ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tanker
Οι αξίες στα τάνκερ LR1 ενισχύθηκαν, ενώ σε αυτά της κατηγορίας MR2 υποχώρησαν.
-Το VLCC Newton (307,300 DWT, κατασκευής 2009, Dalian Shipbuilding Industry Corp) πουλήθηκε στην TSFL στην τιμή των 36 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 36,69 εκατ. δολάρια.
-Το VLCC Bunga Kasturi Empat (300,300 DWT, κατασκευής 2007, Universal) πουλήθηκε στην τιμή των 35,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 33,16 εκατ. δολάρια.
-Το VLCC Hunter Atla (300,000 DWT, κατασκευής 2019, Daewoo) πουλήθηκε στην ADNOC Logistics and Services στην τιμή των 84,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 83,80 εκατ. δολαρίων.
-Το Suezmax Nell Jacob (160,000 DWT, κατασκευής 2003, Samsung) πουλήθηκε στην τιμή των 15,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 15,64 εκατ. δολάρια.
-Το MR2 Mattheos I (46,000 DWT, κατασκευής 2004, Uljanik Brodogradiliste) πουλήθηκε σε αγοραστές από την Άπω Ανατολή έναντι 10,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 11,09 εκατ. δολάρια.
Bulker
Άνοδο σημείωσαν οι αξίες στα φορτηγά πλοία τύπου handy.
-To Capesize Atlantic Bear (210,000 DWT, κατασκευής 2021, Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding) πουλήθηκε στην Maran Dry Management στην τιμή των 53 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 53,16 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Inspiration (80,300 DWT, κατασκευής 2010, STX Offshore) πουλήθηκε στην Castor Maritime στην τιμή των 14,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 14,2 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Pure Vision (57,000 DWT, κατασκευής 2011, Qingshan Shipyard) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 8,85 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,52 εκατ.. δολάρια.
-Το Supramax Kure Harbour (55,800 DWT, κατασκευής 2011, IHI) πουλήθηκε σε αγοραστές από την Άπω Ανατολή έναντι 12,2 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 13,02 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Cerulean Phoenix (55,700 DWT, κατασκευής 2009, Mitsui Tamano) πουλήθηκε στην Atlantica Shipping στην τιμή των 10,6 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 10,86 εκατ. δολάρια.
Container
Σε υψηλότερα επίπεδα διαμορφώθηκαν οι αξίες των πλοίων Post Panamax.
-Το Handy Container Polo (1,728 TEU, κατασκευής 2002, Stocznia Szczecin Nowa) πουλήθηκε στην MSC στην τιμή των 6 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 5,52 εκατ. δολάρια.
-Το Feedermax Bright Laem Chabang (1,150 TEU, κατασκευής 2007, Imabari) πουλήθηκε στην SITC έναντι 7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 7,79 εκατ. δολάρια.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 0,65% και έκλεισε στις 202,52 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 0,51% και έκλεισε στις 281,99 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 0,45% και διαμορφώθηκε στις 8.534,50 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG υποχώρησε κατά 2,07% και διαμορφώθηκε στις 680,57 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση