Είναι μια συζήτηση που εμείς οι άντρες την αποφεύγουμε: Αυτή για την σύζυγο. Όντως είναι αυτό που θέλαμε; Πράγματι είναι ο άνθρωπος της ζωής μας; Ναι ξέρω τα παιδιά, οι υποχρεώσεις, μεγαλώσαμε… συνηθίσαμε, συμβιβαστήκαμε, εκείνη έχει τα λεφτά, βολευτήκαμε, τσιλιμπουρδίζουμε με την έγκρισή της, ας κάνει το ίδιο, εγώ όμως δεν ρώτησα γι’ αυτά…
Αν την γνώριζες σήμερα θα την φλέρταρες; Θα την ερωτευόσουν ξανά και ξανά; Σου αρέσει σήμερα βρε αδερφέ; Λαχταράς μια ώρα μαζί της σ’ ένα φθηνό δωμάτιο; Όχι δεν έχω μόνο εκεί το μυαλό μου, μεγάλωσα πια, ακόμη και το γενετήσιο ένστικτο ατονεί. Αλλά είναι κάτι στιγμές που θυμάμαι, έχω αναλαμπές. Κλείνω τα μάτια και ακούω το γουργουρητό της, βλέπω τα δυο μεγάλα σταθερά paddles πίσω από το τιμόνι, χαϊδεύω το αλκαντάρα στο λεβιέ με τις κόκκινες ραφές, νιώθω την πίεση στο σβέρκο, στα πλευρά από τις στροφές, ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω πως δεν γλίστρησε με τόσα χιλιόμετρα. Τα ανοίγω και βλέπω ένα αυτοκίνητο σχολής Οδηγών σταματημένο, παρότι έχει προτεραιότητα: «Πέρνα ρε φίλε να την δούμε». Ομολογώ πως την έπλυνα όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο για να χαϊδέψω κάθε σπιθαμή της.
Ας επιστρέψουμε στη σύζυγο: Γίνεται κάθε μέρα γιορτή, όπως η πρώτη; Αιώνιοι εραστές; Με την Giulia γίνεται, για την Alfa Romeo μιλάω ε; Την είχα στα χέρια μου μια βδομάδα, ταξίδεψα, έστριψα, γκάζωσα, έζησα μαζί της. Θα μου πεις τώρα τι καινούργιο έχει η 4κινητη Giulia Veloce ti που έπρεπε να την δοκιμάσεις ξανά; Το παραδέχομαι, έψαχνα πρόφαση: Έχει τμήματα από ελαφριά ανθρακονήματα (σήμα, καθρέπτες, μαρπιέ και έξτρα πίσω αεροτομή), ειδικές σκουρόχρωμες ζάντες 19 ιντσών με κίτρινες δαγκάνες με σκούρες απολήξεις εξάτμισης και διαχύτη, σε ένα χρώμα ποίημα “Miami Blue”.
Έχει και μεγαλύτερη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, με διαγώνιο 8,8 ιντσών και ασύρματη φόρτιση κινητού μέσα στο κεντρικό υποβραχιόνιο.
Επίσης διαθέτει μια μικρή ιταλική σημαία στη βάση του λεβιέ, αλλά και επανασχεδιασμένο τιμόνι με έξτρα διακόπτες χειρισμού. Τι εννοείτε «χρειάζονταν δοκιμή όλα αυτά;» φυσικά χρειάζονταν!
Να μη δω πως στρίβει τώρα που έχει αεροτομή από ανθρακόνημα; Η έκδοση Veloce Ti της δοκιμής μας χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0lt/280PS με 8αρι αυτόματο κιβώτιο ZF και είναι τετρακίνητη. Πρόκειται δηλαδή για κατηγορία Impreza ή EVO. Από τη σημερινή αγορά θεωρώ ανταγωνίστριές της, την Mercedes A 35 Amg sedan και την ΒΜW 2 Gran Coupe M235i xdrive.
Εντός πόλης επιλέγεις normal στη χαρτογράφηση και απολαμβάνεις ροπή και βλέμματα. Η άνεση της ανάρτησης είναι σε καλά επίπεδα παρά τις 19αρες ζάντες. Στον αυτοκινητόδρομο ανακάλυψα ότι ακόμη και το adaptive cruise control είναι ρυθμισμένο για οδηγό ανάλογο της: Δεν παρέμβαινε απελπιστικά νωρίς, ούτε καθυστερούσε αγχωτικά.
Αρχίζουν οι στροφές, αρχίζουν τα ωραία: Πατάει φαρδιά, αρχοντικά, αλλάζει πορεία ξεκάθαρα (ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), κρατάει με πείσμα (4κινηση), δεν έρχεται σε δύσκολη θέση με τίποτα και στην έξοδο επιταχύνει γλυκά μ’ ένα γουργουρητό που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η μουσική της εισόδου στον Παράδεισο. Παρασύρθηκα πάλι το ξέρω, μου συνέβη πολλές φορές μαζί της. Την έβγαλα βράδυ σε ώρες απαγορευμένες, μόνο και μόνο για να είμαστε οι δυο μας. Χάραξα τροχιές απίστευτες, χάραξε πριν μαζευτώ: Δεν τελειώνει εύκολα η βενζίνη, δεν καίει και τόσο. Αλήτεψα το παραδέχομαι, μα δεν το δέχομαι πως είναι ακριβή, πείτε μου την τιμή της ευτυχίας σας! Με τη σύζυγο, σπίτι, όλα καλά; Μια χαρά, κι εσείς;
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 280 PS/5.250 rpm
Ροπή: 40,8kgm/2.250 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5.2 sec
Τελική ταχύτητα: 240 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 8.9 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 156 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 288,6 €
Βάρος: 1.530 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.643/1.860/1.436 mm
Μεταξόνιο: 2.820 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
Τιμή: 66.000€