Ο Μπότας, πέρασε μια έντονη και συναρπαστική μέρα με την ομάδα μηχανικών της Alfa Romeo στο Μπαλόκο δοκιμάζοντας το «πρωτότυπο 00» της νέας 33. Στο τέλος της δοκιμής o Φινλανδός δήλωσε: «Η ευκαιρία να δοκιμάσω την 33 Stradale ήταν μια πολύ ξεχωριστή στιγμή. Ελπίζω τα σχόλιά μου να είναι χρήσιμα για την έμπειρη ομάδα ανάπτυξης της Alfa Romeo στην τελική ρύθμιση. Η διαμόρφωση του προσωπικού μου αυτοκινήτου με το “bottega Alfa Romeo” ήταν συναρπαστική και η δοκιμή του σήμερα ήταν πραγματικά μοναδική. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να περιμένω να είναι έτοιμη η 33 Stradale μου! Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος με τη δοκιμή. Η σημερινή εμπειρία είναι κοντά στην τελειότητα, που για μένα σημαίνει απόλυτη ταύτιση με το αυτοκίνητο: ανταποκρίνεται άμεσα και είναι εξαιρετικά ακριβές. Η αίσθηση είναι γραμμική, η οδήγησή της εύκολη και διασκεδαστική στην κατανόηση και σίγουρα δεν χρειάζεται να είσαι οδηγός της F1 για να το βιώσεις. Επιπλέον, ο ήχος στο χώρο των επιβατών είναι αναμφισβήτητα Alfa Romeo».


Η ομάδα μηχανικών της Alfa Romeo εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το Φινλανδό οδηγό σε συγκεκριμένες δοκιμές μεσαίας και υψηλής ταχύτητας, με έμφαση στην ισορροπία κρατήματος, στο σύστημα πέδησης και στην προβλεψιμότητα. Στόχος η καλύτερη οδηγική εμπειρία στην κατηγορία. Η δοκιμή ξεκίνησε με μια Giulia GTAm (ο Μπότας έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο) για να εξοικειωθεί ο οδηγός με την πίστας της Alfa Romeo. Στη συνέχεια, ο οδηγός της F1 κάθισε πίσω από το τιμόνι της 33 Stradale, την οποία περιέγραψε αμέσως ως ένα διαισθητικό, άμεσα κατανοητό αυτοκίνητο.

1


Η πρώτη δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε μέτρια ταχύτητα, δίνοντάς του την ευκαιρία να αξιολογήσει την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του συστήματος πέδησης, καθώς και την λεπτομερή ρύθμιση της ανάρτησης. Επιπλέον, καθώς όλα σχεδιάζονται και στοχεύουν στην μέγιστη συμμετοχή του οδηγού, ο Μπότας αμέσως τόνισε το μινιμαλισμό του εσωτερικού, το οποίο ποτέ δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού από την οδηγική εμπειρία.


Σταδιακά ο Φινλανδός αύξησε το ρυθμό για να δοκιμάσει τη συμπεριφορά σε πιο ακραίες συνθήκες. Η 33 Stradale είναι εξοπλισμένη με κινητήρα V6 twin-turbo 3.0lt με πάνω από 620 ίππους και οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων DCT, κίνηση στους πίσω τροχούς και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Μια εξέλιξη του V6 που ήδη εμφανιζόταν στα αυτοκίνητα επιδόσεων της ιταλικής μάρκας, ο νέος κινητήρας τοποθετείται στο διαμήκη άξονα στο κέντρο και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να φτάσει στην τελική ταχύτητα των 333 km/h, επιταχύνοντας από 0 έως 100 km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.


Διατίθενται δύο προγράμματα χαρτογράφησης: «Strada» (δρόμος) και «Pista» (πίστα). Το πρώτο, που ενεργοποιείται κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, εξασφαλίζει άνεση και οδηγική απόλαυση: ομαλή παροχή ισχύος, κανονική απόκριση πεντάλ, μαλακή ανάρτηση, ήπιες αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και ενεργές βαλβίδες εξάτμισης που ανοίγουν μόνο πάνω από 5.000 σ.α.λ. Επιλέγοντας τη χαρτογράφηση πίστας ο οδηγός επιλέγει μια οδήγηση γεμάτη αδρεναλίνη: η ισχύς είναι στο μέγιστο, τα πεντάλ αποκρίνονται αστραπιαία, η ανάρτηση είναι σκληρή, οι αλλαγές ταχυτήτων βίαιες και οι ενεργές βαλβίδες εξάτμισης μόνιμα ανοιχτές.


Στο τελικό στάδιο της δοκιμής, ο Μπότας πίεσε τη Stradale. Ένας από τους πιο συναρπαστικούς ελέγχους απόδοσης σε αυτή τη διαμόρφωση είναι η διαδικασία «Partenza Veloce» (‘Quick Start’): πατώντας το κουμπί «Quadrifoglio» στον κεντρικό τούνελ, εμπλέκει το κιβώτιο ταχυτήτων, τον έλεγχο πρόσφυσης και την ισχύ για να μεγιστοποιήσει την επιτάχυνση αποφεύγοντας την ολίσθηση των τροχών. Σε ορισμένα τμήματα της πίστας, ο οδηγός της F1 απενεργοποίησε τον έλεγχο πρόσφυσης (ESC OFF), φέρνοντας το αυτοκίνητο στα όρια για να επιβεβαιώσει ότι η 33 Stradale καταφέρνει να συνδυάζει τις επιδόσεις ενός supercar με εκπληκτική ευκολία οδήγησης, ακόμη και για μη επαγγελματίες οδηγούς. Όλα αυτά γίνονται ακόμα πιο συναρπαστικά από τον ήχο του διπλού turbo V6, μιας αυθεντικής «μηχανικής συμφωνίας» που περιβάλλει το χώρο των επιβατών και μεταδίδει μοναδικά συναισθήματα με κάθε επιτάχυνση.


Ο Μπότας επαίνεσε την ακρίβεια και την αντοχή των φρένων η νέα 33 Stradale φρενάρει από τα 100 km/h στα 0 σε λιγότερο από 33 μέτρα, κάτι που είναι δυνατό χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα πέδησης Alfa Romeo Brake-By-Wire, το οποίο ελέγχει την πίεση πέδησης και εξασφαλίζει σταθερότητα στην αίσθηση του πεντάλ. Τα κεραμικά φρένα, παραγωγής Brembo για την Alfa Romeo, εγγυώνται υψηλές επιδόσεις και εξασφαλίζουν σταθερό φρενάρισμα με μειωμένο φαινόμενο πτώσης απόδοσης μετά από παρατεταμένη χρήση.

Alfa Romero

 

Διαβάστε επίσης:

Audi n0%w!

F1 Άμπου Ντάμπι: O τελευταίος χορός!

Subaru Forester: 5 αστέρια στις Δοκιμές Ασφαλείας (video)!