ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tanker
Αμετάβλητες διατηρήθηκαν οι αξίες των τάνκερ.
-Το VLCC Olympic Legend (309,300 DWT, κατασκευής 2003, Samsung) πουλήθηκε σε αγοραστές από τα ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στην τιμή των 31 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 29,31 εκατ. δολάρια.
-Τα LR2s Lion και Hull 170 (114,000 DWT, κατασκευής 2021, Hanjin Subic) πουλήθηκε σε Αμερικάνους αγοραστές έναντι 110 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 106,94 εκατ. δολάρια.
-Το MR1 Adara (37,000 DWT, κατασκευής 2011, Hyundai Mipo) πουλήθηκε στην Leon Shipping and Trading έναντι 15,75 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,70 εκατ. δολάρια.
Bulker
Άνοδο σημείωσαν οι αξίες των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
-Το Capesize Leadership (171,200 DWT, κατασκευής 2001, Koyo Dock) πουλήθηκε σε αγοραστές στην Άπω Ανατολή έναντι 12 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 12,05 εκατ. δολάρια.
-Το Post Panamax Double Providence (95,700 DWT, κατασκευής 2012, Imabari) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές έναντι 21,25 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 23,20 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Sea Express (79,300 DWT, κατασκευής 2012, COSCO Dalian) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές έναντι 18,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 18,4 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax QC Matilde (76,000 DWT, κατασκευής 2002, Tadotsu Tsuneishi) πουλήθηκε έναντι 10,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του αποτιμάται στα 10,84 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Bulk Costa Rica (58,800 DWT, κατασκευής 2012, Nantong COSCO KHI) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές έναντι 18,6 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 19,04 εκατ. δολάρια.
-Τα Supramax Bulk Patagonia (58,700 DWT, κατασκευής 2012, Kawasaki), Bulk Curacao και Bulk Ecuador (57,900 DWT, κατασκευής 2011, Tsuneishi Cebu) πουλήθηκαν σε Έλληνες αγοραστές έναντι 56 εκατ. δολαρίων. Η αξία τους εκτιμάται στα 57 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Centenario Forza (56,100 DWT, κατασκευής 2012, Mitsui Tamano) πουλήθηκε στην τιμή των 18,5 εκατ. δολαρίων, χαμηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (19,45 εκατ. δολάρια).
-Το Supramax Belfri (55,900 DWT, κατασκευής 2007, Kawasaki) πουλήθηκε στην Jinhui Shipping and Transportation έναντι 15,18 εκατ. δολ. Η αξία του αποτιμάται στα 14,84 εκατ. δολάρια.
-Το Handy Bulker Dry Beam Neo (38,200 DWT, κατασκευής 2019, Shin Kochi) πουλήθηκε στην Nova Marine Carriers στην τιμή των 26 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 28,14 εκατ. δολάρια.
Container
Άνοδο σημείωσαν οι αξίες των containerships, ωστόσο, δεν αναφέρθηκαν αγοραπωλησίες αυτή την εβδομάδα.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 0,01% και έκλεισε στις 286,60 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε πτώση κατά 0,15% και έκλεισε στις 285,46 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε πτώση κατά 0,37% και διαμορφώθηκε στις 13.324,01 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG υποχώρησε κατά 0,03% και διαμορφώθηκε στις 722,90 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Διαβάστε ακόμα:
SOS για το παγκόσμιο εμπόριο: Χωρίς εμβόλια οι περισσότεροι ναυτικοί
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση