To mononews σε συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

Bulkers

Σταθερές διατηρήθηκαν οι αξίες των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

-Το Capesize Frontier Triumph (181,400 DWT, κατασκευής 2012, Imabari) πουλήθηκε στην Winning Shipping στην τιμή των 29,65 εκατ. δολαρίων. H αξία του σύμφωνα με τη VesselsValue εκτιμάται στα 30,92 εκατ. δολάρια.

-Το Capesize Cougar (177,500 DWT, κατασκευής 2002, Mitsui Ichihara) πουλήθηκε σε Τούρκους αγοραστές έναντι 13,85 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 12,81 εκατ. δολάρια.

-Το Panamax Buenos Aires (83,400 DWT, κατασκευής 2011, Sanoyas) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές έναντι 21 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 21,8 εκατ. δολάρια.

-Το Ultramax Ultra Dynamic (61,400 DWT, κατασκευής 2011, Shin Kasado Dock) πουλήθηκε σε αγοραστές από το Βιετνάμ έναντι 22,9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 23,13 εκατ. δολάρια.

-Το Handy BC Maple Ambition (35,500 DWT, κατασκευής 2015, Taizhou Maple Leaf Shipbuilding) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 16,5 εκατ. δολαρίων. Κατά την VV η αξία του ανέρχεται στα 17,95 εκατ. δολάρια.

Tankers

Άνοδο σημείωσαν οι αξίες των δεξαμενόπλοιων MR.

-To LR1 Polar Unicorn (74,000 DWT, κατασκευής 2008, Onomichi Dockyard) άλλαξε χέρια στην τιμή των 22,9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 22,89 εκατ. δολάρια.

-Το MR2 Laperouse (50,400 DWT, κατασκευής 2011, CSSC OME) πουλήθηκε έναντι 26 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 26,06 εκατ. δολάρια.

-Το MR2 Surfer Rosa (46,700 DWT, κατασκευής 2004, Hyundai Mipo) πουλήθηκε έναντι 16 εκατ. δολαρίων, υψηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (13,8 εκατ. δολάρια).

Containers

Οι αξίες στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υποχώρησαν λόγω της πτώσης των κερδών. Δεν αναφέρθηκαν αγοραπωλησίες την περασμένη εβδομάδα.

Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

  • Ο δείκτης των bulkers υποχώρησε κατά 0,05% και έκλεισε στις 300,72 μονάδες
  • Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 1,20% και έκλεισε στις 456,75 μονάδες
  • Ο δείκτης των containers σημείωσε πτώση 4,26% και διαμορφώθηκε στις 16.264,47 μονάδες.
  • Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG παρέμεινε αμετάβλητος στις 773,05 μονάδες.

Tι είναι οι δείκτες της VV

Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

Διαβάστε ακόμη:

Latsco: Δύο τάνκερ της ναυτιλιακής στο pool της Navig8 Group

Έλληνες εφοπλιστές: Με 174 πλοία κυριάρχησαν στις αγοραπωλησίες φορτηγών πλοίων – Αγόρασαν 92 και πούλησαν 82