To mononews σε συνεργασία με την VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες τους στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

Bulkers

Πτωτική διόρθωση σημείωσαν οι αξίες των Capesizes μεσαίας ηλικίας λόγω των πωλήσεων πλοίων όπως το Cape Mathilde.

1

-Το Capesize BC Cape Mathilde (178,400 DWT, κατασκευής 2010, Mitsui Ichihara) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 30 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται από την VesselsValue στα 31,9 εκατ. δολάρια.

-Το Supramax BC Dolce Vita (61,600 DWT, κατασκευής 2012, Oshima) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 23,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 22,9 εκατ. δολάρια.

-Το Handy BC Life Passion (37,300 DWT, κατασκευής 2018, Dongzhe) πουλήθηκε σε Γερμανούς αγοραστές στην τιμή των 22 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 21,60 εκατ. δολάρια.

Tankers

Οι τιμές των παλαιότερης κατασκευής Suezmax και Aframax υποχώρησαν την περασμένη εβδομάδα λόγω της μείωσης των κερδών.

-Το MR2 (Chemical/Product) Sugar (42,200 DWT, κατασκευής 2002, Hyundai Mipo) πουλήθηκε στην Deep Frontline Shippers στην τιμή των 14,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,97 εκατ. δολάρια.

Containers

Οι τιμές των σύγχρονών, μεσαίας ηλικίας και παλαιότερης κατασκευής πλοίων αυξήθηκαν και πάλι την περασμένη εβδομάδα. Δεν υπήρξε καμία αξιοσημείωτη πώληση την περασμένη εβδομάδα.

Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

  • Ο δείκτης των bulkers ενισχύθηκε κατά 0,11% και έκλεισε στις 350,90 μονάδες.
  • Ο δείκτης των tankers κατέγραψε άνοδο κατά 0,31% και έκλεισε στις 590,86 μονάδες.
  • Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 0,59% και διαμορφώθηκε στις 11.167,13 μονάδες.
  • Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG υποχώρησε κατά 0,16% και διαμορφώθηκε στις 1.034,90 μονάδες.

 

Tι είναι οι δείκτες της VV

Η VesselsValue που ανήκει στον όμιλο Veson Nautical, διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

Διαβάστε επίσης:

XRTC: Η μεγαλύτερη ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία είναι η SEAJETS του Μάριου Ηλιόπουλου – Μέσα σε λίγους μήνες αγόρασε 8 πλοία

Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο: Χρειαζόμαστε 411 πλοία για τη μεταφορά υδρογόνου

Αριστείδης Πίττας (Euroseas): Είχαμε το καλύτερο τρίμηνο με κέρδη 5,84 δολάρια ανά μετοχή