ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tanker
Οι τιμές των σύγχρονων τάνκερ σημείωσαν μικρή αύξηση.
– Το VLCC Tsuruga (310.000 DWT, κατασκευής Οκτώβριο του 2009, Imabari) πουλήθηκε στη Cyprus Maritime Co στην τιμή των 38 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 41,91 εκατ. δολάρια.
– Το MR2 Grand Ace 2 (46.000 DWT, κατασκευής Μάρτιο του 2006, STX Offshore) πουλήθηκε στην Aerio Shipmanagement έναντι 9,30 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν στα 10,16 εκατ. δολάρια.
Bulker
Οι τιμές παρέμειναν σταθερές.
– Το Post Panamax Harvest Sky (95.700 DWT, κατασκευής Νοέμβριο του 2013, Imabari) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 23,60 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 25,35 εκατ. δολάρια (με BWTS).
– Το Post Panamax Dyna Camellia (91.600 DWT, κατασκευής Μάρτιο του 2007, Imabari) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 17,50 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 16,58 εκατ. δολάρια (με BWTS).
– Το Panamax Bulker AM Express (82.200 DWT, κατασκευής Ιανουάριο του 2010, Tadotsu Tsuneishi) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 21,00 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 20,16 εκατ. δολάρια.
– Τα Ultramaxes Calico Jack (61.000 DWT, κατασκευής Οκτώβριο του 2015, I-S) και Phoenix Rising (60.400 DWT, κατασκευής Ιούλιο του 2015, Mitsui Ichihara) πουλήθηκαν και τα δύο μαζί σε Έλληνες αγοραστές στη συνολική τιμή των 55,00 εκατ. δολαρίων. Η συνολική αξία τους υπολογιζόταν από τη VV στα 55,66 εκατ. δολάρια (με BWTS).
– Το Supramax Atlantic Merida (56.700 DWT, κατασκευής Ιανουάριο του 2012, Taizhou Kouan) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές στην τιμή των 15,00 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 14,28 εκατ. δολάρια (με BWTS).
– Το Supramax Dory (55.700 DWT, κατασκευής Σεπτέμβριο του 2010, IHI) πουλήθηκε στην τιμή των 17,50 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 17,93 εκατ. δολάρια (με BWTS).
Container
Οι αξίες των Container αυξήθηκαν.
– Το Handy Container Jennifer Schepers (1.794 TEU, κατασκευής Νοέμβριο του 2009, Taizhou Kouan Shipbuilding) πουλήθηκε στην MSC στην τιμή των 21,00 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 20,02 εκατ. δολάρια.
– Το Handy Container Anassa (1.732 TEU, κατασκευής Ιούλιο του 2006, Guangzhou Wenchong) πουλήθηκε στη CMA CGM στην τιμή των 20,00 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογιζόταν από τη VV στα 18,60 εκατ. δολάρια.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 0,09% και έκλεισε στις 284,06 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε πτώση κατά 0,35% και έκλεισε στις 282,15 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 2,31% και διαμορφώθηκε στις 15.744,08 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG ενισχύθηκε κατά 0,38% και διαμορφώθηκε στις 733,33 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Διαβάστε ακόμα:
Υπερκέρδη για τη Danaos του Γιάννη Κούστα στο εξάμηνο του 2021
Στα 37 έφτασε ο στόλος των bulk carriers της Costamare – Ράλι επενδύσεων
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση