array(0) {
}
        
    
Menu
-0.09%
Τζίρος: 118.30 εκατ.

Παπαδιαμάντης, Ποταμίτης: Δικηγορία χωρίς βραδυδικία;

AUTO

Αυξάνεται το δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ελλάδα

Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου υπερταχυφορτιστών (HPDC) δημόσιας φόρτισης εξασφάλισε η ΔΕΗ.

Η χρηματοδότηση θα δοθεί μέσω του μηχανισμού Connecting Europe Facility (CEF). Στο πλαίσιο του έργου 21-EL-TC-ESEERT «Electrifying South East Europe Road Transport», η ΔΕΗ blue προχωρά στην εγκατάσταση και λειτουργία συνολικά, 34 σημείων ταχυφόρτισης σε σταθμούς φόρτισης 2Χ150 kW, συνολικής ισχύος έως 300 kW. Αξίζει να τονιστεί ότι οι ταχυφορτιστές αυτής της ισχύος είναι πολύ χρήσιμοι σε ταξιδιώτες που θέλουν να φορτίσουν και να συνεχίσουν γρήγορα το ταξίδι τους χωρίς χρονοτριβές.

1

Οι νέοι υπερταχυφορτιστές ΔEΗ blue, θα τοποθετηθούν σε 13 περιοχές πανελλαδικά, ενισχύοντας την παρουσία, την ποιότητα και την κάλυψη του δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ blue σε βασικές οδούς της χώρας. Με ενέργεια που προέρχεται αποκλειστικά από Ανανεώσιμες Πηγές, τα νέα σημεία ταχυφόρτισης ΔΕΗ blue θα είναι εύκολα προσβάσιμα από ΑμεΑ, η εξυπηρέτηση των οποίων θα γίνεται κατά προτεραιότητα.

ΔΕΗ blue

Με την προσθήκη των νέων ταχυφορτιστών υψηλής ισχύος σε κομβικά σημεία του ελληνικού οδικού δικτύου η ΔΕΗ blue ενισχύει σημαντικά το πανελλαδικό δημόσιο δίκτυο ταχυφορτιστών της που απαριθμεί περισσότερα από 200 σημεία (DC), εκ των οποίων τα 36 είναι σημεία ταχυφόρτισης υψηλής ισχύος έως 300 kW (HPDC),  διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό τα ταξίδια με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, κ. Κυριάκος Κοφινάς δήλωσε σχετικά: «Το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης είναι εθνικό στοίχημα και η ΔΕΗ blue είναι βασικός φορέας ανάπτυξης των υποδομών και των εφαρμογών που οδηγούν στην επίτευξή του. Στην κατεύθυνση αυτή συμβαλλόμαστε με το Connecting Europe Facility και από κοινού επενδύουμε στην γρήγορη εξάπλωση της ταχυφόρτισης, σε κομβικά σημεία σε όλη την Ελλάδα. Η ανάπτυξη της πράσινης κινητικότητας για ένα πιο βιώσιμο μέλλον είναι κοινός στόχος και θα τον πετύχουμε με συνέργειες και συνεργασία».

Η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει, προσθέτοντας συνεχώς νέους φορτιστές, ενισχύοντας την υπάρχουσα υποδομή και διευκολύνοντας το ταξίδι και την καθημερινότητα με ηλεκτροκίνητο όχημα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ: Μήλον της έριδος μεταξύ των funds το buyback των μετοχών
Τo ράλι της Optima και ο παίκτης της Alpha, ποιος αγοράζει ΔΕΗ, η βόμβα Σταϊκούρα για την Hellenic Train, ο αγελαδοτρόφος Καρώνης, το νέο σχέδιο Βαρδινογιάννη, νέα δεδομένα για ανασχηματισμό και τι δείχνουν τα γκάλοπ
Το damage control του ΚΜ, το νέο ράλι της Alpha Bank, η Vodafone και το ομιχλώδες παρελθόν, οι εκλογές στον Σκλαβενίτη, ο Γεωργιόπουλος και ο Σταθόπουλος, η νέα εταιρεία της Εμμανουέλας Βασιλάκη, η πρωτιά του Στάσση και το hot παρασκήνιο από το Show της Σήλιας
Όμιλος ΔΕΗ: Νέο κέντρο ελέγχου για ΑΠΕ στη Ρουμανία
Piraeus Securities: Τα top picks για το 2025 από το ΧΑ
Και οι 6 είναι υπέροχες, ο Ψάλτης, ο Βρανόπουλος και οι νέες Business, τα μυστήρια του Μπρουμίδη, οι εκπλήξεις της Βρεττού, ο «γάμος» Περιστέρη-Βαρδινογιάννη-Στάσση, γιατί Άδωνις, Παύλος και Χατζηδάκης βάζουν πλάτη και η κίνηση του Πανεπιστημίου Sorbonne
Γιατί έχουν hot stories Πειραιώς, Alpha και ΑΕΜ, τι θα κάνει το CVC με την ΔΕΗ, γιατί απολύθηκε ο Μπρουμίδης, γιατί νίκησε ο Κούβελος, η αλήθεια για την Pioneer Marine, Λαβράνος, Μπίτζιος (επιτέλους) στο εδώλιο και οι πονηρές ερωτήσεις για Νικόλαο και Χρυσή
Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των Cenergy, ΔΕΗ, Ideal και OTE
Γιατί οι αναλυτές βλέπουν ΔΕΗ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΙΤΑΝ
ΔΕΗ: Στο 5,5% το ποσοστό ιδίων μετοχών