O 50χρονος Βρετανός αντέδρασε στις φήμες που τον ήθελαν να συζητά με τη Ferrari.
Είναι αλήθεια ότι η Red Bull βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο μετά το θάνατο του ιδρυτή της Ντήτριχ Μάτεζιτς. Φέτος πέτυχε το απόλυτο κάνοντας το νταμπλ αλλά η συνέχεια παραμένει ερωτηματικό ωσότου η νέα διοίκηση χαράξει πορεία.
Καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της ομάδας που από το 2005 έως σήμερα έχει πάρει 6 πρωταθλήματα οδηγών και 5 πρωταθλήματα κατασκευαστών έπαιξε η σταθερότητα. Στους ανθρώπους κουμάντο κάνει ο Χόρνερ, στις μηχανές ο Νιούι. Μ’ αυτό το μοντέλο πορεύτηκαν και πέτυχαν.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ άλλοτε οδηγός αγώνων έφτασε μέχρι τη F3000 (σημερινό GP2) προτού επικεντρωθεί στο διοικητικό μέρος. Από το 2005 βρίσκεται στη θέση του αγωνιστικού διευθυντή της Red Bull με επιτυχία.
Αξίζει να τονιστεί ότι στα 17 χρόνια που βρίσκεται σ’ αυτή τη θέση δεν έχει δημιουργήσει λεκτικές εντάσεις δεν έχει παρασυρθεί σε λάθος επιλογές και έχει διαχειριστεί με μεγάλη επιτυχία όσες δυσκολίες αντιμετώπισε π.χ Φέτελ – Γουέμπερ, σχέσεις με Renautl κ.α.
Η απομάκρυνση του Ματία Μπινότο ήρθε τη χειρότερη χρονική στιγμή για τη Ferrari λίγες βδομάδες πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα του 2023.
Το ακόμα χειρότερο για τους Ιταλούς είναι ότι ανακοίνωσαν μεν την αποχώρηση του Μπινότο αλλά δεν ανακοίνωσαν τον αντικαταστάτη του.
Η αναμονή προφανώς γεννά εντάσεις καθώς αυτή τη στιγμή η Ferrari είναι ακυβέρνητη, ενώ το χειρότερο σενάριο είναι να μοιραστούν ο Βίνια (ceo) με το Μέκις (τεχνικός διευθυντής) τις δουλειές του Μπινότο.
Προφανώς όσο δεν μαθαίνουμε κάποιο όνομα, συνεχίζονται οι διαρροές. Ακούστηκε ότι η Ferrari προσέγγισε τον Κρίστιαν Χόρνερ.
Ο Βρετανός μάνατζερ αντέδρασε τονίζοντας πόσο καλή δουλειά έκανε ο Μπινότο ανεβάζοντας την ομάδα από τα τριτο τέταρτα στην κορυφή. Μετά μιλώντας για τη Ferrari είπε μια αλήθεια που πονά: «Στα 17 χρόνια που είμαι επικεφαλής της Red Bull η Ferrari έχει αλλάξει 6 φορές διευθυντή».
Πράγματι ο Χόρνερ βρήκε στη Ferrari τον Τοντ που αποχώρησε το 2007. Τον διαδέχτηκε από το 2008 έως το 2014 ο Ντομενικάλι, το 2014 ήταν ο Μάρκο Ματιάτσι που έμεινε ελάχιστα, ο Αριβαμπένε ανέλαβε το 2015 και το 2019 τον διαδέχτηκε ο Μπινότο. Μένει να μάθουμε ποιος θα διαδεχτεί το Μπινότο.
Η αλήθεια είναι πως αν δει κανείς ψηλότερα οι αναταραχές δημιουργήθηκαν από τη στιγμή που ο Μοντεζέμολο έχασε τη θέση του προέδρου (2010) από το Μαρκιόνε. Ο οποίος έφυγε από τη ζωή το 2018 και τον διαδέχτηκε ο Τζον Έλκαν.
Ο Χόρνερ ξέρει καλά τι λέει, η θέση του αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari είναι η πιο καυτή θέση στη F1. Ο Βρετανός λειτουργώντας σοφά την αρνήθηκε, για να δούμε ποιος θα κάνει την αποκοτιά…
Ο 1993 – 2007 Ζαν Τοντ
Στέφανο Ντομενικάλι 2008 – 2014
Μάρκο Ματιάτσι 2014
Μαουρίτσιο Αριβαμπένε 2015 -2018
Ματία Μπινότο 2019 – σήμερα
Διαβάστε επίσης:
Τζον Έλκαν: Ο χρυσός κληρονόμος επιβεβαιώνει πως είναι το μεγάλο αφεντικό των Ανιέλι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike