Στην Ιντρακάτ είναι στραμμένα τα βλέμματα της αγοράς τη Δευτέρα, καθώς, σύμφωνα με όσα κυκλοφόρησαν στην αγορά την περασμένη εβδομάδα, αναμένονται σημαντικές ανακοινώσεις. Ή, τέλος πάντων, αποσαφήνιση της στρατηγικής και της προοπτικής της εταιρείας στη μετά Covid εποχή.

Η μετοχή, η οποία κινείται στα υψηλότερα επίπεδα από τον Σεπτέμβριο του 2019, δείχνει ότι είτε κάτι σημαντικό αναμένεται να ανακοινώσει η διοίκηση της εταιρείας είτε για κάτι σημαντικό έχει να προετοιμάσει τους αναλυτές, τους επαγγελματίες και τους επενδυτές.

Ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός είναι ότι οι τρεις ισχυροί μέτοχοι της Ιντρακάτ ελέγχουν κάτι περισσότερο από το 82% του μετοχικού κεφαλαίου. Η Ιντρακόμ ελέγχει το 54,14%, ο κ. Δημήτρης Κούτρας που προέρχεται από την Ελλάκτωρ, στην προ αδελφών Καλλιτσάντση εποχή, το 19,048% και ο κ. Πέτρος Σουρέτης το 8,28%.

Δεν είναι και λίγοι εκείνοι στην αγορά που θεωρούν ότι ενδεχόμενη μείωση του ποσοστού των βασικών μετόχων θα μπορούσε να ενισχύσει τη διασπορά, αλλά και την ίδια την εταιρεία, αν οι insiders αποφάσιζαν να ρίξουν τα λεφτά από ένα placement στη χρηματοδότησή της.

Στο σύνολο της χρήσης του 2020, ο τζίρος της Intrakat υποχώρησε στα 174,5 εκατ. έναντι 286 εκατ. του προηγούμενου έτους καταγράφοντας πτώση 39%, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημίες 12,8 εκατ ευρώ έναντι κερδών 2,3 εκατ. την προηγούμενη χρήση και τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους σε ζημίες 12,4 εκατ. έναντι κερδών 0,6 εκατ. την προηγούμενη χρήση.

Πάντως, η διοίκηση της Ιντρακάτ εκτιμά ότι θα επαναφέρει τα μεγέθη πωλήσεων και κερδοφορίας στα αναμενόμενα επίπεδα καθώς, όπως αναφέρει και στην ετήσια έκθεση των οικονομικών της αποτελεσμάτων, «όλος ο κατασκευαστικός κλάδος υπέστη μεγάλες καθυστερήσεις στις διαδικασίες δημοπράτησης των νέων έργων, λόγω της αναγκαστικά περιορισμένης λειτουργίας των εμπλεκόμενων φορέων του Δημοσίου».

Σημειώνεται ότι οι προβλέψεις για τη μετά Covid-19 εποχή είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές για τον κλάδο καθώς σχεδιάζονται και δρομολογούνται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για το χρονικό διάστημα 2021-2026 πολλά σημαντικά έργα στην ενέργεια, τις τουριστικές υποδομές, αγροτικές υποδομές κλπ..

Τέλος, η πρόσφατη αλλαγή του νόμου για την ανάθεση των Δημοσίων Συμβάσεων και η εξασφαλισμένη χρηματοδότηση μέσω του νέου προγράμματος ΣΕΣ 2021-2027 επιτρέπουν «εξαιρετικά αισιόδοξες προβλέψεις ανάκαμψης».

Διαβάστε ακόμη:

Άβαξ, ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ, Intrakat και Μυτιληναίος στη μάχη για το Flyover στη Θεσσαλονίκη, προϋπολογισμού €462 εκατ.

Intrakat: Σύμβαση €86,8 εκατ. για τον αυτοκινητόδρομο Πάφου– Πόλης Χρυσοχούς στη Κύπρο

Intrakat: Στα €174,5 εκατ. υποχώρησαν οι πωλήσεις του ομίλου το 2020 – Αισιοδοξία για το υψηλό ανεκτέλεστο έργων

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση