• AUTO

    Ακραίες δοκιμασίες για το ηλεκτρικό Ford Transit!


    Οι δοκιμές αφορούσαν στην αξιοπιστία της μπαταρίας του ώστε να διασφαλιστεί η ετοιμότητά του για τα επαγγελματικά του καθήκοντα.

    Το νέο Ford E-Transit – η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλέστερου cargo van σε παγκόσμιο επίπεδο – υποβλήθηκε σε ακραίες συνθήκες που σχεδιάστηκαν για να προσομοιώσουν τις επιπτώσεις της εντατικής χρήσης του οχήματος σε όλη τη διάρκεια ζωής του, πριν κυκλοφορήσει επίσημα στην αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Ένα νέο βίντεο της Ford παρουσιάζει τα τεστ αντοχής και τις δοκιμές σε ακραίες κλιματικές συνθήκες στις οποίες υποβάλλονται οι πρωτότυπες εκδόσεις panel van και chassis cab του E Transit στις τεχνολογικά προηγμένες εγκαταστάσεις της Ford σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

    Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το ηλεκτρικό E-Transit ήρθε αντιμέτωπο με προκλήσεις όπως οι απαιτητικές συνθήκες χειμερινής οδήγησης στο Michigan των ΗΠΑ, οι ακραίες θερμοκρασίες καύσωνα, ψύχους και υψομέτρου στο Θάλαμο Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας και οι τεράστιες λακκούβες και σαμαράκια στην πίστα δοκιμών του Lommel στο Βέλγιο.

    Εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερα για τις ακραίες δοκιμές του ηλεκτρικού Ford Transit.

    Η Ford υπέβαλε το E-Transit σε μία σειρά απαιτητικών και εξαντλητικών δοκιμών για να διασφαλίσει αντοχή αντίστοιχη με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων μέσω μιας μεθοδολογίας που αναπαράγει τις επιπτώσεις ύστερα από χρήση και οδήγηση 240.000 και πλέον χιλιομέτρων – δηλαδή μιας δεκαετίας σκληρής δουλειάς – για πελάτες που εργάζονται στις πλέον δυσχερείς συνθήκες. Ο Θάλαμος Περιβαλλοντικών Δοκιμών της Ford μπορεί να προσομοιώνει ακραίες συνθήκες όπως αυτές που επικρατούν στην έρημο Σαχάρα και στη Σιβηρία. Στοχεύοντας σε βέλτιστες επιδόσεις και απόδοση, οι μηχανικοί της Ford βελτίωσαν το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και το περιβάλλον της καμπίνας υποχρεώνοντας το E Transit να λειτουργήσει σε πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου – υψηλότερη από τη μέση θερμοκρασία της ερήμου – για δύο εβδομάδες χρησιμοποιώντας 28 προβολείς με λαμπτήρες 4.000-watt. Η μπαταρία του E-Transit υιοθετεί τεχνολογία υγρής ψύξης για βέλτιστη απόδοση σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

    Το van έπρεπε επίσης να αποδείξει την αξιοπιστία του στους -35 βαθμούς Κελσίου – χαμηλότερη από τη μέση χειμερινή θερμοκρασία στη Σιβηρία – και να ανέβει με πλήρες φορτίο σε υψόμετρο 2.500 m, δηλαδή όσο ο Αλπικός Δρόμος Γκροσγκλόκνερ στην Αυστρία, που αποτελεί έναν από τους ασφάλτινους δρόμους της Ευρώπης που βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο. Χιλιάδες περάσματα πάνω από διαδρομές με σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτο πραγματοποιήθηκαν στην εγκατάσταση δοκιμών της Ford στο Lommel, με τη βοήθεια προσομοίωσης πλακόστρωτων δρόμων, παράδρομων με ανωμαλίες και απαιτητικών κακοτράχαλων διαδρομών από όλο τον κόσμο.

    Η αντοχή της μπαταρίας, του ηλεκτροκινητήρα και της πίσω ανάρτησης του E-Transit δοκιμάστηκαν κατ’ επανάληψη με οδήγηση σε λουτρό λάσπης και αλατιού και εν μέσω ψεκασμού θαλασσινού νερού, με προσομοίωση χειμερινών διαδρομών και περασμάτων ποταμών, ενώ δοκιμάστηκε και η αντοχή των εξαρτημάτων στη διάβρωση. Ο υψηλός δείκτης αξιοπιστίας του ηλεκτροκινητήρα επιβεβαιώθηκε μετά από συνεχή λειτουργία επί 125 ημέρες.

    Η λειτουργική ετοιμότητα του E-Transit θα αποδειχτεί περαιτέρω μέσα από εκτεταμένες δοκιμές με πελάτες όπως σούπερ μάρκετ, οργανισμούς κοινής ωφέλειας και εταιρείες κατ’ οίκον παραδόσεων που θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στη χρονιά. Οι δοκιμές αυτές θα βοηθήσουν τη Ford να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών με το E-Transit, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τα οποία αυξάνουν τη παραγωγικότητα, όπως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης και τεχνολογία διασυνδεδεμένου οχήματος επόμενου επιπέδου. Το E-Transit αποτελεί τμήμα μιας σημαντικής επένδυσης ύψους 30 δις δολαρίων της Ford στον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της μέχρι το 2025. Σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρείας η γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα είναι 100% απαλλαγμένη από εκπομπές ρύπων, με αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in hybrid μοντέλα μέχρι το 2024, ενώ τα δύο τρίτα των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων αναμένεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in hybrid με χρονικό ορίζοντα το 2030.

    Διαβάστε επίσης:

    Οδηγούμε το υβριδικό Renault Clio!

    Στην Ελλάδα ο τελικός eSports WRC!

    Lamborghini Lounge στο Πόρτο Τσέρβο!



    ΣΧΟΛΙΑ