Η Pirelli κάνει λόγο για τον πιο δύσκολο – απαιτητικό αγώνα της χρονιάς με τα σκληρά Scorpion να πρωταγωνιστούν.

Συνήθως σ’ έναν αγώνα τα φώτα πέφτουν στους πρωταγωνιστές, ή στους άτυχους. Δύσκολα υπάρχει ο χρόνος και η έμφαση στην λεπτομέρεια ώστε να ασχοληθείς με παράγοντες καθοριστικούς όπως τα ελαστικά.

Το EKΟ Acropolis Rally ήταν ο προτελευταίος χωμάτινος αγώνας του WRC και ο τελευταίος για το Junior WRC. Επιβεβαίωσε δε στο έπακρο τη φήμη του, ως σκληρός και θεαματικός αγώνας, γεμάτος προκλήσεις ανατροπές, εγκαταλείψεις.

Η αντοχή και η αξιοπιστία των ελαστικών έπαιξε όπως αναμένονταν καθοριστικό ρόλο. Η ομάδα της Hyundai πέτυχε ένα ιστορικό 1-2-3 με τους Thierry Neuville, Ott Tanak, Dani Sordo), ενώ στην κατηγορία FIA Junior WRC, κέρδισε ο Εσθονός Robert Virves. Η νίκη αυτή του έδωσε και τον τίτλο έναντι των Sam Pajari και Jon Armstrong.

Οι φυτευτές πέτρες που υπήρχαν σε όλες τις ειδικές διαδρομές, αλλά και όσες έβγαιναν στην επιφάνεια μετά το πρώτο πέρασμα αποτελούσαν μεγάλο κίνδυνο για την ακεραιότητα των αυτοκινήτων και των ελαστικών.

Ειδικά το Σάββατο που ήταν η μεγαλύτερη χιλιομετρικά μέρα του αγώνα με πολύ ζέστη και διαφορετικά οδοστρώματα.

Αρκετοί οδηγοί έκαναν μεικτή επιλογή ελαστικών σκληρής και μαλακής γόμας. Την Παρασκευή η σκόνη και το χώμα έπαιξαν κυρίαρχο ρόλο, καθώς γλιστρούσε πολύ και οι πρωτοπόροι δεν είχαν πρόσφυση. Όσο καθάριζε ο δρόμος από τα περάσματα τόσο ταχύτερα μπορούσαν να κινηθούν όσοι ακολουθούσαν.

Την Κυριακή τα χιλιόμετρα ήταν λίγα αλλά υπήρχαν πολλές αναπηδήσεις και παγίδες. Αρκετοί οδηγοί ειδικά της κατηγορίας WRC1 έκαναν μεικτή επιλογή ελαστικών.

Σε αντίθεση με άλλους αγώνες όπου όλοι επέλεγαν το μαλακό ελαστικό Scorpion στην Ελλάδα οι οδηγοί προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν όλη τη γκάμα των ελαστικών.

Το σκληρό Scorpion προσέφερε αντοχή και σταθερότητα το μαλακό προσέφερε κράτημα που ήταν πολύτιμο για τα αυτοκίνητα τα οποία έμπαινα πρώτα στις ειδικές. Όμως τα σκληρά ελαστικά ταίριαζαν πολύ περισσότερο στην Ελλάδα προσφέροντας αξιοπιστία τα τραχιά οδοστρώματα. Τα μαλακά βοηθούσαν όσους ξεκινούσαν πρώτοι στο πρώτο πέρασμα.

Ο Terenzio Testoni, rally manager της Pirelli σχολίασε: «Ήταν ο πιο σκληρός αγώνας των δυο τελευταίων ετών. Αυτό φαίνεται από τη φθορά των ελαστικών αλλά και τα χτυπήματα από τις πέτρες στα πλαϊνά. Στη Νέα Ζηλανδία θα έχουμε σκληρό αγώνα, αλλά δεν συγκρίνεται μ’ αυτό».

Διαβάστε επίσης:

Η Ford στο EKO Acropolis Rally!