Στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς η αύξηση άγγιξε το 46% συγκριτικά με το 2022. Στην Ελλάδα η αύξηση ήταν 28%.

Η Tonale ήταν ο πρωταγωνιστής της αύξησης, ενώ το 2024 προβλέπεται ακόμα καλύτερο, με την έλευση του ολοκαίνουργιου B-SUV που ονομάζεται Milano και αναμένεται να προσελκύσει νέους πελάτες. Το μοναδικό στιλ και το οδηγοκεντρικό DNA παραμένουν οι βασικοί πυλώνες του χαρακτήρα όλων των μοντέλων της μάρκας. Με την αρωγή μιας επεκτεινόμενης γκάμας που εκτός από τις Giulia και Stelvio περιλαμβάνει πλέον και την Tonale, η Alfa Romeo ολοκλήρωσε το 2023 με αύξηση πωλήσεων κατά 28% σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που αφορούν στην ελληνική αγορά.

1

Παράλληλα, στην πανευρωπαϊκή αγορά η αύξηση άγγιξε το ακόμα πιο εντυπωσιακό 46%. Στυλοβάτης της ανοδικής πορείας δεν είναι άλλο μοντέλο από την Tonale που εκμεταλλεύεται την ισχυρή εμπορική δυναμική των C-SUV. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η πληροφορία ότι το 18% των πωλήσεων του μοντέλου αφορά στην κορυφαία έκδοση PHEV Q4, η οποία στο επίπεδο εξοπλισμού Sprint έχει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης. Αποδίδοντας 280 PS και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, το plug-in hybrid σύστημα αναδεικνύει στο έπακρο το DNA της Alfa Romeo, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 6,2” sec και ηλεκτρική αυτονομία έως 82 km.

Το 2024 αναμένεται ακόμα πιο επιτυχημένο για τη μάρκα, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο που ονομάζεται Milano και θα παρουσιαστεί επίσημα τον Απρίλιο στο Μιλάνο, αποτελεί αφενός το πρώτο B-SUV της μάρκας, αφετέρου το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της. Πάνω από όλα όμως θα αποτελέσει μια νέα πύλη εισόδου πελατών στον κόσμο της Alfa Romeo, δίνοντας μια συναρπαστική επιλογή όχι μόνο στους φανατικούς λάτρεις της μάρκας αλλά και σε όλους όσοι αναζητούν ένα μοντέρνο B-SUV με το μοναδικό μιλανέζικο χαρακτήρα.

Διαβάστε επίσης

Ιδού το νέο Yaris GR!