Όλα ξεκίνησαν πριν από την πρώτη νίκη στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1984.
Οι πρώτες εμφανίσεις στο Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής στη δεκαετία του 1970 παραμένουν μια δυνατή ανάμνηση. Ενώ το στυλ του προαιρετικού Rallye Design Package για την 911 Dakar βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο αυτοκίνητο που κέρδισε το 1984, η Porsche προσφέρει τρία μοναδικά περιβλήματα για την 911 Dakar που βασίζονται στην εμφάνιση των συμμετεχόντων του 1971, του 1974 και του 1978 στο Safari Rally της Ανατολικής Αφρικής .
Ράλι 1971: 5η θέση για την Πολωνική ομάδα
Αυτή η διοργάνωση οδήγησε τους συμμετέχοντες σε περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα μέσω της σαβάνας, των θαμνωδών εκτάσεων της ερήμου και των υψίπεδων της Κένυας και θεωρείται ως ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες ράλι όλων των εποχών. Η Porsche αποδέχτηκε για πρώτη φορά την πρόκληση με μια ομάδα εργασίας το 1971. Εξωτερικά, τα τροποποιημένα μοντέλα 911 S ήταν αναγνωρίσιμα μόνο από τις απλές μαύρες χαλκομανίες στο καπό, τα μπροστινά φτερά και τις πόρτες. Το σετ αυτοκόλλητων Rallye 1971 για την 911 Dakar επανεξετάζει αυτό το σχέδιο και προσθέτει τον αγωνιστικό αριθμό 19, που ανήκε στην πιο επιτυχημένη 911 σε αυτό το ράλι – ένα αυτοκίνητο που ήρθε πέμπτο το 1971, με οδηγό τους Πολωνούς οδηγούς Sobiesław Zasada και Marian Bień. Το σετ αυτοκόλλητων διατίθεται προς εφαρμογή με τιμή 4.165€.
Ράλι 1974: Ο Björn Waldegård μπαίνει στη μάχη
Το Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής περιλάμβανε απίστευτα μεγάλες διαδρομές – το 1974, ο αγώνας χωρίστηκε σε τρία τμήματα των 1.450 έως 2.019 χιλιομέτρων, τα οποία οι ομάδες έπρεπε να ολοκληρώσουν σε μόλις πέντε ημέρες. Από τα 99 αυτοκίνητα που μπήκαν, μόνο τα 16 έφτασαν στον τερματισμό. Ο Σουηδός πρωταθλητής ράλι Björn Waldegård, ο οποίος είχε ήδη κερδίσει το Rallye Monte Carlo δύο φορές με Porsche, κράτησε το προβάδισμα μαζί με τον συνοδηγό Hans Thorszelius στην 911 Carrera 2.7 RS και ξεκίνησε το τρίτο τμήμα με διαφορά 36 λεπτών. Ένα κατεστραμμένο ψαλίδι του κόστισε 72 λεπτά και στο τέλος ο Waldegård κατάφερε να τερματίσει δεύτερος. Χαρακτηριστικό των χαλκομανιών του κύριου χορηγού ήταν οι μπλε ρίγες που διαγράφουν τις γραμμές των ώμων του κατά τα άλλα λευκού αυτοκινήτου. Το περιτύλιγμα που αφορά αυτό το θέμα, έχει στενότερες ρίγες και είναι ενισχυμένο από το λογότυπο της Porsche στα κάτω άκρα των θυρών. Το σετ αυτοκόλλητων Rallye 1974 διατίθεται προς 4.165 €.
Ράλι 1978: Το θρυλικό αγωνιστικό σχέδιο
Με ένα από τα δύο αυτοκίνητα της 911 SC Group 4 που κατασκευάστηκαν ειδικά για το σκοπό αυτό, ο Björn Waldegård το έδωσε άλλη μια φορά στην Κένυα και γρήγορα έδειξε στον ανταγωνισμό ότι ήταν έτοιμος για τη νίκη. Στο τέλος, ωστόσο, το Ράλι Σαφάρι Ανατολικής Αφρικής θα αποδεικνυόταν και πάλι ύπουλο: ψαλίδι, αμορτισέρ, άξονας μετάδοσης κίνησης – η Porsche του Waldegård υπέστη υπερβολική ζημιά, σε ορισμένες περιπτώσεις. Ο ταχύτατος Σουηδός αναγκάστηκε να περιοριστεί στην τέταρτη θέση, ενώ το Νοτιοαφρικανικό δίδυμο Vic Preston Jr. και John Lyall πήρε το δεύτερη θέση. Οι χαλκομανίες του χορηγού αποτελούνταν από επιφάνειες σε σχήμα κύματος σε πορτοκαλί και ανοιχτό και σκούρο γκρι, γνωστές σε όλο τον κόσμο χάρη στις δραστηριότητες της Martini Racing Team που ιδρύθηκε το 1958. Για άλλη μια φορά, οι σχεδιαστές της Porsche αναπαρήγαγαν με σεβασμό τις ιστορικές χαλκομανίες. Το αυτοκίνητο με τον αριθμό 14 στις πόρτες ήταν του δεύτερου Vic Preston Jr. Το σετ αυτοκόλλητων Rallye 1978 είναι διαθέσιμο για 5.950 €.
Όλα τα σετ αυτοκόλλητων μπορούν να παραγγελθούν εκ του εργοστασίου μέσω του Porsche Exclusive Manufaktur. Τα σετ αυτοκόλλητων Rallye 1971 και Rallye 1974 μπορούν επίσης να παραγγελθούν αργότερα μέσω της Porsche Tequipment στα Porsche Centers.
Διαβάστε επίσης
Εσείς πως προτιμάτε την Bentley σας;