Την ανακοίνωση αυτή έκανε σήμερα η θυγατρική του ομίλου Volkswagen.
Η εταιρεία θα ξεκινήσει σε τέσσερα χρόνια την παραγωγή «του τελευταίου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης» στο πλαίσιο της αποφασισμένης «μετάβασης στην εποχή της ηλεκτροκίνησης», διευκρίνισε στην ανακοίνωσή του ο διευθυντής της, Μάρκους Ντούεσμαν.
Από την απόφαση αυτή ενδέχεται να εξαιρεθεί η Κίνα, όπου η Audi συνεργάζεται με τοπικές εταιρείες για την παραγωγή και την ανάπτυξη οχημάτων και είναι πιθανόν να υπάρχει ζήτηση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και μετά το 2033.
Σε άλλες περιοχές, η παραγωγή αυτοκινήτων με βενζινοκινητήρες ή ντιζελοκινητήρες σταδιακά θα αρχίσει να μειώνεται. Η Audi σκοπεύει να επιτύχει τον στόχο της ουδετερότητας στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα «το αργότερο μέχρι το 2050».
Ο Ντούεσμαν δεσμεύτηκε πάντως ότι «ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi θα είναι ο καλύτερος που έχει κατασκευαστεί ποτέ».
«Η ακριβής ημερομηνία» που θα σταματήσουν οι πωλήσεις τέτοιων οχημάτων «θα καθοριστεί από τους πελάτες και τη νομοθεσία», διευκρίνισε.
Αυτή η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, υπό την πίεση των ολοένα και αυστηρότερων ευρωπαϊκών κανονισμών, εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλόδοξης προσπάθειας της μητρικής Volkswagen να προλάβει την ανταγωνίστρια εταιρεία Tesla. Ο όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει 46 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα σε μια πενταετία για τον σκοπό αυτόν.
Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης να παράγει μόνη της, σε έξι ευρωπαϊκές μονάδες, τους συσσωρευτές, ένα εξάρτημα-κλειδί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αγορά των οποίων σήμερα βρίσκεται στα χέρια ασιατών προμηθευτών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
- Καιρός: Πρόσκαιρη βελτίωση σήμερα – Ξανά βροχές από αύριο
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο