array(0) {
}
        
    
Menu
-0.32%
Τζίρος: 38.25 εκατ.

ΟΛΕ: Απομακρύνθηκε άλλο ένα επικίνδυνο πλοίο από τον κόλπο της Ελευσίνας

Blink: e-Λύση στη μετακίνηση

Εταιρικός στόλος ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Είναι σημαντικό μια εταιρεία να έχει τον κατάλληλο συνεργάτη για τις υπηρεσίες φόρτισης.

Τις προάλλες δέχτηκα ένα τηλεφώνημα μέσω γνωστού από μια μεγάλη εταιρεία που βρίσκονταν σε φάση αξιολόγησης όσον αφορά στην αντικατάσταση του στόλου οχημάτων της με νέα αμιγώς ηλεκτρικά. Ανταποκρίθηκα και σύντομα βρέθηκα σε μια μεγάλη αίθουσα συσκέψεων με όλα τα στελέχη της εταιρείας και τον επιχειρηματία να με κοιτούν γεμάτοι απορίες. Σταχυολογώ τις πιο χαρακτηριστικές εξ’ αυτών.

1

Πιστεύετε ότι πρέπει να επενδύσουμε στην ηλεκτροκίνηση, είναι σώφρων να βασιστούμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
«Πρόκειται για αποδοτική τεχνολογία, εύκολη στη χρήση με σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Τα ηλεκτρικά οχήματα χρειάζονται 70% λιγότερη ενέργεια από ένα αντίστοιχο θερμικό, είναι πολύ πιο εύκολα στην οδήγηση έχουν λιγότερα μηχανικά μέρη και μικρότερες ανάγκες συντήρησης. Πέρα τούτου όμως κάθε επιχείρηση έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη από τη χρήση τους, λόγω των κρατικών ενισχύσεων. Σήμερα υπάρχουν σημαντικά κίνητρα μέσω του κρατικού προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» όσον αφορά στη χρηματοδότηση της αντικατάστασης του εταιρικού στόλου συμβατικών οχημάτων με ηλεκτρικά (6000 ευρώ επιδότηση ανά όχημα μέχρι και 20 νέα οχήματα). Επιπλέον προκύπτουν σημαντικά φορολογικά κίνητρα από την χρήση ηλεκτρικών οχημάτων στο εταιρικό στόλο. Για παράδειγμα το κόστος μίσθωσης προστίθεται στα έξοδα της επιχείρησης, προσαυξημένο κατά 50%. Από την αρχή του 2024, βάσει νόμου της Ε.Ε. το 25% των οχημάτων του στόλου μιας εταιρείας πρέπει να είναι ηλεκτρικά αλλιώς επιβαρύνεσαι με πρόστιμο. Επίσης όσον αφορά στα τεκμήρια οι εταιρικοί χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων δεν επιβαρύνονται αν χρησιμοποιούν οχήματα με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40 χιλιάδες ευρώ και δεν αντιμετωπίζουν περιορισμούς όσον αφορά στο ανώτατο αποδεκτό όριο δαπανών για μετακινήσεις».

κάπου εδώ με διέκοψε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας που πιθανόν ήδη είχε αξιολογήσει τα περισσότερα από τα παραπάνω, ρωτώντας για το συνολικό αποτύπωμα των οχημάτων αυτών: «Είναι φιλικότερα προς το περιβάλλον δεν ρυπαίνουν εκεί που κινούνται, με αποτέλεσμα την μείωση εκπομπών CO2 αλλά και της κατανάλωσης που έχει η εταιρεία. Αυτό αντανακλά τόσο σε μείωση στα έξοδα μετακίνησης όσο και στα έξοδα συντήρησης των εταιρικών οχημάτων».

Ο επιχειρηματίας στάθηκε σ’ ένα θέμα που απασχολούσε περισσότερο τον ίδιο, αυτό της υποδομής: Που θα φορτίζουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα;
«Από τη στιγμή που μια εταιρία λαμβάνει την απόφαση να προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό του στόλου της, το επόμενο βήμα είναι η υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης λύσης φόρτισης των εταιρικών οχημάτων. Πρώτο βήμα είναι η επάρκεια του δικτύου στο χώρο στάθμευσης των εταιρικών οχημάτων. Μετά η εγκατάσταση, υποστήριξη και λειτουργία των απαραίτητων φορτιστών, η λήψη των μέτρων ασφαλείας για απροβλημάτιστες φορτίσεις, η εκπαίδευση των εταιρικών χρηστών και άλλα πολλά…» απάντησα προτού με διακόψει ξανά ο οικονομικός διευθυντής:

Πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει όλο αυτό; Ποιος μπορεί να αναλάβει; Εγώ μπορώ να έχω τιμολόγηση για τη δαπάνη και αναφορά για τις καταναλώσεις;
Απάντησα ειλικρινά: «Κάπου εδώ σταματά το δικό μου γνωστικό πεδίο. Φρονώ πως πρέπει να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία απόλυτα εξειδικευμένη στην παροχή υπηρεσιών φόρτισης που γνωρίζει τα προβλήματα, έχει βρει τις λύσεις και τις εφαρμόζει. Προσωπικά προτείνω τη Blink η οποία σε ανάλογες περιπτώσεις ανταποκρίθηκε πλήρως. Πρόκειται για εξειδικευμένο συνεργάτη με μεγάλο δίκτυο και κάλυψη σε όλη την Ελλάδα. Είναι σημαντικό ότι μπορεί να φτιάξει ένα σενάριο που ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες σας. Να εγκαταστήσει άμεσα τους φορτιστές και επιπλέον να αναλάβει εξ’ ολοκλήρου την ασφάλεια και τη συντήρηση τους. Επιπλέον με την υπηρεσία customer support 24/7 επιλύει κάθε πρόβλημα, άμεσα συνήθως από απόσταση. Πρόκειται για μια εταιρεία που υιοθετεί βιώσιμες πρακτικές, και την έχουν εμπιστευτεί περισσότερες από 300 επιχειρήσεις 25 διαφορετικών κλάδων, εγκαθιστώντας φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων στους χώρους στάθμευσης των κτιρίων τους. Αναμεσά τους μεγάλα τραπεζικά ιδρύματα, εκπαιδευτήρια, αλυσίδες καταστημάτων, γυμναστήρια, καταστήματα λιανικής, εστιατόρια, καφετέριες, εταιρίες. Τέλος διαθέτουν ολοκληρωμένο σύστημα πολλαπλής τιμολόγησης αλλά και reporting καταναλώσεων».

Η συζήτηση συνεχίστηκε με ερωτήματα όσον αφορά στην επιλογή οχημάτων: «Η αποδοτικότητα είναι αυτό που πρέπει να σας απασχολεί. Επενδύστε σε οχήματα με κατανάλωση κάτω από 20kwh/100km. Αν κινούνται κυρίως εντός πόλης, προτιμήστε την πιο οικονομική έκδοση με τη μικρή μπαταρία. Το μικρότερο βάρος της, συνεπάγεται μικρότερη κατανάλωση».

Η τελευταία ερώτηση αφορούσε στην ισχύ των φορτιστών: «Από τη στιγμή που παραμένετε τόσες ώρες στο γραφείο αξιολογήστε αν επαρκούν αυτοί με ισχύ 11kw. Προφανώς αξίζει να βάλετε και μερικούς ισχύος 22kw για πιο πιεστικές χρονικά ανάγκες ή επισκέπτες της εταιρείας».

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα συνεχιστεί η επιδότηση για τα ηλεκτρικά οχήματα;
Χριστουγεννιάτικη προσφορά για τον Δεκέμβριο στο δίκτυο της ΔΕΗ blue σε συνεργασία με τη Visa
Ξημερώματα αλλάζουνε τα χρώματα!
incharge: Έκλεισε 3 χρόνια!
incharge: Φορτίσαμε με ρυθμό 270kw την ώρα! (video)
Porsche Macan: Άριστα στο crash test (video)!
Οδηγούμε το ηλεκτρικό Peugeot 3008
ΔΕΗ – bluePass: Νέα υπηρεσία φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε δημόσιους φορτιστές ΔΕΗ blue και στο σπίτι
Tο Theory 1 της Lotus είναι το σχεδιαστικό μανιφέστο για το μέλλον – mononewsTV
Κίνα: Νέα προειδοποίηση στην ΕΕ για τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα