Οι μηχανολόγοι της Alfa Romeo κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στα 205KW/280PS και την ροπή στα 345 Nm.
Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground.
Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale.
Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο.
Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο.
Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας.
Σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, του κρατήματος και κυρίως της οδηγικής απόλαυσης που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία των B-SUV.
Για παράδειγμα η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 cm χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 mm με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες.
Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται το Torsen διαφορικό και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ που επιπλέον εξασφαλίζουν κορυφαία ακρίβεια και αμεσότητα.
Διαβάστε επίσης:
Πριν ταξιδέψετε κάντε ένα πιτ στοπ!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα