρισμα, τερμάτισαν στην 5η θέση, σημειώνοντας αξιόλογους χρόνους κατά τη δεύτερη και τρίτη ημέρα. Αναμφίβολα, το EKO Acropolis Rally απέδειξε τον σκληρό χαρακτήρα που το έχει καταστήσει σε αγώνα-θρύλο του WRC. Από την πλευρά της, η M-Sport Ford κρατάει τις εκπληκτικές επιδόσεις της πρώτης ημέρας και την ταχύτητα των Puma Rally1, γνωρίζοντας πως αυτά αποτελούν τη βάση για ακόμη καλύτερη συνέχεια, που θα συνοδεύεται και από ανάλογα αποτελέσματα.
Pierre-Louis Loubet (Τέταρτος Γενικής):
«Τι αγώνας! Ακόμα επεξεργάζομαι όλα όσα συνέβησαν την Παρασκευή και θα τα ξαναζώ για αρκετό καιρό. Αν και είναι κρίμα για το κλατάρισμα το Σάββατο, να κερδίσω την πρώτη μου ειδική διαδρομή στο WRC και να προηγούμαι στην κατάταξη απέναντι στον Seb, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Παρακολουθούσα τον Seb σε δράση όταν ήμουν μικρό παιδί και το να αγωνίζομαι στην ίδια ομάδα με αυτόν ήταν προνόμιο. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα για τη σκληρή δουλειά και την υποστήριξή τους αυτό το Σαββατοκύριακο».
Sebastien Loeb (εγκατέλειψε τη δεύτερη ημέρα):
«Η Παρασκευή ήταν μια πολύ δυνατή μέρα, ήταν υπέροχο που επέστρεψα στο αυτοκίνητο και σαφώς είχαμε τον ρυθμό για να φτάσουμε στον τερματισμό σε καλή θέση. Δεν είχα αγωνιστεί σε αυτό το ράλι για πολύ καιρό, οπότε ήταν ωραίο που επέστρεψα και είδα ότι μπορώ ακόμη να είμαι γρήγορος! Οι συνθήκες ήταν πολύ σκληρές σε επιμέρους σημεία, αλλά απόλαυσα την πρόκληση. Είναι κρίμα που δεν μπορέσαμε να πάμε παραπέρα, ήταν υπέροχο που είχαμε μάχη με τον Pierre-Louis, έχει κάνει φανταστική δουλειά και θα πρέπει να είναι περήφανος. Ελπίζω να επιστρέψω στο αυτοκίνητο για έναν άλλο αγώνα κάποια στιγμή στο μέλλον».
Διπλό βάθρο για τους Νώντα Καρανικόλα και Γιώργο Κακαβά
Πέραν της «βασικής ομάδας» με τα πέντε Ford Puma Rally1, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η παρουσία των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά, οι οποίοι μοιράστηκαν ένα Ford Fiesta Rally3. O Πρωταθλητής Ελλάδος Χώματος στην κατηγορία F2 για το 2020 και 2021, οδήγησε για πρώτη φορά το τετρακίνητο Fiesta, έχοντας κατά τη διάρκεια του αγώνα, την τεχνική υποστήριξη της εργοστασιακής M- Sport. Παράλληλα, το δίδυμο εντάχθηκε επιπλέον στο WRC3 Open, δηλαδή στην κατάταξη του πρωταθλήματος για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό, αφού το πλήρωμα της Car Center τερμάτισε στην 28η θέση της Γενικής Κατάταξης, εμπρός από πολλούς συνδυασμούς με ισχυρότερα αυτοκίνητα.
Ταυτόχρονα, ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην 3η θέση του WRC3 Open, καθώς και τρίτο στην άτυπη κατάταξη μεταξύ όλων των ελληνικών πληρωμάτων που συμμετείχαν στο EKO Acropolis Rally.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας