Η ολοκαίνουργια BMW X2 βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg. Από εδώ και στο εξής, μοντέλα με διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης θα κατασκευάζονται ευέλικτα στο Regensburg σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής – από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά. Μέχρι και 1.000 αντίτυπα των μοντέλων BMW Σειράς 1, BMW X1 και BMW X2 βγαίνουν αυτή τη στιγμή από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group Regensburg κάθε εργάσιμη ημέρα, που προορίζονται για πελάτες σε όλο τον κόσμο. «Με την παραγωγή της BMW X2 και της αμιγώς ηλεκτρικής παραλλαγής της, την BMW iX2, συνεχίζουμε να δίνουμε το ρυθμό, εδώ στο Regensburg, για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης», επιβεβαίωσε ο διευθυντής του εργοστασίου, Armin Ebner. «Το γεγονός ότι κατασκευάζουμε τώρα ένα δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εδώ στο Άνω Παλατινάτο, θα αυξήσει τον όγκο παραγωγής του εργοστασίου».
Ο διευθυντής του εργοστασίου υπογράμμισε ότι όλοι είναι πολύ περήφανοι για το νέο όχημα και την τεράστια ομαδική προσπάθεια για την παραγωγή του: «Για την ομάδα μας, η έναρξη της παραγωγής σήμερα είναι μια ημέρα ενθάρρυνσης». Εξάλλου, οι ειδικοί στο Regensburg που εργάζονται στην παραγωγή έκαναν τους τελευταίους μήνες ό,τι ήταν δυνατόν για να εντάξουν «αθόρυβα» τη νέα BMW X2 στην τρέχουσα παραγωγή – από τα αρχικά πρωτότυπα και τα μοντέλα προ-παραγωγής, μέσω εκτεταμένων ποιοτικών ελέγχων, μέχρι και την ολοκληρωμένη ανάπτυξη δεξιοτήτων για όλη την ομάδα παραγωγής. «Το εργοστάσιό μας δουλεύει με τη μεγαλύτερη δυνατή δυναμική.
Ο επιπλέον όγκος παραγωγής συνεπάγεται τώρα με την προσθήκη μιας νυχτερινής βάρδιας στο Regensburg, με άμεση ισχύ – έτσι θα λειτουργούν τρεις βάρδιες», πρόσθεσε ο Ebner. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το BMW Group θα επενδύσει περισσότερα από 350 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή οχημάτων στο Regensburg, δημιουργώντας μόνιμες θέσεις εργασίας για περίπου 500 νέους εργαζόμενους στο εργοστάσιο. Λιτή, πράσινη, ψηφιακή παραγωγή: Με το BMW iFACTORY, το BMW Group θέτει επίσης πρότυπα και επαναπροσδιορίζει το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων στο Regensburg. Για παράδειγμα, πρόκειται για το πρώτο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως που χρησιμοποιεί μια πλήρως ψηφιοποιημένη και αυτοματοποιημένη διαδικασία για την επιθεώρηση, την επεξεργασία και τη σήμανση των βαμμένων επιφανειών των οχημάτων στην στάνταρ παραγωγή, η οποία βασίζεται σε ρομπότ που ελέγχονται από τεχνητή νοημοσύνη (AI). Αυτό αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξέλιξης για το ψηφιακό, έξυπνα συνδεδεμένο εργοστάσιο.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Tράπεζες: Αντικρουόμενες οι εκτιμήσεις των αναλυτών της Morgan Stanley και της Eurobank Εquities για τις μετοχές του κλάδου
- Καλαφάτης: Ο λαϊκισμός δεν είναι εύκολος αντίπαλος
- Πούτιν-Ερντογάν: Μίλησαν για την ενίσχυση της εμπορικής και οικονομικής συνεργασίας τους
- Ιράν: Συνομιλίες για το πυρηνικό πρόγραμμα με Γαλλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο την Παρασκευή