Ακόμη και το πριγκιπικό ζεύγος έσπευσε να στηρίξει τον Μονεγάσκο οδηγό της Ferrari μετά το τέλος του αγώνα.

Το πέσιμο της καρό σημαίας στο Μονακό βρήκε τον Σέρτζιο Πέρεζ με τη Red Bull να πανηγυρίζει μια ανέλπιστη νίκη. Ο Μεξικάνος που εκκινούσε 3ος κέρδισε γιατί η Red Bull πήρε ένα στρατηγικό ρίσκο που βγήκε. Ο αγώνας εκκίνησε υπό βροχή με όλα τα μονοθέσια να φορούν υποχρεωτικά βρόχινα ελαστικά. Καθώς όμως το οδόστρωμα ήταν ζεστό (30 βαθμούς Κελσίου) και στο Μονακό δεν υπάρχουν και πολλές ευθείες για να λιμνάσουν τα νερά, η διαδρομή στέγνωσε γρήγορα.

1

Όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό γράφημα που παραθέτουμε από τον πρώτο κιόλας γύρο κάποιοι οδηγοί ρίσκαραν με ενδιάμεσα. Ο Γκασλί μάλιστα κινήθηκε γρήγορα μ’ αυτά πραγματοποιώντας και προσπεράσματα. Πρώτος από τους τέσσερις πρωτοπόρους μπήκε ο Πέρεζ στον 16ο γύρο. Στη Ferrari όφειλαν ν’ αντιδράσουν στον επόμενο γύρο. Είπαν στο Σάινθ να μπει, αυτός αρνήθηκε λέγοντας ότι σε λίγο θα πάνε κατευθείαν σε σλικ ελαστικά.

Οι κόκκινοι το αποδέχτηκαν και στον επόμενο γύρο κάλεσαν μέσα το Λεκλέρκ. Στο 16ο γύρο ο Πέρεζ ήταν πίσω 7 sec. Μέσα σε δυο γύρους μάζεψε τη διαφορά και πέρασε μπροστά από τον Λεκλέρκ όταν ο Μονεγάσκος βγήκε από τα πιτ. Μαζί με τη Ferrari μπήκε και η άλλη Red Bull του Φερστάπεν. Ο Ολλανδός με ενδιάμεσα ελαστικά κινήθηκε πιο γρήγορα απ’ ότι ο Σάινθ μάζεψε τη διαφορά και όταν ο Ισπανός μπήκε στον 21ο γύρο για σλικ ελαστικά ο Φερστάπεν ήταν οριακά πίσω.

Καθώς οι κόκκινοι έβαλαν και το Λεκλέρκ  για στεγνά μαζί με το Σάινθ ο Μονεγάσκος έχασε επιπλέον χρόνο περιμένοντας τους μηχανικούς να τελειώσουν με το Σάινθ.  Ο Σάινθ βγαίνοντας με σλικ έπεσε πίσω από το Λατίφι που τον καθυστέρησε επιπλέον. Στον 22ο γύρο μπήκαν μαζί και οι Red Bull για σλικ λάστιχα. Ο Πέρεζ βγήκε μπροστά από το Σάινθ και ο Φερστάπεν πίσω του, αλλά μπροστά από το Λεκλέρκ. Γίνονται; Κι όμως έγιναν, χρειάστηκαν όμως τρία κομβικά λάθη από τους κόκκινους:

  1. Δεν αντέδρασαν στον 17ο γύρο βάζοντας το Σάινθ για ενδιάμεσα.
  2. Έβαλαν ενδιάμεσα στο Λεκλέρκ στον 18ο γύρο και σλικ στον 21ο γύρο.
  3. Έβαλαν και τους δυο οδηγούς μαζί για αλλαγή καθυστερώντας το Λεκλέρκ.
Έξαλλος με το Λατίφι ήταν ο Σάινθ, καθώς ο Καναδός τον βράδυνε και πέρασε ο Πέρεζ

Για να είμαστε όμως δίκαιοι με την τρέλα που επικράτησε σ’ εκείνο το σημείο αξίζει να τονίσουμε πως στον 20στο γύρο υπάρχουν στον αγώνα οδηγοί με βρόχινα ελαστικά (Σάινθ, Οκόν, Αλόνσο, Ράσελ), οδηγοί με ενδιάμεσα ελαστικά (Χάμιλτον, Φέτελ, Γκασλί, Φερστάπεν, Λεκλέρκ)  και οδηγοί με σλικ ελαστικά (Ρικιάρντο, Λατίφι, Ζου, Άλμπον, Μπότας). Πραγματικά απίστευτο!

Ο Λεκλέρκ που μέχρι χτες δεν είχε τερματίσει σε αγώνα στο Μονακό ήταν απαρηγόρητος μετά το τέλος του αγώνα: «Είμαι απογοητευμένος που έχασα αυτή τη νίκη και είναι δύσκολo να κερδίσω εδώ, εντός έδρας. Θα είναι σημαντικό να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη και να βεβαιωθούμε ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά. Στο πρώτο πιτ στοπ, πήγαμε από τα βρόχινα στα ενδιάμεσα και μας πέρασε ο Πέρεζ. Τρεις γύρους αργότερα, σταμάτησα ξανά, πίσω από τον Κάρλος και έχασα άλλες δύο θέσεις. Είναι απλά αδύνατο να προσπεράσεις στο Μονακό οπότε έμεινα στη θέση μου για να φέρω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς και υποθέτω ότι το τέταρτο είναι ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε υπό αυτές τις συνθήκες. Λάθη συμβαίνουν, δυστυχώς σήμερα κάναμε πάρα πολλά. Αγαπώ την ομάδα μου και είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί».

Αμήχανος ο Μπινότο κοιτά το Λεκλέρκ

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο τόνισε: «Προφανώς εκκινήσαμε με δυο μονοθέσια στην πρώτη σειρά και δεν καταφέραμε να κερδίσουμε οπότε κάναμε λάθος από την πλευρά μας».

Διαβάστε επίσης:

F1 Μονακό: Κατάφερε να χάσει η Ferrari!