Κατασκευασμένη «στο χέρι» από την Carrozzeria Touring Superleggera, η ‘custom-built’ 33 Stradale, είναι ένα αυθεντικό “manifesto” των ικανοτήτων– τωρινών αλλά και μελλοντικών – της μάρκας σε ότι αφορά το στυλ και την οδηγική εμπειρία.

Με παραγωγή μόλις 33 μοναδικών κομματιών, ακολουθώντας μία αποκλειστικά χειροποίητη διαδικασία, το νέο διθέσιο coupé συνδυάζει την κληρονομιά της μάρκας και το μέλλον της, αποτελώντας ένα σύμβολο του Ιταλικού σπορ πνεύματος.

1

Σχεδιασμένη από το Centro Stile της Alfa Romeo, η νέα 33 Stradale αντλεί έμπνευση από το ιστορικό μοντέλο του 1967, ενσωματώνοντας αρκετά στοιχεία design από την αισθητική του ομορφιά, αλλά και από τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των σημερινών Alfa Romeo. Εξωτερικά, ξεχωρίζει χάρη στην τέλεια ισορροπία στις αναλογίες των διαστάσεων, και των όγκων του αμαξώματος, και αποτελεί την επιτομή της έννοιας της «αναγκαίας ομορφιάς» της Alfa Romeo.

Το μπροστινό της μέρος είναι μυώδες και εντυπωσιακό σε πλάτος, όπου τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι η εμβληματική ασπίδα και τα συμπλέγματα των φώτων με την ελλειπτική τους βάση. Το προφίλ είναι δυναμικό και λεπτό, με πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω (στυλ “elytra”) και δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πλάι.


Το αμάξωμα διαθέτει μεγάλο καπό, με επιφάνειες σχεδιασμένες σύμφωνα με τα κριτήρια της γνωστής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Alfa Romeo. Επιπλέον, χάρη στις πόρτες με τζάμι που εκτείνεται υπο γωνία καλύπτοντας και μέρος της οροφής, και τη μεγάλη ηλιοροφή, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μια μοναδική θέα, παρόμοια με το cockpit ενός αεροπλάνου.

Η συνολική εικόνα που παρουσιάζεται με το άνοιγμα του καπό και των θυρών, τονίζει ακόμα περισσότερο τη γοητευτική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το “θηριώδες” πίσω μέρος βρίσκεται σε απόλυτη αισθητική αρμονία με το κωνικό μπροστινό, ενώ το μέγιστο ύψος δεν βρίσκεται στο επίπεδο του παρμπρίζ, όπως συνηθίζεται στην πλειοψηφία των σπορ αυτοκινήτων, αλλά στη μέση της οροφής.

Συγκεκριμένα, η πίσω πλευρά αντανακλά όλη τη δύναμη του αυτοκινήτου, μέσω της κάθετης ουράς, το χείλος σε σχήμα «V», και τα στρογγυλά πίσω φωτιστικά σώματα. Η κορυφαία αεροδυναμική επίδοση (Cx 0.375) επιτυγχάνει μηδενική άντωση Cz (downlift) – για ιδανική ευστάθεια χωρίς τη χρήση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων.


Οι εσωτερικοί χώροι διακρίνονται επίσης από μινιμαλιστική σχεδίαση και υλικά τα οποία σχεδιάστηκαν στο σύνολό τους με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή στην οδηγική εμπειρία.

Ειδικότερα, η θέση οδήγησης σχεδιάστηκε με σκοπό την ελαχιστοποίηση εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, γεγονός που αποδεικνύεται από τον περιορισμένο αριθμό χειριστηρίων, με την τοποθέτησή τους στην κεντρική κονσόλα, για πρακτικότερη χρήση κατά την οδήγηση.

Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη με τρισδιάστατη σχεδίαση σε μορφή «τηλεσκοπίου», που εξασφαλίζει στον οδηγό μια μοναδική συμμετοχική διαδικασία αλληλεπίδρασης. Το τιμόνι, χωρίς όλα τα συνηθισμένα χειριστήρια & πλήκτρα, προσφέρει μια εμπειρία καθαρόαιμης απόλαυσης της οδήγησης.


Η 33 Alfa Romeo, διαθέτει ανάρτηση με διπλά ψαλίδια με ενεργά αμορτισέρ, και τον ειδικά εξελιγμένο V6 κινητήρα των 2.9λίτρων που αποδίδει πάνω από 620 hp η ανώτατη ταχύτητα φτάνει τα 333km/h, ενώ αρκούν μόλις 3 δευτερόλεπτα για τα 0-100km/h.

Η ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ, και ρύθμιση τους ύψους στον μπροστινό άξονα, εξασφαλίζουν άριστο κράτημα και επίπεδο άνεσης. Το σύστημα πέδησης Brake-By-Wire της Alfa Romeo και τα ανθρακονημάτινα φρένα της Brembo, εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις στο φρενάρισμα. Το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου ‘H’ και το μονοκόκ αμάξωμα από ανθρακονήματα, εξασφαλίζουν το μεγάλο βαθμό ακαμψίας και το χαμηλό βάρος.

Επιπρόσθετα για την διασφάλιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της υψηλής ακαμψίας και ασφαλείας, η οροφή διαθέτει δομή κατασκευής που αποτελείται από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, με ειδικά σημεία στήριξης των θυρών τύπου ‘butterfly’.

Τα πλαίσια των παραθύρων είναι και αυτά κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, ενώ το πίσω παρμπρίζ είναι από polycarbonate. Το στήσιμο του αυτοκινήτου έχει επιμεληθεί ο οδηγός F1, Βάλτερι Μπότας στη θρυλική πίστα του Balocco, Χτες έκανε στη Μόντσα τα αποκαλυπτήρια μαζί με τον έτερο οδηγό της ομάδας τον Κινέζο Γουάν Ζου.

 

Με ειδικό για τη Μόντσα χρωματισμό και το μονοθέσιο της Alfa Romeo
Με ειδικό για τη Μόντσα χρωματισμό και το μονοθέσιο της Alfa Romeo

 

Διαβάστε επίσης:

Ford Puma: Λίγα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα!

Εύβοια: Πυροβολισμοί στο κέντρο της Ερέτριας

Συνεργασία ΕΥ Ελλάδος και InvestGR Forum