array(0) {
}
        
    
Menu
-0.38%
Τζίρος: 97.18 εκατ.

Παπαδόπουλος (Witside): 5 εκατ. τζίρος το 2024 και μηδενικός δανεισμός – Πού κοιτάει για εξαγορές

Η ασφάλεια περνάει από τα ΚΤΕΟ

O ρόλος των ΚΤΕΟ στην οδική ασφάλεια: Η αλήθεια πίσω από τους αριθμούς!

Εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς ανεβάζουν τον αριθμό των οχημάτων που δεν προσέρχονται για τεχνικό έλεγχο στο ΚΤΕΟ σε επταψήφιο.

To πλημμελώς συντηρημένο όχημα, είναι επικίνδυνο για την οδική ασφάλεια, καθώς υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να μην έχει καλά φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις, φώτα και επιδόσεις. Οι γνωρίζοντες επισημαίνουν πως επισκέπτονται το ΚΤΕΟ όσοι θεωρούν πως θα περάσουν τον τεχνικό έλεγχο. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς οι πελάτες επικοινωνούν τηλεφωνικά όταν έχουν κάποιο πρόβλημα και αν δουν ότι δε θα περάσει το όχημά τους τότε δεν προσέρχονται στο ΚΤΕΟ, κάτι που ενισχύεται από την απουσία ελέγχων στο δρόμο

1

Έτσι στρεβλώνονται και τα στατιστικά, καθώς δεν αξιολογούνται διαχρονικά τα ποσοστά σοβαρών ελλείψεων που θα καταγράφονταν, αν αυτά τα οχήματα προσέρχονταν ως όφειλαν για τεχνικό έλεγχο. Γι’ αυτό λοιπόν τον λόγο, το ποσοστό των σοβαρών ελλείψεων στο σύνολο των ελέγχων διατηρείται χαμηλό. Την ίδια στιγμή ωστόσο, δευτερεύουσες ελλείψεις τις οποίες υποχρεούται να επιδιορθώσει ο οδηγός καταχωρούνται στο 45% των ελέγχων.

Αυτό είναι ένα δείγμα ότι γίνεται σοβαρός έλεγχος από τα ΚΤΕΟ σε όσα οχήματα προσέρχονται. Εδώ θα πρέπει να γίνει ένας σαφής διαχωρισμός, ανάμεσα στις επικίνδυνες ελλείψεις και τις σοβαρές ελλείψεις. Στην πρώτη περίπτωση επιβάλλεται αυτόματα ακινησία οχήματος, ενώ στη δεύτερη το όχημα έχει προθεσμία 30 μερών ώστε να διορθώσει τις ελλείψεις που εντοπίστηκαν και να επιστρέψει για τεχνικό έλεγχο.

Επίσης αν αξιολογήσει κανείς τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ε.Ε. ο μέσος όρος των σοβαρών ελλείψεων είναι 5%, τόσο συνολικά όσο και στην Ελλάδα, ενώ το άθροισμα σοβαρές/δευτερεύουσες ελλείψεις φτάνει το 48,9% στην Ε.Ε. Εδώ οφείλουμε να τονίσουμε πως κάθε αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της, π.χ. στις βόρειες χώρες ελέγχονται τα χειμερινά ελαστικά.

Είναι αλήθεια πως το τοπίο έχει αλλάξει και αρκετοί χρήστες οχημάτων δεικνύουν ωριμότητα αντιλαμβανόμενοι ότι είναι προς όφελός τους αλλά και απέναντι στο κοινωνικό σύνολο να προσέχουν τα οχήματά τους.. Οι συνεπείς πολίτες προσέχουν τα οχήματα τους και είναι τυπικοί με το ΚΤΕΟ. Ξέρουν που πάσχουν, τι ελέγχει το ΚΤΕΟ και εστιάζουν στο πρόβλημα πριν την προσέλευση.

Πρακτικά κάποιοι δε περνάνε ποτέ στηριζόμενοι στην έλλειψη ποινών. Αυτό αναμένουμε ότι θα αλλάξει με την επιβολή των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο κλάδος των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ αναβαθμίζεται συνεχώς
AUTOVISION ΚΤΕΟHELLAS: Στην υπηρεσία του οδηγού σε κάθε σημείο της Αττικής
Διπλώματα σε ηλικιωμένους: Ο ηλικιακός ρατσισμός και μία ολιστική προσέγγιση
Να τι μπορεί να γίνει με τους ηλικιωμένους οδηγούς!
Πίνω και οδηγώ;
ΑΑΔΕ: Πατάει το κουμπί με ηλεκτρονικές διασταυρώσεις για ανασφάλιστα ΙΧ και οχήματα με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ
Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος: Στοχεύοντας πάντα στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας της χώρας
Οικονόμου από Λέσβο: Προετοιμάζουμε διεθνή διαγωνισμό για το συγκοινωνιακό έργο εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης
ΚΟΚ: Αυστηρή εφαρμογή χρειάζεται, όχι αυστηρότερες ποινές!
Νέος ΚΟΚ: Ζητήματα οδικής κουλτούρας και ασφάλειας στο νέο σχέδιο νόμου – Πώς αντιδρούν οι πολίτες