Υπάρχουν πολλές αλλαγές όσον αφορά στους κανονισμούς, καθώς πλέον η κατηγορία των LMP1 με τους +1000 ίππους έχει αλλάξει σε “Hypercar”. Εκεί εμπεριέχονται οι κατηγορίες “Le Mans Hypercar” και “Le Mans Daytona Hybrid.” Η δύναμη έχει περιοριστεί κάτω από τα 700PS και το βάρος είναι κατ’ ελάχιστο στα 1030kg. Στόχος είναι να φύγουμε από τα εξωτικά πρωτότυπα και να πάμε σε τροποποιημένες εκδόσεις αυτοκινήτων δρόμου. Οι κανονισμοί ειδικά για φέτος επιτρέπουν να αγωνιστούν και πρωτότυπα LMP1 με μειωμένη ισχύ για τελευταία φορά. Από τις χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές ο Καμούι Κομπαγιάσι έφερε την #7Toyota GR010 Hybrid στην pole position. To ίδιο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των 24 ωρών θα οδηγήσουν οι Μικ Κόνγοθει, Χοσέ Μαρία Λοπέζ.
Το άλλο Toyota Gazoo Racing οδηγούν τρεις πρώην οδηγοί F1 – ο λόγος για τους Μποεμί, Χάρτλεϊ, Νακαζίμα. Συνολικά, οι πρώην οδηγοί F1 που θα βρεθούν στην εκκίνηση είναι 17. Εκτός από τους τέσσερις προαναφερθέντες, οι Ντέιβιντσον, Κουμπίτσα, Στήβνες, ντι Ρέστα, Βαντούρν, Μοντόγια, Νασρ, φαν ντε Γκαρντ, Μέρχι, Ίαν και Κέβιν Μάγκνουσεν, Τζιανμαρία Μπρούνι και Τζιανκάρλο Φισικέλα θα αγωνιστούν φέτος στις 24 ώρες του Μαν.
Με την πάροδο των χρόνων οι αγώνες αντοχής έχουν αλλάξει μορφή. Κάποτε δοκιμάζονταν τα όρια των ανθρώπων και των μηχανών. Σήμερα με τη μηχανολογία να έχει προσφέρει λύσεις και ανθεκτικότητα στα περισσότερα μηχανικά μέρη, οι αλλαγές των οδηγών είναι μελετημένες στην τελευταία λεπτομέρεια όπως και η διατροφή τους. Μ’ αυτό τον τρόπο έχουμε φτάσει σήμερα μετά από 24 ώρες αγώνα οι διαφορές να μετριούνται σε δευτερόλεπτα και το αποτέλεσμα να κρίνεται σε λεπτομέρειες.
Ο αγώνας μεταδίδεται από το Eurosport.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελβετικά ρολόγια: Η Κίνα ροκανίζει τις εξαγωγές – Συνεχίστηκε η μείωση για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο
- Αυλαία στους ομίλους του Nations League με κρίσιμα παιχνίδια
- Τράπεζα Κύπρου: Ποσοστό 4,75% απέκτησε η Wellington Management Group
- Ιvanka Trump: Με υποθήκη η ανακαίνιση της πολυτελούς έπαυλης των 24 εκατομμυρίων δολαρίων στο Indian Creek