Δέκα χρόνια πριν ο Βρετανός έκανε ντεμπούτο με τα χρώματα της Mercedes στην Αυστραλία.

Ο Λιούις Χάμιλτον πήγε στην ομάδα της Mercedes πριν από 10 χρόνια ακριβώς στη θέση του άτυχου Μ.Σουμάχερ, ο οποίος αποχωρούσε για δεύτερη φορά. Πηγαίνοντας εκεί ήταν ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής με τη McLaren το 2008 και είχε ήδη 21 νίκες στο ενεργητικό του. Προφανώς εκείνη την εποχή η Mercedes δεν πρωταγωνιστούσε. Ο Χάμιλτον λοιπόν έπαιρνε ένα ακόμη ρίσκο στη ζωή του. Όπως στο πρώτο ρίσκο όταν στα 12 του ζήτησε χρηματοδότηση από το Ρον Ντένις στην πρώτη τους συνάντηση έτσι και στο δεύτερο ο Βρετανός στάθηκε τυχερός. Η υβριδική εποχή της F1 που ξεκίνησε την επόμενη χρονιά βρήκε τη Red Bull σε δύσκολη θέση ελέω Renault και τη Mercedes να κάνει το μεγάλο βήμα χάρη στην απόδοση της υβριδικής της μηχανής. Ο Χάμιλτον βρέθηκε στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή και πήρε αυτή τη δεκαετία έξι πρωταθλήματα οδηγών, 82 νίκες σε αγώνες και 77 pole positions. Είχε δε την πολυτέλεια να χάσει και δυο τίτλους ένα από το φίλο του Νίκο Ρόσμπεργκ και έναν από το Μάικλ Μάσι το 2021.

O Χάμιλτον στο βάθρο στην Ουγγαρία, 1η του νίκη με τη Mercedes το 2013. Δίπλα του διακρίνονται οι Ρος Μπρον, Φέτελ, Ράικονεν.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το επίσημο διαδικτυακό τόπο της Mercedes για το αν ήταν ρίσκο απαντάει: «Αν ήταν ρίσκο; Φυσικά! Όταν παίρνεις αποφάσεις και προκαλείς αλλαγές πάντα ελλοχεύει  κίνδυνος», είπε ο Χάμιλτον, ο οποίος στο ντεμπούτο του ήταν 3ος στις δοκιμές και 5ος στον αγώνα: «Αλλά θα ένιωθα ότι δεν ζω αν δεν ρισκάρω, προκαλώ συνεχώς τον εαυτό μου και τους γύρω μου. Ήταν η κατεύθυνση που έπρεπε να πάω, και ένιωθα ότι έκανα το σωστό. Ήθελα κάτι καινούργιο. Ήμουν ενθουσιασμένος που συνεργάστηκα με νέους ανθρώπους και μπήκα σε μια ομάδα που είχε δυσκολίες. Προσδοκούσα ότι όλα όσα είχα μάθει θα μπορούσα να τα εφαρμόσω κάπου αλλού. Ήμουν ενθουσιασμένος από τα σχέδια που είχα ακούσει ότι είχαν τεθεί σε εφαρμογή για να αναβαθμίσουν την ομάδα για να γίνουμε πρωταθλητές. Τόσοι πολλοί άνθρωποι μου είπαν ότι ήταν λάθος. Ήξερα ότι αν δεν έκανα την κίνηση όμως, θα το είχα μετανιώσει. Δεν έκανα δεύτερες σκέψεις… αν και θυμάμαι τα Χριστούγεννα να κάθομαι έξω στο κρύο κοιτάζοντας τα χιονισμένα βουνά και να ελπίζω ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Επικεντρώθηκα στο να προπονούμαι όσο καλύτερα μπορούσα και να φέρω ό,τι καλύτερο μπορούσα στην ομάδα. Σκέφτηκα επίσης πόσο ωραίο θα ήταν να κερδίσουμε εκείνη την πρώτη σεζόν, το καταφέραμε στην Ουγγαρία. Αν δεν αισθάνομαι ότι με προκαλούν, δεν προοδεύω, δεν εξελίσσομαι. Ολόκληρη η ομάδα εξελίσσεται, με νέους ανθρώπους, νέες δομές που τίθενται σε εφαρμογή, νέοι στόχοι. Είχα την κατάλληλη ομάδα για να μεγαλώσω. Όχι μόνο ως οδηγός αλλά και ως άνθρωπος. Μου δόθηκε η δυνατότητα να είμαι ο εαυτός μου και με αποδέχτηκε η Mercedes. Δεν είμαστε τέλειοι και μπορούμε πάντα να είμαστε καλύτεροι. Δεν έχουμε ανταγωνιστικό μονοθέσιο αυτή τη στιγμή, αλλά θα επιστρέψουμε. Είναι το πιο δύσκολο έργο που έχουμε αντιμετωπίσει μαζί, να επιστρέψουμε και να πιάσουμε τη Red Bull. Αλλά τι επίτευγμα θα είναι αυτό!».

Ο Χάμιλτον θα αγωνιστεί για 9η φορά με τα χρώματα της Mercedes στο Άλμπερτ Παρκ, θυμίζουμε ότι λόγω πανδημίας δεν διεξήχθη αγώνας στην Αυστραλία το 2020 και το 2021.

Ο Χάμιλτον με τη Mercedes το 2013

Διαβάστε επίσης

Ford Ranger Wildtrak X!