ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tanker
Ανοδικά κινήθηκαν οι αξίες στα δεξαμενόπλοια τύπου suezmax και aframax.
-To Suezmax Supreme (164,600 DWT, κατασκευής 2002, Hyundai Heavy Ind) πουλήθηκε σε αγοραστές από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στην τιμή των 15,9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,46 εκατ. δολάρια.
-Το LR1 Hafnia Europe (75,000 DWT, κατασκευής 2006, Onomichi Dockyard) πουλήθηκε στην Benelux Overseas στην τιμή των 11,3 5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 13,39 εκατ. δολάρια.
-Το MR2 Overseas Gulf Coast (50,300 DWT, κατασκευής 2019, Hyundai Mipo)πουλήθηκε στην Eastern Pacific Shipping στην τιμή των 32,5 εκατ.. δολαρίων. Η αξία του αποτιμάται στα 33,5 εκατ. δολάρια.
-Τα MR2s Hull 2860 και Hull 2861 (50,000 DWT, κατασκευής 2022, Hyundai Mipo) πουλήθηκαν στην Eastern Mediterranean Maritime στη συνολική τιμή των 69,6 εκατ. δολαρίων. Η ασξία του εκτιμάται στα 68,83 εκατ. δολάρια.
-Το MR2 Nord Valiant (49,700 DWT, κατασκευής 2016, Hyundai Vinashin) πουλήθηκε σε αγοραστές από τη Δανία στην τιμή των 26,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 25,08 εκατ. δολάρια.
-Το MR1 Krisjanis Valdemars (37,300 DWT, κατασκευής 2007, Hyundai Mipo) πουλήθηκε στην Avin International έναντι 10 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 10,86 εκατ. δολάρια.
Bulker
Στα φορτηγά πλοία τύπου Supramax και Handy οι αξίες ενισχύθηκαν.
-Το Capesize Linda Dream (180,200 DWT, κατασκευής 2007, Imabari) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 20,75 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 19,04 εκατ. δολάρια.
-Το Capesize Cape Ray (177,000 DWT, κατασκευής 2007, SWS)πουλήθηκε έναντι 16 εκατ. δολαρίων. Η αξία του αποτιμάται στα 17,44 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Xi Jiang Yue (74,900 DWT, κατασκευής 2011, Sasebo) πουλήθηκε στην Castor Maritime στην τιμή των 18,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του αποτιμάται στα 17,87 εκατ. δολάρια.
-Τα Ultramaxes Snowy (63,500 DWT, κατασκευής 2015, Zhejiang Zengzhou) και Emperor (63,400 DWT, κατασκευής 2015, Zhejiang Zengzhou) πουλήθηκαν συνολικά στην τιμή των 38,4 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 36,15 εκατ. δολάρια.
-Το Ultramax GH Northern Dancer (63,000 DWT, κατασκευής 2017, New Times Shipbuilding) πουλήθηκε στην Belships έναντι 21,75 εκατ. δολαρίων, υψηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (20,81 εκατ. δολάρια).
-Το Handy Bulker Nordic Bulker 2 (28,500 DWT, κατασκευής 2002, Imabari) πουλήθηκε σε αγοραστές στη Μέση Ανατολή έναντι 5,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 5,76 εκατ. δολάρια.
Container
Ανοδικά κινήθηκαν οι αξίες στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
-Το Sub Panamax St Blue (2,553 TEU, κατασκευής 2011, Naikai Setoda) πουλήθηκε στην Sinokor στην τιμή των 22,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 22,28 εκατ. δολάρια.
-Το Handy Container Seaboxer 3 (1,688 TEU, κατασκευής 2010, Guangzhou Wenchong) πουλήθηκε έναντι 15 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,07 εκατ. δολάρια.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 0,40% και έκλεισε στις 241,85 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 0,07% και έκλεισε στις 276,68 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 1,91% και διαμορφώθηκε στις 9.434,86 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG ενισχύθηκε κατά 0,32% και διαμορφώθηκε στις 705,29 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση