Τη στιγμή που ο πρωταθλητής ετοιμάζεται να επιστρέψει μετά βαΐων και κλάδων, ο ψηλός Γερμανός ταλαιπωρείται ως αναπληρωματικός.
Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η απόλυτη αντίθεση ανάμεσα στην αντιμετώπιση που έχει ο Αλόνσο και σ’ αυτή που έχει ο Χούλκενμπεργκ. Αμφότεροι βρίσκονται εκτός grid, αμφότεροι οδήγησαν τις προηγούμενες μέρες ο Αλόνσο για λογαριασμό της Renault σε promo day στη Βαρκελώνη, ο Χούλκενμπεργκ για λογαριασμό της Racing Point στον τελευταίο αγώνα στο Νίρμπουργκρινγκ.
Θέλω να ξεκαθαρίσω για να μην παρεξηγηθώ ότι δεν εξισώνω τους δυο αθλητές. Ο Αλόνσο είναι δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έστω και πριν από 15 χρόνια. Έχει κερδίσει σε 32GP, η τελευταία του νίκη ήρθε πριν επτά χρόνια στο Ισπανικό GP για λογαριασμό της Ferrari. Ο Χούλκενμπεργκ από την άλλη σε 179 GP δεν έχει ακόμη ανέβει στο βάθρο. Ίσως και να μην τα καταφέρει ποτέ. Αυτό παρότι δε στερείται οδηγικού ταλέντου, αντιθέτως!
Ο 33χρονος Γερμανός από το 2010 που έκανε ντεμπούτο στη F1, έχει εντυπωσιάσει πολλές φορές. Πριν μπει στη F1 πήρε το 2009 τον τίτλο στη σημερινή F2, τότε GP2. Στην πρώτη του χρονιά με τη Williams πήρε την pole σε μεικτές συνθήκες στο Βραζιλιάνικο GP με ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Πήγε στη Force India το 2011, πρόκειται για την ίδια ομάδα που σήμερα ονομάζεται Racing Point και μετά σε Sauber, Renault. Ήταν άτυχος που δεν πήγε σε μεγάλη ομάδα, βρέθηκε δυο φορές με συμβόλαιο της Ferrari και της Mercedes στα χέρια και τις δυο τον πρόλαβε ένας Φινλανδός: Ράικονεν και Μπότας αντίστοιχα. Οι σχεδιαστές δεν τον θέλουν γιατί έχει ύψος 1.85 και δεν χωράει εύκολα στο μονοθέσιο. Πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί όσον αφορά στις διαστάσεις και στο κέντρο βάρους που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα. Όπως και τα κιλά του δημιουργούν θέμα, καθώς αναλογικά είναι περισσότερα από ενός ανθρώπου 1.60 ή 1.70 όπως ο Αλόνσο.
Ο Χούλκενμπεργκ το προηγούμενο Σάββατο ξύπνησε το πρωί στην Κολωνία πήρε πρωϊνό, βγήκε για καφέ μ’ ένα φίλο και ετοιμάζονταν να κατέβει στο Νίρμπουργκρινγκ για την τηλεοπτική κάλυψη του RTL. Του είπαν στις 11:00 το πρωί ότι θέλουν να αντικαταστήσει το Στρολ, κατετάγη τελευταίος το απόγευμα προλαβαίνοντας μόλις 4 γύρους και την Κυριακή κέρδισε 12 θέσεις στον αγώνα τερματίζοντας 8ος. Έτσι έδωσε 4 βαθμούς στην ομάδα. Προφανώς του αξίζει κάτι καλύτερο, ζωηρώς αμφιβάλλω ότι θα το έχει. Αντίθετα ο Αλόνσο επιστρέφει με δόξα και τιμή στην ομάδα που τον έκανε πρωταθλητή πριν 15 χρόνια. Μένει να δούμε αν θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Ζωηρώς αμφιβάλλω, εύχομαι όμως ολόψυχα να με διαψεύσει.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike