Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξέρει πολύ καλά ότι για να κερδίσει τον 8ο τίτλο του πρέπει να περάσει τον Ράσελ.
Αναλύοντας με κρύο μυαλό το τριήμερο του Χάμιλτον στην Αυστραλία είναι σαφές ότι στόχος του ήταν να τερματίσει μπροστά από τον Ράσελ.
Ο Βρετανός πρωταθλητής επαναλαμβάνει μονότονα ότι δεν νιώθει σα να φοράει το μονοθέσιο «I’m not connected to the car». Είναι χαρακτηριστικό πως μετά τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής έλεγε ότι ένιωθε καλύτερα στο FP1 και μετά άλλαξε ρυθμίσεις και δεν ένιωθε καλά στο FP2. Στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν 136 χιλιοστά πιο αργός από τον Ράσελ.
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Χάμιλτον ρίσκαρε στη στροφή 3 για να περάσει το Φερστάπεν, καθώς ο Ράσελ είχε περάσει τον Ολλανδό στην πρώτη στροφή. Μόλις βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 7ο γύρο και άλλαξε λάστιχα ο Ράσελ, άρχισε αμέσως τη γκρίνια: «Έχω μειονέκτημα τώρα».
H διακοπή του αγώνα του έδωσε προβάδισμα και φρέσκα λάστιχα το οποίο διατήρησε στην επανεκκίνηση. Με το Ράσελ όμως στην 7η θέση ο Χάμιλτον δεν είχε λόγο να φθείρει τα ελαστικά του προσπαθώντας να κρατήσει πίσω του το Φερστάπεν. Έτσι ο Ολλανδός τον πέρασε εύκολα στο 12ο γύρο μόλις άνοιξε το DRS. Ο Χάμιλτον είχε το νου του να κρατήσει τα λάστιχά του σε καλή κατάσταση περιμένοντας το Ράσελ που είχε από 7ος ανέβει 4ος μέσα σε λίγους γύρους. Εν τέλει ο Ράσελ έμεινε από υβριδική μηχανή στον 17ο γύρο.
Διαβάστε επίσης
F1 Αυστραλία: Προβληματισμοί, επεξηγήσεις, ποινές και αναλύσεις!