Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξέρει πολύ καλά ότι για να κερδίσει τον 8ο τίτλο του πρέπει να περάσει τον Ράσελ.

Αναλύοντας με κρύο μυαλό το τριήμερο του Χάμιλτον στην Αυστραλία είναι σαφές ότι στόχος του ήταν να τερματίσει μπροστά από τον Ράσελ.

Ο Βρετανός πρωταθλητής επαναλαμβάνει μονότονα ότι δεν νιώθει σα να φοράει το μονοθέσιο «I’m not connected to the car». Είναι χαρακτηριστικό πως μετά τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής έλεγε ότι ένιωθε καλύτερα στο FP1 και μετά άλλαξε ρυθμίσεις και δεν ένιωθε καλά στο FP2. Στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν 136 χιλιοστά πιο αργός από τον Ράσελ.

LAT Images

Στην εκκίνηση του αγώνα ο Χάμιλτον ρίσκαρε στη στροφή 3 για να περάσει το Φερστάπεν, καθώς ο Ράσελ είχε περάσει τον Ολλανδό στην πρώτη στροφή. Μόλις βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 7ο γύρο και άλλαξε λάστιχα ο Ράσελ, άρχισε αμέσως τη γκρίνια: «Έχω μειονέκτημα τώρα».

H διακοπή του αγώνα του έδωσε προβάδισμα και φρέσκα λάστιχα το οποίο διατήρησε στην επανεκκίνηση. Με το Ράσελ όμως στην 7η θέση ο Χάμιλτον δεν είχε λόγο να φθείρει τα ελαστικά του προσπαθώντας να κρατήσει πίσω του το Φερστάπεν. Έτσι ο Ολλανδός τον πέρασε εύκολα στο 12ο γύρο μόλις άνοιξε το DRS. Ο Χάμιλτον είχε το νου του να κρατήσει τα λάστιχά του σε καλή κατάσταση περιμένοντας το Ράσελ που είχε από 7ος ανέβει 4ος μέσα σε λίγους γύρους. Εν τέλει ο Ράσελ έμεινε από υβριδική μηχανή στον 17ο γύρο.

Από κει και πέρα ο Χάμιλτον έκανε αμυντικό αγώνα, γκρίνιαζε ότι δεν θα αντέξουν τα λάστιχα και είχε την προσοχή του στραμμένη στον Αλόνσο που ακολουθούσε. Εν τέλει κατάφερε να τερματίσει 2ος και έχει 38 βαθμούς έναντι 18 του Ράσελ. Ο πολύπειρος πρωταθλητής ξέρει καλά πως αν η Mercedes γίνει ανταγωνιστική στους επόμενους αγώνες, θα είναι δύσκολο να πείσει τους ιθύνοντες να του δώσουν το πάνω χέρι έναντι του Ράσελ. Χωρίς αυτό δε μπορεί να κοντράρει το Φερστάπεν. Για να του δώσουν στάτους Νο 1 στη Mercedes πρέπει να περνάει σταθερά το Ράσελ. Γι’ αυτό και ο Χάμιλτον έχει επικεντρώσει την προσοχή του σ΄ αυτό. Θεωρεί το νεαρό συμπατριώτη του ως το βασικό του αντίπαλο!

Λ. Χάμιλτον
Λ. Χάμιλτον

Διαβάστε επίσης

F1 Αυστραλία: Προβληματισμοί, επεξηγήσεις, ποινές και αναλύσεις!

F1: Χάος πίσω από τον Φερστάπεν!