Το νέο Pirelli Cinturato P7 είναι ένα θερινό ελαστικό υψηλών επιδόσεων που προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, απόδοση και περιβαλλοντική συμβατότητα.
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Pirelli, το διάστημα από τα τέλη Απριλίου μέχρι αρχές Μαΐου μεταξύ των οδηγών που χρησιμοποιούν ελαστικά σε διάσταση 18 ιντσών ή μεγαλύτερη, ανέδειξε μία τάση για αυξημένη χρήση των αυτοκινήτων στο μέλλον – κυρίως όσο ισχύουν τα μέτρα κοινωνικής απόστασης.
Στην Κίνα, το 68% των ερωτηθέντων απάντησε ότι θα χρησιμοποιεί τα αυτοκίνητά του περισσότερο, ενώ στην Ιταλία το ποσοστό αυτό διαμορφώθηκε στο 31%, και στη Γερμανία στο 20%. Πάνω από το 50% των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα εκδήλωσε την πρόθεσή του να αλλάξει ελαστικά πριν από το τέλος της χρονιάς, με σκοπό τη βέλτιστη ασφάλεια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Από τα κριτήρια επιλογής, ιδιαίτερη βαρύτητα είχε η αξιοπιστία και η ποιότητα του ελαστικού: το ποσοστό των ερωτηθέντων που έθεσε ως πρωταρχική προτεραιότητα τα χαρακτηριστικά ασφάλειας αυξήθηκε στο 59% στη Γερμανία, 78% στην Ιταλία και 86% στην Κίνα.
Η τελευταία γενιά του Pirelli Cinturato P7 αναδεικνύει τις σημαντικότερες προτεραιότητες για τους σημερινούς, σύγχρονους οδηγούς: ασφάλεια και αποδοτική λειτουργία. Οι μηχανικοί της Pirelli, μέσω ενός εντατικού προγράμματος έρευνας και εξέλιξης, δημιούργησαν ένα προϊόν με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο που το καθιστά ασυμβίβαστο και άρτιο σε όλους τους τομείς. Οι νέες τεχνολογίες που επινοήθηκαν για το Cinturato P7 ‘συμφιλιώνουν’ αντικρουόμενες απαιτήσεις, όπως επιδόσεις στο βρεγμένο και χαμηλή αντίσταση κύλισης, πετυχαίνοντας ένα νέο τεχνολογικό πρότυπο που ικανοποιεί οδηγούς και κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Οι τεχνικές καινοτομίες του τελευταίου Cinturato περιλαμβάνουν μία νέα γόμα που διαθέτει ένα είδος ‘μηχανικής νοημοσύνης’ και μεταβάλλεται ανάλογα με τις θερμοκρασίες του περιβάλλοντος: με απλά λόγια, σαν να έχεις δύο γόμες σε μία.
Η απόσταση φρεναρίσματος από τα 100km/h είναι βελτιωμένη κατά τέσσερα μέτρα. Οι καινοτομίες που λανσάρισαν οι μηχανικοί της Pirelli βελτιώνουν επίσης την ακουστική άνεση (χάρη στη μείωση του θορύβου) και την οδηγική άνεση, καθώς το νέο ελαστικό απορροφά καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου. Η συνολική διάρκεια ζωής του ελαστικού αυξάνεται κατά 6%, που σημαίνει ότι η συχνότητα αλλαγής των ελαστικών μειώνεται. Η αντίσταση κύλισης μειώνεται επίσης κατά μέσο όρο κατά μία βαθμίδα (μείον 12%), βελτιώνοντας την κατανάλωση κατά τέσσερα τοις εκατό (μέτρηση στον κύκλο WLTP) όπως και τις εκπομπές CO₂.
Το σχέδιο πέλματος που δημιουργήθηκε ειδικά για το Cinturato P7 είναι εμπλουτισμένο με πυρίτιο (silica) και ειδικές ρητίνες που βοηθούν στην αύξηση της πρόσφυσης και βελτιώνουν τη λειτουργία των πολυμερών. Τα χαρακτηριστικά του ελαστικού μπορούν να μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και θερμοκρασίας, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα μεγάλο βέλτιστο εύρος λειτουργίας.
Κάθε τμήμα του νέου Cinturato P7 έχει μία συγκεκριμένη λειτουργία: από τις πλευρικές και διαμήκεις αυλακώσεις, η χάραξη των οποίων στοχεύει στην αποβολή νερού με τον πιο αποδοτικό τρόπο, μέχρι την ειδική σχεδίαση των τακουνιών του ώμου για να επιτυγχάνονται οι ελάχιστες δυνατές αποστάσεις ακινητοποίησης στο βρεγμένο και στο στεγνό δρόμο.
Το νέο Cinturato P7 υιοθετεί επίσης τεχνολογίες Run Flat και Seal Inside, που επιτρέπουν στους οδηγούς να συνεχίζουν το ταξίδι και μετά από κλατάρισμα του ελαστικού. Το πρώτο σύστημα χρησιμοποιεί ενισχυμένα πλευρικά τοιχώματα για την υποστήριξη του βάρους του αυτοκινήτου. Το δεύτερο, χρησιμοποιεί έναν ειδικό αφρό που μπορεί άμεσα να στεγανοποιεί οπές πλάτους μέχρι τεσσάρων χιλιοστών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike